הזעת לילה+רגישות כלשהי?

דיון מתוך פורום  רפואה משלימה לתינוקות, ילדים ונוער

29/09/2012 | 04:28 | מאת: ליטל

שום רב. בתי חוגגת שנה בעוד שבוע 1. היא מזיעה בצורה מוגזמת בראש,עורף ומעט בגב בזמן השינה בלילה ,גם ביום זה כך אך פחות. האם הדבר קשור בחילוף חומרים וזה בסדר או שמא עלי לבדוק זאת? היתי רוצה לשמוע השערותיכם ממה זה יכול לנבוע והאם נורמלי.. .2 היא תינוקת שיש לה יציאות מרובות לעתים 4 פעמים ביום שאני שמחה שזה קורה -אך! בצורה מאוד רכה עד כדי שלשלול שמחריף לעתים עד שבוע ובעל רח רע מאוד לא סתם ריח ומאוד רירי ,חרדלי וכמעט ירוק ,הדבר קורה גם מתוך שינה לאחרונה באמצע הלילה. אני מ ודאגת שמא רגישה לחלב או למטרנה ששותה לפני השינה כי היא גם קמה כאבת לפעמים.מה עלי לעשות כדי לדעת האם רגישה,והאם זה חולף בדרכ מעצמו?אגב עשיתי כמה תרביות צואה ותקינות ,כרגע סובלת מוירוס וחולה עם ליחה אך הריר תמיד היה בלי קשר..תודה רבה וסליחה על האורך והתאורים!

לקריאה נוספת והעמקה
30/09/2012 | 01:24 | מאת: ד"ר גלי שטופמן

שלום ליטל, התיאורים היו מצויינים ועוזרים לי מאד בתשובה לשאלתך :-). ובכן, מכל שסיפרת, אני מתרשמת כי בתך סובלת מעודף חום ולחות פנימיים ואלו הם הגורמים גם להזעת היתר בלילה וגם ליציאות הריחניות והריריות. חום ולחות פנימיים יכולים להגרם מתזונה לא מתאימה, לאחר חיסונים, כתוצאה ממתן תרופות שונות ועל רקע בקיעת שיניים. היציאות ירוקות וכאבי הבטן בלילה מרמזים כי יתכן מאד והסיבה קשורה בתזונה שהינה עשירה מידי במרכיביה או קשה מידי לעיכול עבור בתך. מציעה כי תפנו למטפל/רופא מומחה ברפואה סינית לתינוקות, על מנת לקבל אבחנה, טיפול ויעוץ תזונתי, בכדי לפתור את הבעיה. בינתיים, מציעה לנסות את הפעולות הבאות: #להסיר, למשך שבוע, מזונות חדשים שהוספתם באחרונה #להקפיד על שעתיים מרווח לפחות בין ארוחה לארוחה #להסיר מהתפריט מזונות מתובלים מאד, מזונות מטוגנים, מזון מתועש, חטיפים כמו צ'יפס וכד' (אם יש כאלו) #כלל - לתת מזון פשוט, עם מספר מצומצם של מרכיבים, בכל ארוחה, למשך שבוע - ולבדוק אם יש הטבה. באם תזדקקו לסיוע במציאת מטפל מתאים, אשמח לסייע טלפונית, בהצלחה, ד"ר גלי שטופמן 050-7661552

01/10/2012 | 23:51 | מאת: ליטל

תודה,איזו תשובה נעימה לקריאה את צודקת בקשר לתפרט המאוד עשיר,כין שאני מודעת לעניין של חוסר ההקפדה על סוג וכמות המזון בגן אני מנסה לשלב כמ שיותר,ייתכן וזה ממוצרי החלב אשמח לדעת מה בדבר מוצרי סויה כגון מעדני סויה-הכוונה לתזמון לגילה ושנית מה כוונתך למזון פשוט ולא מורכב -ספציפית בכל ארוחה או שבאופן כללי? תודה ואצור קשר (:

מנהלי פורום רפואה משלימה לתינוקות, ילדים ונוער