נגישות
נגישות

סבון לניקוי פנים: גורמים אפשריים, מצבים דומים ומאמרים

סיבות אפשריות ומצבים דומים לסבון לניקוי פנים

תכשירים קוסמטיים ורפואיים לטיפול בבעיות עור - תמונת המחשה
תכשירים קוסמטיים ורפואיים לטיפול בבעי... תכשירים קוסמטיים לעור רגיש צריכים לעמוד בתקנים מסוימים, מה שמשפיע על בטיחות השימוש בהם,...
מחפשים את הרופאים הטובים בישראל לסבון לניקוי פנים?
יש לנו את המאגר המושלם עבורכם
קרא עוד

סבון לניקוי פנים: תשובות ממומחים וייעוץ אונליין

תשובות לשאלות
21/08/2007 | 21:28 | מאת: סמדי
מתוך פורום רפואת עור

שלום דוקטור! שאלתי אותך שאלה לגבי הסבוריאה( שאני סובלת), ולגבי המשחות שקבלתי מהרופאה....למריחה במקום הנגוע קיבלתי את "הניזורל" וזה ללא קורטיזון, אך לאחרונה במקום ( ליד המצח)הבחנתי בקמטוטים ובעור מאוד יבש האם הניזורל עלול לגרום לכך ואף לקמטים אני נורא חוששת ....האם עלי לדאוג... בכבוד רב

21/08/2007 | 21:33 | מאת: שירה
מתוך פורום רפואת עור

היי אני ממליצה לך לא לבנות שום דבר על המשחות הקטנבציונליות ובטח לא על סטירואידים. תנסי את הסבורם הוא הכי מדהים . צרפתי את הקישור. http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-2456-17987-21082047,00.html

21/08/2007 | 23:33 | מאת: מירה
מתוך פורום רפואת עור

מי ששואל בפורום זה מבקש לשמוע דעה של רופאת העור כאן. פרסומים ועצות לשיטות לא קונבנציונליות, מקומם בפורומים המתאימים לכך.

ניזורל אינו גורם לקמטים. ייתכן שהעור יבש מסיבה אחרת (סבון, ניקוי פנים וכו').