הארכת שיער

דיון מתוך פורום  קוסמטיקה רפואית לשיקום עור הפנים

02/12/2011 | 13:14 | מאת: לימור

היי,אני לא בטוחה שהשאלה מתאימה לפורום הזה ובמידה ולא אני אשמח אם תוכל להפנות אותי. יש לי מספר שאלות: סיימתי לאחרונה טיפוליים כימוטרפיים והשיער שלי מתחיל לגדול, אני מעוניינת לעשות בשלב יותר מאחר הארכת שיער בשיטת הלחמה קרה (שאמרו לי שאינו מזיק ומתאים למקרה כמו שלי וכן כאשר השיער שלי יצמח לאורך שממנו אפשר לבצע). שאלתי היא, האם יש סיכון בלבצע הארכת שיער מכיוון שזקיקי השער עברו טראומה? ובמידה ולא האם יש איזשהו טיפול מונע אשר יכול לחזק את השיער בנתיים עד לרגע שאחליט לבצע את ההארכה? ובאופן כללי מכיוון שהשיע עבר טראומה מה יכול לחזק את שורשי השיער? אמרו לי שהמוצרים של קרסטס עלולים לעזור...מה דעתך? תודה ויום טוב :)

03/12/2011 | 13:32 | מאת: מיכל לזרוביץ

לימור שלום רב, ראשית אני שמחה שאת אחרי הכימותרפיה ואת מרגישה טוב. עדיף להימנע מהלחמת שיער במשך מספר חודשים לאחר קבלת כימוטרפיה או קבלת טיפולים שונים העשויים להחליש את השיער. שזירת שיער אינה מתאימה לאנשים ששיערם דליל וחלש, מאחר ותהליך השזירה מעמיס לחץ על הקרקפת ועל השיער הקיים, ועלול לגרום לנשירתו.הייתי מציעה לך טיפול טבעי אשר יעודד את צמיחת השיער ויגרום לו להיות בריא יותר. במקביל הייתי שוקלת עיצוב של תספורת קצרה עד שהשיער יצא מהטראומה שלו. בברכה, מיכל לזרוביץ N.D נטורופתית, אחות מוסמכת ומומחית לרפואה טבעית www.ginko-natural.com 0546499302

03/12/2011 | 15:01 | מאת: לימור

לגבי טיפול טבעי אשר עליו את מדברת האם תוכלי למליץ לי על טיפול שכזה? לגבי הלחמת שיער אני מדברת על לבצע את ההלחמה לאחר שהשיער שלי יגיע באורך של 10 ס"מ לפחות שכן מדובר בסביבות ה-5 חודשיים. האם גם לאחר זמן זה הדבר בעייתי? כמובן שמכיוון שאני יודעת שלאחר טיפולים כימוטרפיים השיער גדל חלש יותר אני רוצה מעכשיו להתחיל בטיפול טבעי על מנת לחזק את השיער וכך שהוא יגיע לאורך המתאים לבצע השיער כבר יהיה חזק מספיק..ולכן אני אשמח ממך שתמליצי לי על טיפול/מוצר או משהו טבעי אחר על מנת לחזק את השיער..תודה :)

מנהל פורום קוסמטיקה רפואית לשיקום עור הפנים