פריסטייל בכללית - תשבוחות
דיון מתוך פורום סוכרת
הרגע התקשרו אלי מקופ"ח כללית שהם קיבלו את מכתב התלונה שלי בנוגע להעדר מכשיר הפריסטייל בקופ"ח כללית. א. הם התנצלו וטענו שקופ"ח כללית משתדלת לתת למטופליה את המיכשור הטוב והעדכני ביותר והם מטפלים בנושא אולם יש לספק בעיה בלספק לקופ"ח כללית את הכמיות שהיא צריכה עבור מטופליה הסוכרתיים. ב. ביקשו את רשותי להפנות אלי את חברת אגיס שתמליץ לי על מיכשור המאפשר דקירות באיזורים אחרים בגוף להקלה על הבדיקות. עלי לשבח את הטיפול המהיר בתלונה את אדיבות הבחורה שטלפנה אליה אני שמחה לדעת שקופ"ח כללית מנסה להכניס את המכשיר לסל שלה ויותר על שהם מנסים למצוא לי פתרונות בנייים שיקלו על חיי. אני חושבת שצריך גם לשבח כשמגיע כל הכבוד לקופ"ח כללית
היי שוש, את סבורה שקשה לספק להביא את הסחורה עבור כללית? נו, באמת? תשבוחות אפשר לחלק רק למי שעושה את העבודה ולא לאחד שסבור שלאחרים יש בעיה לספק אותו. יש גישה בחיים הטוענת שמזהה הביעה הוא הבעיה! כל טוב
לא תשבוחות אפשר לחלק גם על יחס במיוחד במדינתינו הקטנטונת בה לא הבינו שיחס טוב הוא חלק משרות טוב ! וכן בעידן בו אין תרופות בבתי חולים בשל חובות של קופ"ח אני יכולה להאמין כי קופ"ח לא הגיע להסכם כללי טוב מבחינתה עם הספקים בהתאם למספר החולים !!!!
שוש אנא הפני תשובתך למנהל הפורום אשר לא פוסק לבזות את הכללית גם במסגרת הפורום עקב סכסוך טפשי ואיש י שיש לו עם שירותי בריאות כללית. שירותי בריאות כללית צועדים בראש בכל הקשור לבריאות לקוחותיהם. למה? כי הם כאם בשבילנו
אחות, לא נכון. הכללית מפגרת ביחס לשלושת קופ"ח בכל מה שקשור בסוכרת והטיפול בה. החל ממתן אינסולין הומני וכלה במגוון מדי הסוכר שהם מציעים ביחס לכללית. לטיעונים הללו אין קשר לטיפשות ולויכוח. דומני שאת אדוקה מידי בטיעונייך. מאיר