קרע בגיד איכלס באורך 2.5 ס״מ
דיון מתוך פורום מדרסים ובעיות בכף הרגל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי יש לי קרע בגיד איכלס בין 2-2.5 ס״מ, השאלה שלי, האם טיפול שמרני יעזור או חבל על הזמן ולעשות ניתוח בהקדם? הרופא אמר לי להמשיך עוד חודש טיפול שמרני ואז נחליט אם לעשות ניתוח או לא. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב! קשה לי להתייחס היות לא ציינת מה הטיפול השמרני שאתה עושה,בדרך כלל תמיד מטפלים שמרני ואחר כך נגשים לפלשני
(מספר מקשר)
שמו לי גבס חודש ימים, החליטו להמשיך בגבס עוד חודש ואז להחליט אם לעשות ניתוח או לא