גירוד בפות

דיון מתוך פורום  רפואה משלימה

30/08/2012 | 15:06 | מאת: רזי

אני בגיל המעבר מזה 10 שנים.לא יכולה ליטול הורמונים בגלל תופעות לואי. לכן מקבלת טיפול הומאופתי שמקל עלי אבל אין לי מספיק כוח. נוטלת כדורים נגד דיכאון מסוג בונסרין ובלילה לשינה קלונקס 2 מג + כדור שינה זודורם. כדור לבלוטת התריס 50מג, יום ככה ויום אחר כדור וחצי. ויטמינים מסוג אומיניום לנשים בלי ברזל,סידן, וויטמין E וויטמין די 400 . הבעיה שמציקה לי אני לא יכולה לאכל לחם לבן, עוגות, אכל עם תבלינים (חוץ מאבקת מרק). סוכר חום במידה רק כפית בכוס קפה בבוקר. כבר כמה שנים אני אוכלת לחם דגנים לייט של דוידוביץ. לאחרונה שינו משהו בהרכב והתחיל לי גירוד למטה שאני משתגעת. אני רוצה לאפות לחם לבד. באיזה קמח עלי להשתמש כדי למנע את הבעיה והאם יכולה להוסיף שמרים? איזה לחם ניתן לקנות בחנות טבע (כמו ניצת הדובדבן או עדן טבע מרקט) שתמנע את הבעיה? אודה לתשובה מהירה כי אני חייבת לאכל 2 פרוסות בבוקר ו-2 פרוסות בערב אחרת נשארת רעבה.

19/09/2012 | 15:04 | מאת: יוסף רחמים

רזי, שמרים יש להוציא מהתזונה בשלב זה. הסימפטומים מצביעים על פטריה . הטיפול היעיל כולל : דיקור בהשתקפות איבר (יד או רגל) , מגנותרפיה, תזונה, צמחי מרפא , שמנים טיפוליים. הטיפול יעיל ותוצאות אפקטיביות תוך זמן קצר. לפי היסטוריה רפואית שציינת שילוב של מערכת הורמונלית חלשה עם פעילות בלוטת תריס (תת פעילות או יתר פעילות ) אינם קשורים באופן ישיר לתופעה. יש לשמור על היגיינה גבוהה. בברכת שנה טובה ובריאה יוסף רחמים PHD מטפל בכיר 057-7738220

19/09/2012 | 15:27 | מאת: רזי

היכן אתה מקבל? אני אוכלת לחם דגנים לייט של דוידוביץ ולא נוגעת בסוכר. רק כפית אחת בבוקר עם הקפה סוכר חום. הבעיה שאני שותה קולה בגלל התרופות המרות לדיכאון וויטמינים. לא יכולה לאכל פירות בגלל הסוכר חוץ מתפוח. אני שומרת על הגיינה .איך שיוצאת מהשרותים מיד מתקלחת עם פולידין וסבון אינטימי. משתדלת לא לצאת מהבית עד שאין יציאה. אני רגישה לכל מיני צמחי מרפא המכילים סוכר או אלכוהול.

מנהל פורום רפואה משלימה