הניסיון בהזרקות מכריע בטיפולי אסתטיקה

(0)
לדרג

"היתרון של רופא שיניים ברפואה אסתטית", אומר ד"ר מרכוס טרקיאלטאוב, "הוא משמעותי". כמי שמכיר היטב את אנטומיית הפנים ויודע כיצד להחזיק את המזרק ולהשתמש בו ביד בוטחת, הוא סבור: "יש לזה השלכות מכריעות על איכות הטיפול ועל מזעור תופעות לוואי"

ד"ר מרכוס טרקיאלטאוב עוסק ברפואת שיניים כבר 37 שנה. בשנים האחרונות הוא הרחיב את מגוון השירותים הרפואיים במרפאתו הוותיקה שבהרצליה ומעניק גם טיפולים אסתטיים ללקוחותיו הנאמנות. "היתרון של רופא שיניים ברפואה אסתטית הוא משמעותי, משום שהוא מכיר היטב את אנטומיית הפנים ויודע כיצד להחזיק את המזרק ולהשתמש בו ביד בוטחת. יש לזה השלכות מכריעות על איכות הטיפול ועל מזעור תופעות לוואי", פותח אומר ד"ר מרכוס.

ד"ר מרכוס עלה לישראל מאורוגוואי לפני כארבעה עשורים, שם למד והתמחה ברפואת שיניים. עם עלייתו ארצה יסד את מרפאתו הוותיקה והמוכרת בהרצליה, שם הוא מעניק מגוון רחב של טיפולי שיניים, מטיפולים משמרים ועד לפרוצדורות המורכבות ביותר בתחום. אומרים עליו כי הוא רופא מהשורה הראשונה, עם ידי זהב. לקוחותיו הרבים מעידים כי טיפולים כירורגיים מסובכים מסתיימים תחת ידו בריפוי מהיר ובמינימום כאבים.

הלקוחות הנאמנים – דורות של מטופלים

ד"ר מרכוס מספר כי רבים מלקוחותיו מגיעים מפה לאוזן ובשיטת חבר מביא חבר. "יש כאן משפחות שמגיעות אלי כבר שלושה דורות. הסבא היה מגיע, וכיום הילדים והנכדים ממשיכים". חלק מהנאמנות של לקוחותיו קשורה למקצוענות ולשאיפה הבלתי מתפשרת של ד"ר מרכוס לתוצאות טובות עבור כלל מטופליו, וחלקה היא הודות למזגו הרגוע והשליו, עם ניחוח דרום אמריקאי וחוש ההומור שהפך להיות סימן ההיכר שלו, המסייע לשבור את הקרח וליצור אמון ותחושה נעימה במהלך הטיפול.

ד"ר מרכוס עוסק שנים רבות בשיקום הפה ובשתלים, והוא עובד עם מעבדות  מובילות באזור המרכז, כשהוא משלב מגוון סוגי שתלים, ביניהם גם שתלי בייקון המתאימים לאנשים שחסרה להם עצם בלסת וחוסכים לעתים את הצורך בפרוצדורה הפולשנית של הרמת הסינוס. שתלי בייקון מקצרים את ההליך, חוסכים זמן וכסף, והתוצאות, לדבריו, מעולות.

 אסתטיקה רפואית: "מאמין במראה כמה שיותר טבעי"

לפני כעשור החל ד"ר מרכוס לעסוק באסתטיקה רפואית, בין היתר, בטיפולי בוטוקס וחומצה היאלורונית, ומאז נשים רבות מגיעות למרפאתו. "אני נהנה ומסופק להיות בזירה האסתטית, העיסוק באסתטיקה משמח ומרענן. למדתי מהבכירים בארץ בתחום האסתטיקה ואני דואג להתעדכן כל הזמן, להשתלם בקורסים ובסדנאות על מנת להשתפר ולהשיג את התוצאות המיטיבות עבור הלקוחות שלי", אומר ד"ר מרכוס.

רפואה אסתטית

"אני תמיד ממליץ ללקוחות שלי לא הגזים". צילום: שאטרסטוק

הגישה שלו לרפואה אסתטית היא שמירה על הנראות הטבעית. "אני מתאים את הטיפול למצב הפנים של האישה, אבל תמיד בוחר להתחיל עם המינימום כדי לחתור למראה משופר אך כמה שיותר טבעי. אני תמיד ממליץ להן לא להגזים, ואני מרגיש שמטופלות מאוד מעריכות את זה. הכי חשוב לי שהן ייצאו מרוצות ובמראה אסתטי ובריא".
חשוב לציין כי במרפאה ד"ר מרכוס מקפיד להשתמש רק בחומרים מאושרים על ידי ארגוני הבריאות המובילים בעולם.

"חשוב להבין את היתרונות של רופא שיניים ברפואה אסתטית. רופא שיניים מכיר לעומק את אנטומיית הפנים, וכל היום אוחז מזרק בידו במהלך הטיפול. ברפואה אסתטית יש צורך ביד בוטחת כאשר היא אוחזת במזרק, על מנת לדייק את מיקום הטיפול ואת הכמות, ולרופא שיניים יש את זה בילט-אין", מסכם  ד"ר מרכוס.

מרפאתו של ד"ר מרכוס נמצאת בהרצליה הצעירה, וקהל הלקוחות שלו מגיע לא רק מאזור המרכז והשרון אלא גם מאזור השפלה והדרום, ירושלים ועוד. במרפאה שני חדרים, אחד ייעודי לטיפולי שיניים והשני לטיפולים אסתטיים.

(צילומים: שאטרסטוק)

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום