גיד טיביאליס קדמי קרוע
דיון מתוך פורום מדרסים ובעיות בכף הרגל
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבן שלי, בן 7.5, נחתך בשוק הקדמי מברזל ונקרע גיד הטיביאליס הקדמי שלו. הוא עבר ניתוח תיקון הגיד בבית חולים מאיר, והיה עם גבס במשך חודש וחצי. כעת, לאחר שהורידו לו את הגבס, הוא לא מצליח להזיז את כף הרגל, תנועת ברייקס. בצילום אולטרסאונד רואים שאין המשכיות של הגיד עם gap של שני ס מ. מה עושים במקרה כזה? האם מנתחים שוב? טיפול אחר?
בבית חולים מאיר נמצאים מיטב האורתופדים והיות ואנוכי טכנאי אורתופדיה ולא רופא אין בסמכותי לייעץ בדבר זה. ממליץ לשאול את פרו' ניסקה או ד"ר פלמנוביץ ממחלקה אורתופדית כ"ס ולא הייתי פוסל פניה לפיזיוטרפיסט מומחה ממליץ על גיא תדמור ורובי טולדו