כאבים פתאומיים וחולשה ילדה בת 15

דיון מתוך פורום  רפואה משלימה לתינוקות, ילדים ונוער

02/08/2010 | 23:42 | מאת: מוטי כהן

ילדה בת15 מלפני 10 ימים בפתאומיות החלו כאבים בחזה בצד שמאל בהמשך כאבים גם ביד שמאל וכאבי ראש עם בחילה. לאחר בדיקת אק"ג ובדיקות דם הכל תקין , במיון החליטו שזה כאבי שרירים וכך גם בקופ"ח. יש הפניה לקרדיולוג. האם יש עוד כיוונים? הכל התחיל בפתאומיות . יש חולשה כללית ויש רגעים שקשה לעמוד. בתודה מוטי כהן.

05/08/2010 | 02:30 | מאת: מוטי כהן

בהמשך לשאלה: ילדה בת 15 כאבים פתאומיים- נוספו כאבי ראש עם הרגשת אי יציבות, לפעמים לא מרגישים את השיניים וקשה לפתוח את הפה. קושי באכילה ובבליעה. יש לציין שנבדקה ע"י אורתופד עם צילומי חזה צואר וכתף , נמצא לחץ בשריר הצואר וקיבלה מהרופא ספריי ופיזיוטרפיה. נבדקה על ידי נוירולוד ילדים ושלל בעיה כלשהי. האם כדי להבדק ע"י אף אוזן גרון?

מוטי שלום, הבדיקות המקיפות שעשיתם אמנם מורידות את החשש ממצב קיצוני המחייב התערבות רפואית דחופה אך כפי שאתם רואים לא נותן מענה לבעיה. אני משער שכבר נאמר לכם שסביר להניח שיש כאן טריגר נפשי- ריגשי זה המקום הקלאסי לטיפול ברפואה משלימה, אני מאוד ממליץ על רפואה סינית אך ניתן להיעזר גם בשיטות נוספות כגון- רפלקסולוגיה, פירחי באך, נטורופתיה ועוד. אשמח לעזור לכם באופן אישי יותר, אתם מוזמנים ליצור עימי קשר, בברכה, אסף 052-2546880

מנהלי פורום רפואה משלימה לתינוקות, ילדים ונוער