מתאהבים בעור הפנים מחדש

(0)
לדרג
תוכן מקודם

טבעי הוא יפה? לשיטתה של ד״ר אנה וסילבצקי, אפשר להשיג תוצאות מדהימות בטיפולים אסתטיים, בלי לוותר על מראה טבעי מיטבי ומותאם לגיל

שירותי אסתטיקה רפואית
050-7490529

שינויים בעור הם בין סימני ההזדקנות הבולטים ביותר הכוללים קמטים ורפיון עור, זאת בנוסף להלבנה או לאפרוריות השיער. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות, והכוונה למגוון רחב של טיפולים אסתטיים שיכולים להשיג מראה טבעי ומיטבי.

ד״ר אנה וסילבצקי מסבירה כי למרות הרצון להיראות צעירים יותר, הכל חייב להיות בפרופורציות ובלי להגזים. לכן היא עצמה לעתים משיבה נערות ונשים צעירות חזרה לביתן, ומאפשרת טיפולים פחות קיצוניים לנשים בוגרות, רק כדי שלא תהיה כניעה לטרנדים ורצון להשיג תוצאות לא ריאליות ומלאכותיות.

הזדקנות העור - למה זה קורה?

העור מחולק לשלוש שכבות: החלק החיצוני (אפידרמיס) המכיל תאי עור, פיגמנט וחלבונים; השכבה האמצעית (דרמיס) המורכבת מתאי עור, כלי דם, עצבים, זקיקי שיער ובלוטות שמן; והשכבה הפנימית (השכבה התת עורית) המכילה בלוטות זיעה, זקיקי שיער, כלי דם ושומן.

כל שכבה מכילה גם רקמת חיבור עם סיבי קולגן להענקת תמיכה וסיבי אלסטין להענקת גמישות וחוזק, רכיבים שעם השנים מתמעטים ומשפיעים על מראה העור, עם דגש על עור הפנים.

בנוסף לגנטיקה שמשחקת תפקיד מרכזי, קיימת גם השפעה של אורח החיים, תזונה, עישון וצריכת אלכוהול מוגברת על מצב העור. כך גם גורמים סביבתיים, בין אם מדובר על כימיקלים, זיהום אוויר וחשיפה לשמש. למרות שפיגמנטים טבעיים מספקים הגנה מסוימת מפני נזקי עור הנגרמים מהקרינה האולטרה סגולית, ועם כל היתרונות שמספק ויטמין D, עדיין מדובר בקרינה שיכולה גם לפגוע בעור, במיוחד כשמדובר באנשים כחולי עיניים ובהירי עור שסובלים יותר מהתופעה.

כיצד טיפולים אסתטיים יכולים לסייע מבלי לפגוע במראה הטבעי?

״אסתטיקת הפנים כוללת טיפולים קוסמטיים המשפרים את היופי הטבעי ומדגישים את תווי הפנים הקיימים. מטרת טיפולים אלה היא לגרום לעור להיראות גמיש, מוצק ומלא ברק, בלי לפגוע בטבעיות שלו, ובהתאמה לגיל האישה או הגבר״, מסבירה ד״ר וסילבצקי.

טיפולי יופי

הטיפול האידיאלי יכול להשיג את התוצאה הרצויה והטבעית ביותר. צילום: שאטרסטוק

לדבריה, ״למרות הרצון לשפר ולהיראות צעירים יותר, חשוב מאוד לא להגזים מבחינת אופן ההליך והגיל שבו מתחילים בטיפולים האסתטיים. כיום, יותר ויותר נשים מתחילות מגיל צעיר מדי לנפח את השפתיים או לשנות את עצמות לחיים - דבר לא נכון שהורס את המראה הטבעי. מדובר על השפעה שלילית שמשיגה תוצאות הפוכות מהרצוי, וכאן התפקיד שלנו הרופאים להסביר ולהנחות. לראיה, יש לא מעט מקרים שבהם אני שולחת הביתה בנות שמגיעות אלי לטיפול, במיוחד נשים צעירות ויפות שנכנעות לטרנדים ובפועל לא זקוקות לטיפולים אסתטיים. כך אני פועלת על פי יושרה פנימית ורואה את מי שעומד מולי ולא את הכסף ואת הצורך הנובע מטרנדים כאלה ואחרים״.

איך ניתן לדעת איזה עובי שפתיים או מבנה עצמות הלחיים מתאים לכל אחת ואחד?

״בפגישת הייעוץ שהיא ללא עלות, אני בוחנת לעומק את צורת ועובי השפתיים הקיימות, מבנה הפנים ומאבחנת את מצב העור. זאת בנוסף לתיאום הציפיות עם הלקוח/ה וכן, גברים גם מגיעים, כי חשוב להם להיראות טוב. לפעמים, הנשים עצמן הן שמושכות לכאן את הבעלים.

״לאחר שקלול של כל האמור, אמליץ על הטיפול האידיאלי שיכול להשיג את התוצאה הרצויה והטבעית ביותר. הטיפולים שאנו מציעים, בנוסף לעיצוב ומילוי שפתיים וטיפולי בוטוקס, כוללים גם טיפול בחומצה היאלורונית לפיסול פנים: מילוי והחלקת קמטים, פיסול אף, הדגשת עצמות לחיים וקו הלסת, טיפול שקעי עיניים ועוד״.

חומרי מילוי איכותיים ודיסקרטיות מלאה

ד״ר וסילבצקי בעלת 17 שנות ותק וניסיון, מדגישה כי בקליניקה שאותה היא מנהלת עובדים עם חומרי מילוי איכותיים ובטכניקות הזרקה מגוונות. הטיפולים נעשים תחת דיסקרטיות מלאה למי שמעט מתבייש או חושש, המתאפשרת בזכות ההפרדה בין המטופולם והיותה של דלת משרדה אטומה לרעש ולמראה.

במידה שהזרקות אינן מתאימות, היא תציע במלוא השקיפות והאמינות כיווני טיפולים נוספים, דבר שלטענתה גורם ללקוחות רבים להפוך לקבועים ונאמנים ולחזור שוב ושוב. יתרון נוסף הוא המשכיות הטיפול. יום למחרת ההליך היא עצמה חוזרת לכל אחד ואחת במטרה לבדוק את מצבו או מצבה.

כיצד שומרים על עור בריא ויפה?

לסיום מציעה ד"ר וסילבצקי טיפים לשמירה על עור פנים יפה וצעיר:

  • שתיה מרובה של מים.
  • הימנעות מעישון ומצריכה מוגברת של אלכוהול.
  • שימוש קבוע בקרם לחות, ולא משנה האם מדובר במוצרים יקרים יותר או פחות.
  • הסרת איפור במטרה לנקות את הנקבוביות בעור ולאפשר להן לנשום.

מוזמנים ומוזמנות להתרשם גם מהתמונות, גם הן טבעיות לגמרי

ד"ר אנה וסילביצקי - רפואה אסתטית
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום