אין מענה בפורומים
דיון מתוך פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)
בהעדר מענה מיום 18.2 כשהיום כבר 23.2 קשה לקרוא לזה "מהרגע להרגע" שכן לא מדובר ביום או ביומיים אלא בחמישה ימים- שבוע עבודה. הדבר פוגע באתר וברצון הגולשים להשתמש בשירותיו. אני מציעה שהרופאים הנכבדים יקחו דוגמא מן הפורום הריון אשר בו באמת ניתן מענה מהיר וענייני. אני רואה האי מתן תשובות במשך 5 ימים רצופים זלזול בגולשים. בברכה, מרינה
נותנים לך בחינם,ע"ח הזמן הפרטי של מנהלי הפורום,תגידי תודה ותשתקי. מתי את תרמת בפעם האחרונה שלך משהו בחינם במשך חודשים ??????????????
נותנים לך בחינם,ע"ח הזמן הפרטי של מנהלי הפורום,תגידי תודה ותשתקי. מתי את תרמת בפעם האחרונה משהו בחינם במשך חודשים ??????????????
את נאיבית ביותר אם את חושבת שהם עושים זאת בחינם!!!! תחשבי קצת לפני שאת משמיצה. וכן- אני דווקא מתנדבת באופן קבוע, במשפחה של ילדה מפגרת. מה איתך?
שלום מרינה, קיבלת כבר תשובה , לפני זמן קצר, מד"ר ילנה סיגל וזאת לאחר 6 ימים. נכון שזה לא "מהרגע להרגע", אבל אני חושבת שאת צריכה להסתכל על הדברים בפרופורציה מתאימה, ואני אסביר לך: לאחרונה התקשרתי למוקד קופת החולים על מנת לקבוע תור לשני רופאים בשתי התמחויות שונות . לראשון קיבלתי תור לעוד 1/2 3 (שלושה וחצי) חודשים, ולשני קיבלתי תור לעוד 3 חודשים. נכון שהמקרה שלי לא נחשב כ"דחוף", למרות שעקרונית רק לאחר בדיקת רופא אפשר לדעת בבטחון אם העניין דחוף או לא. פניתי לרפואה הפרטית, עם החזר חלקי מהביטוח המושלם. כאן בפורום, את מבקשת תשובה מיידית , וכאשר אין כזאת, את מכנה זאת כ"זלזול בגולשים". את צריכה להבין שפורום לא בא במקום חדר מיון או מוקד רפואי. פורום נועד רק להרחבת הידע, מתן כיוון או עצה, הסבר מושגים וכדומה. לרופאים אין בדרך כלל הרבה זמן פנוי מכיוון שהם עסוקים במרפאה או בבית החולים, ויש להם גם חיים פרטיים משלהם, מן הסתם. לכן, כדאי שתאמרי "תודה" על כל מה שאת מקבלת כאן ללא תמורה, גם אם רק אחרי מספר ימים. מאחלת לך בריאות, אהובה
.