עמידות לאנטיביוטיקה מוקספין

דיון מתוך פורום  ייעוץ תרופתי

16/10/2019 | 16:46 | מאת: ירדן

לוקחת אנטיביוטיקה לפני איפולי שיניים בהוראת הקרדיולוג. (שהייתי קטנה לקחתי עד גיל 11 בערך ואז יצא הנחיה שלא צריך לקחת למקרים שלי אך לאחרונה הקרדילוג אמר לי להמשיך). האם הגוף יכול לפתח עמידות לאנטיביוטיקה? איך ניתן לדעת? והאם יהיה עדיף הרופאים לא יתנו לי מרשם לאותו האנטיביוטיקה למקרים אחרים? (כמובן שהרופא יחליט שיגיע המקרה עצמו אך רוצה לדעת בככליות) תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, עמידות לאנטיביוטיקה מתפתחת כאשר משתמשים בה ללא צורך, או להתוויה לא נכונה. עמידות לאנטיביוטיקה מזוהה כאשר הטיפול האנטיביוטי לא עוזר לטיפול בזיהום למרות הקפדה על משטר טיפולי נכון. ההחלטה כעת לתת טיפול אנטיביוטי לא קושרה למה שהיה לך בגיל 11 ! חשוב מאוד שהרופא המטפל יבחר את האנטיביוטיקה (במקרה ויש רגישות לחיידק אז יותר טוב) בהתאם למצב המחלה.

17/10/2019 | 18:53 | מאת: ירדן

אני לוקחת אך ורק כפי שהרופא שלי ציווה לי. (4 כדורים לפני טיפולי שיניים). גם אם לוקחת לפי הוראות הרופא האם משנה כמה פעמים בחיים לוקחת? (גיל 11 ציינתי רק כדי להגיד כמה פעמים בחיים לקחתי בהוראת הרופא). אז הדרך היחיד שאדע אם יש עמודות זה אם שאקח בעתיד (בהוראת רופא) והתרופה לא יעבוד אז יהיה עתידות? תודה וחג שמח

מנהלי פורום ייעוץ תרופתי