סרום וקרם לקמטים ופיגמנטציה

דיון מתוך פורום  קוסמטיקה רפואית לשיקום עור הפנים

13/10/2018 | 18:02 | מאת: א

שלום, אני בן 26 ועקב קמט קטן במצח ומעט פיגמנטציה בפנים ניסיתי סרומים וקרמים של חברת אוולוון אורגניקס לטיפול במטרות אלו. מייד לאחר המריחה שלהם (אלה שלקמטים ניסיתי לפני כמה חודשים ואלה של הפיגמנטציה ניסיתי השבוע), העור הרגיש שהוא שורף וכל הפנים נהיו אדומות. 1. האם זו אלרגיה לאחד הרכיבים? 2. האם הסרומים והקרמים שמציעים להעלמת קמטים אכן יעילים או שמא מדובר בהטעייה צרכנית? תודה ושבוע טוב!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום א. החומרים לטיפול בכתמים ובקמטים הם חומרים פעילים וחריפים. וצריך לדעת להשתמש בהם, ולקבל הדרכה לגבי תופעות לוואי. אדמומיות ותחושת בעירה רווחות בשימוש בתכשירים הללו. ממליצה לגשת לגורם שמכר לך את התכשירים הללו. לשאלתך השניה, האם תכשירים עוזרים להעלמת קמטים- בתכשירים ברמה טובה ניתן לראות שיפור ולא העלמה. העלמה של מאה אחוז ניתן להשיג בטיפולים באנרגיית פלסמה או בהזרקות. בהצלחה אושרה רמתי

02/11/2018 | 19:22 | מאת: א

"האם תכשירים עוזרים להעלמת קמטים- בתכשירים ברמה טובה ניתן לראות שיפור ולא העלמה."- אם כך, האם התכשירים האלו יכולים גם למנוע קמטים עתידיים או החמרה של קמטים נוכחיים? וכנ"ל לגבי קרם לחות, האם הוא יכול למנוע או לעכב הופעת קמטים או שזו סתם הגזמה?

מנהל פורום קוסמטיקה רפואית לשיקום עור הפנים