מחזור שנמשך אצל נערה
דיון מתוך פורום האשה והרחם
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת ה-12 קיבלה מחזור לפני כחודש (זה פעם שלישית שלה). המחזור הסתיים אחרי כשבוע. אך לאחר מספר ימים התחיל שוב (חזרנו מחול). גיליתי שדימום חלש נמשך עד היום. האם אפשר לחכות עם פנייה לרופא עד 30/9 (קבעתי תור). או שצריך לקחת אותה לטרם/מיון? תודה רבה
שלום אמא נינה, מחזורים כאלה אופייניים אצל בנות המתחילות את קריירת המחזורים שלהן. הפעילות ההורמונלית של בתך טרם הבשילה ונכנסה למוד עבודה סדיר. אל לך לדאוג זה מסתדר בדרכ. עם זאת, אין רע בלפנות לרופא. שנה טובה ובריאה.