Tarsal coalition ברגל ימין
דיון מתוך פורום מדרסים ובעיות בכף הרגל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 20, עוד לא התגייסתי,עם טארסל קואלישן ברגל ימין, ואני עובר ניתוח לכריתה של הקואליציה, ורציתי לדעת מה הסיכויים של הצלחה בניתוח בגיל כזה, הייתי אצל כמה רופאים חלק אמרו שרוב הסיכויים שלא יצליח וחלק אמרו ההפך הגמור, ואני מאוד רוצה להגיע לקרבי (חי״ר),אם אפשר תשובה בהקדם, תודה.
לגבי תשובה חד משמעית אין אפשרות לענות. כמו בכל ניתוח ההצלחה היא 50/50 אני בטוח שמה שלא תעשה בשירות הצבאי אתה תתרום ממיטבך - גיוס נעים
(מספר מקשר)
האם יצא לך לראות מישהו בגילי או מבוגר יותר שהצליח לו הניתוח הזה?