צלוליט: אפשר להיפטר ממנו

(0)
לדרג

אין כמעט אישה שלא סובלת מצלוליט באזורים מסוימים בגוף, בלי קשר למשקל שלה. דיאטה וכושר לא יעזרו להיפטר ממנו, אבל שיטות חדשות ברפואה האסתטית דווקא כן

שירותי אסתטיקה רפואית
077-2306977 (מספר מקשר)

צלוליט הוא המונח המקצועי למאגרי שומן תת-עוריים, המתרכזים באופן נקודתי באזורים שונים בגוף, כמו הישבן, הירכיים, הבטן, המותניים והזרועות. קרבתם של מאגרים אלה אל פני העור יוצרים בעיה אסתטית מראה של עור מחוספס ומלא גומות.

הצלוליט מופיע בדרך כלל אצל בנות המין הנשי - גם אצל נשים מלאות וגם אצל נשים רזות. מכיוון שתאי השומן שגורמים להיווצרותו לא ממוקמים על גבי השריר, אלא כלואים בשכבת העור התחתונה, הם לא "נשרפים" בעת פעילות ספורטיבית.

איך להיפטר מצלוליט? (אילוסטרציה)
איך להיפטר מצלוליט? (אילוסטרציה)

"תופעת הצלוליט תלויה בראש ובראשונה בגנטיקה", מסביר ד"ר אריק איימס, עוסק ברפואה אסתטית. "הגנטיקה משפיעה רבות על קצב ניקוז הרעלים והפסולת דרך מחזור הדם ובלוטות הלימפה. כאשר הניקוז הזה לא מתבצע כמו שצריך, זו 'יריית הפתיחה' להיווצרותו של צלוליט: תוצרי סינון רעילים (טוקסינים) נלכדים בפנים העור, זה גורם לעיבוי וקישור של רקמות החיבור ואז ישנה עלייה בצפיפותם של תאי השומן, הגורמת לדחיפתם מעלה, אל פני העור.

שיטות הטיפול שלנו בצלוליט תוקפות באופן ישיר את מאגרי השומן העודפים בגוף, וממגרות את הצלוליט. התוצאה נשמרת לאורך זמן".

באילו אזורים בגוף מתבצע הטיפול?

"הטיפול מתבצע בכל האזורים שבהם יש מצבורי שומן סוררים, כגון הזרועות, הבטן, חגורת הגב, המותניים, הישבן, הירכיים ועוד".

האם צלוליט מאפיין גיל מסוים?

"מעבר לכך שהוא מאפיין בעיקר את המין הנשי, תהליך ההיווצרות וההתפשטות של הצלוליט משתנה מאדם לאדם. הטיפול עצמו מתאים לכולם ובכל גיל, ויעיל על פני כל אזור שבו קיימים מצבורי שומן, צלוליט וסימני מתיחה".

כיצד מטפלים בצלוליט?

"הופעת הצלוליט מהירה הרבה יותר מקצב היעלמותו. אחת הדרכים לעידון מראה הצלוליט, היא שיטת 'עשה זאת בעצמך'. שיטה הכוללת יישומן של דיאטות הרזיה ופעילות גופנית המכוונת למיצוק העור. מכיוון שלעתים מראהו של צלוליט קיים רק הולך ומחמיר עם הירידה במשקל, בעיקר בקרב אנשים בעלי BMI נמוך, שילובם של אימוני כוח ופעילות אירובית עשויים לסייע בתהליך ולהוות שימור לתוצאות המתקבלות לאחר הטיפולים המוצעים בשוק הרפואה האסתטית - טיפולים אשר ביכולתם לצמצם באופן דרמטי מצבורי שומן וצלוליט - גם את אלה העיקשים ביותר.

"טריאדת האוזון" הינו טיפול משולש המביא ישועה בתחום הצרת ההיקפים ובמלחמה באותו צלוליט טורדני. זאת מפני שהיא מטפלת במצבורי הצלוליט משורש הבעיה, משמע, מהשכבות העמוקות של העור.

הטיפול משלב 3 שיטות: אוזונותרפיה - מסתמכת על יכולתה של מולקולת גז האוזון O3 לפרק חומצות שומן בלתי רוויות ולהמיס צלוליט באופן ממוקד באזורים אסטרטגיים שונים.

הזרקת חומרים ממיסי שומן- על בסיס תוצר פוספטידיל כולין בנקודות ספציפיות ברקמת השומן התת-עורית. לאחר הזרקתו, קומפלקס החומרים ממיסי השומן הופכים את מצבורי השומן העיקשים מתא שומני (ליפופילי) לתא מימי (הידרופילי), מה שמאפשר את פירוקו וסילוקו מהגוף דרך מערכת הכליות והשתן.

מכשור טכנולוגי מתקדם- על בסיס גלי רדיו, אולטרסאונד ולייזר. טכנולוגיה זו מסייעת במיצוק האזור המטופל ומשפרת את רפיון העור".

מה הם יתרונות טיפול זה על פני טיפולים אחרים?

"אותו 'קוקטייל' של חומרים פעילים, בשילוב עם המכשור הטכנולוגי המתקדם, מהווה חלופה מוצלחת לתהליך הכירורגי שנהוג אף הוא בטיפול בצלוליט, הכרוך לעיתים בסיכונים רבים. הטיפול המשולש ממיס תאי שומן בצורה אפקטיבית ללא הרדמה, תפרים וחתכים, ומביא לשיפור דרסטי במראה".

בואו לדבר על זה בפורום מתיחה והצערת הפנים ללא ניתוח.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום