AFO BRACE או KAFO BRACE: מכשירי אורתופדיה בהתאמה אישית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

מכשירי אורתופדיה לגפיים תחתונות הם אביזרים רפואיים המשמשים לתמיכה, לייצוב ולהגנה על הגוף ולטיפול בפציעות, מחלות ניווניות, מומים מולדים ועוד. על שני סוגים נפוצים של מכשירי אורתופדיה בהתאמה אישית, בכתבה הבאה

ספקי ציוד אורטופדי
077-7299094 (מספר מקשר)

קיים מגוון דרכים להתמודד עם בעיות אורתופדיות, אך אין ספק שהתאמת מכשירים אורתופדיים באופן אישי למטופל היא מהמומלצות. חשוב להבין שעצם העובדה שיש חגורות גב שונות אינה מעידה על כך שכל חגורת גב תוכל לסייע לכל אדם, כי הרי לכל אחד מאיתנו יש מידות שונות ואצל כל אחד הכאב עלול להופיע בנקודה אחרת. לכן, מוטב לרכוש מכשירים אורתופדיים שהותאמו באופן אישי להגביר בכך את יעילות הטיפול.

מהו AFO BRACE(Ankle Foot Orthosis)?

AFO BRACE הוא מכשיר אורתופדי המיועד לקרסול ולכף הרגל. הוא משמש לתמיכה, לייצוב ולהגנה על אזור זה וכן לשיפור היציבות והתפקוד. AFO BRACE יכול לשמש לטיפול במגוון מצבים, החל מנקע או שבר בקרסול, דלקת פרקים בקרסול, דרך פציעות בגידים וברצועות, חולשת שרירים ועד סיוע במקרים של מומים מולדים.

מהו KAFO BRACE (Knee Ankle Foot Orthosis)?

מכשיר אורתופדי המיועד לברך, לקרסול ולכף הרגל המשמש לתמיכה, לייצוב ולהגנה על אזור זה וכן לשיפור היציבות והתפקוד. KAFO BRACE יכול לשמש לטיפול במגוון מצבים, החל מנקע או שבר בברך, דלקת פרקים בברך, פציעות בגידים וברצועות, חולשת שרירים, מומים מולדים ועד שיתוק.

מה הם ההבדלים בין AFO BRACE ל-KAFO BRACE?

ההבדל העיקרי בין AFO BRACE ל- KAFO BRACE  הוא במיקום המכשיר. AFO BRACE מגיע עד הקרסול ובעצם משמש את הגפיים התחתונות, בעוד KAFO BRACE מגיע עד הברך ומשמש את הגפיים העליונות. KAFO BRACE מספק לכן תמיכה ויציבות רבה יותר, אך עם זאת הוא פחות נוח לשימוש.

כיצד תדעו איזה מכשיר לבחור?

בחירת המכשיר האורתופדי המתאים תלויה במצב הרפואי, בצרכים האישיים ובהעדפות של כל אחד הזקוק לטיפול. רכישת המכשיר נעשית לאחר התייעצות עם רופא, אורטוטיסט או פיזיותרפיסט. יש להשתמש במכשיר אורתופדי לפי הוראות רופא או פיזיותרפיסט. בנוסף, יש להקפיד על התאמת המכשיר למידות הגוף. בשגרת השימוש מומלץ לנקות את המכשיר באופן קבוע ויש להחליף אותו כאשר הוא נשחק או ניזוק.

זרקור על מיקי אורתופדיה

מיקי אורתופדיה בע''מ בולטת כמעבדה אורתופדית יוצאת דופן, המציעה שירות ייחודי באמצעות ייצור פרטי ואחריות רחבה למכשירים. במעבדת מיקי אורתופדיה גאים בצוות קטן ואיכותי של טכנאים מיומנים במיוחד, בעלי הסמכה של משרד הבריאות ולשכת העבודה ובעלי מומחיות ללא תחרות בייצור ציוד אורתופדי איכותי. אנשי הצוות, עם הבנה יוצאת דופן בתחום רפואת כף הרגל, מעניקים טיפול מותאם אישית ופתרונות יצירתיים לבעיות שבעבר נחשבו לבלתי פתירות.

מכשירי אורתופדיה

במהלך הייעוץ הראשוני, שאינו כרוך בתשלום, נבדקים היטב צורכי המטופלים, שזוכים להסבר מקיף על המכשירים. במקום מעניקים שירות וייעוץ לילדים ומבוגרים ואף מכינים חגורות גב בהתאמה אישית לילדים הסובלים מבעיות בעמוד השדרה כמו גיבנת ועקמת.

שורה תחתונה: שני מכשירי האורתופדיה AFO/ KAFO BRACE יכולים לסייע רבות לטיפול במגוון מצבים, אך חשוב לבחור את המכשיר המתאים ולהשתמש בו לפי הוראות רופא או פיזיותרפיסט.

מיקי אורתופדיה, רח' הנרייטה סולד 25 תל אביב. טל': 03-6961120. [email protected]

(אילוסטרציות: שאטרסטוק)

  • צור קשר
מיקי אורטופדיה בע"מ
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום