הזמן להתאהב בעור שלך מחדש

(0)
לדרג
תוכן מקודם

הזדקנות עור הפנים היא תהליך בלתי נמנע שבא לידי ביטוי בהופעת קמטים ואובדן לחות העור. תופעה טבעית ונפוצה זו מעסיקה רבים מאיתנו. מהו הפתרון היעיל לחידוש העור שמציעה הרפואה האסתטית?

שירותי אסתטיקה רפואית
050-7490529

ככל שחולפות השנים, גברים ונשים פחות אוהבים את מה שהם רואים במראה. מה עושים? על מנת לחזור למראה צעיר ורענן בצורה הבטוחה ביותר, אחת הדרכים הבטוחות להשגת המטרה בעולם הרפואה האסתטית היא טיפול בחומצה היאלורונית לפיסול הפנים.

בעידן המודרני, ניתן לשפר את המראה בצורה ניכרת ללא ניתוחים פולשניים אלא על ידי הזרקות שבקושי משאירות סימנים ומאפשרות חזרה כמעט מיידית לשגרת החיים. לטיפולים אלה אין לרוב תופעות לוואי משמעותיות או סיכונים גבוהים אך הם בהחלט נחשבים לטיפולים רפואיים.

לאור עובדה זאת, על הרופאים לעבוד באמות מידה גבוהות ביותר מכל הבחינות: שיטת ההסתכלות והאבחון הראשוני, ייעוץ רפואי מקצועי לפני הטיפול, ניסיון ומומחיות, היכרות עם שיטות הטיפול השונות, היכרות עם ציוד טכנולוגי מתאים ונושאים הקשורים לבטחון המטופל.

בימים אלה נשים וגם יותר ויותר גברים מבצעים טיפולים אסתטיים, המודעות ליופי ואסתטיקה גבוהה מאי פעם ופחות אנשים פונים לפלסטיקאי כדי לעבור ניתוח כירורגי ומעדיפים לאמץ גישה יותר מדודה ויעילה.

זרקור על ד''ר אנה וסילביצקי

באזור ירושלים תוכלו למצוא את המרפאה של ד''ר אנה וסילביצקי,  בעלת ניסיון רב של 15 שנים באסתטיקה רפואית. ד"ר וסילביצקי מקפידה על עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, לרבות עבודה עם מכשור מקצועי איכותי. בעזרת השיקול הרפואי, המלווה בשמירה על הבריאות לאורך שנים, היא קובעת את הטכניקות והחומרים בהם היא משתמשת עבור כל מטופל או מטופלת במרפאה שלה.

עור

החלקת קמטים בעור. אילוסטרציה: שאטרסטוק

ד"ר וסילביצקי מציגה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים חדשניים המיועדים לחידוש מראה העור, עם תוצאות מהירות וזמני החלמה קצרים. ברשימת הטיפולים תוכלו למצוא: טשטוש והעלמת צלקות, טיפולים אסתטיים בפנים ובעיניים, טיפולים קוסמטיים לפנים ולגוף, הזרקות ומילוי קמטים.

ההתמחות של ד''ר אנה וסילביצקי באה לידי ביטוי בטיפול בוטוקס, בחומצה היאלרונית לפיסול פנים הכולל מילוי והחלקת קמטים, פיסול אף, הדגשת עצמות לחיים וקו הלסת, עיצוב ומילוי שפתיים, טיפול שקעי עיניים ועוד.

ד''ר וסילביצקי שמה לה למטרה לטפל בלקוחותיה ולהעניק להם שירות וטיפולים איכותיים, מקצועיים תוך שמירה על הגינות, דיסקרטיות וחום אנושי. את כל הטיפולים ניתן לקבל לאחר אבחון ובהתאמה אישית.

לשיחת ייעוץ עם ד''ר אנה וסילביצקי לטיפול מיטבי לעור הפנים, התקשרו: 050-7490529. המוסכים 5 ירושלים. [email protected]

ד"ר אנה וסילביצקי - רפואה אסתטית
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום