פצעים לבנים בשפתיים
דיון מתוך פורום מיקרונידלינג - טיפול וטשטוש צלקות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מיכל שלום בתקופה האחרונה יצאו לי מלא נקודות לבנות בשפה העליונה שלי (כמו פצעונים לבנים קטנים) וזה לא עובר לי..איני חושב שזה הרפס כי מעולם לא נדבקתי בהרפס וגם אני מכיר שהפצעים של הרפס גדולים יותר ומחלימים.. אין לי גירוי בשפה העליונה אבל העיניין מטריד אותי מאחר וזה לא מעלם.. יש מצבים שהם בולטים יותר ומצבים שבולטים פחות.. מזה לדעתך יכול להיות? ומה עלי לעשות בנידון? תודהה
לקריאה נוספת והעמקה
אמיר אתה יכול לתת לי את האיימיל שלך? אני צריך לשוחח איתך.