שירותי אמבולנס פרטי – איך זה עובד?

(0)
לדרג
תוכן מקודם

שירות מקצועי מהיר לצד יחס אישי וחם – "יוני שירותי אמבולנס פרטי" מעניק כבר למעלה מעשור שירותי הסעות לחולים ונפטרים בכל רחבי הארץ. על מגוון השירותים באמבולנסים המצוידים לעילא ועל השליחות שבעבודה, בכתבה הבאה

שירותי אמבולנס פרטיים
077-7296459 (מספר מקשר)

אנשים שנדרשים לבדיקות ולטיפולים קבועים בבתי חולים נזקקים לדבר נוסף, חשוב לא פחות: פנים מוכרות שיסיעו אותם מביתם לבית החולים ובחזרה, יחס חם ואישי שיקל ולו במעט על הקושי ואי הנוחות שיש בטיפולים הרפואיים. יוני שירותי אמבולנס פרטי בע"מ מעניק כבר למעלה מעשור שירותי הסעות לחולים ונפטרים.

"בין השנים 2002-2010 עבדתי כשכיר באמבולנס נועם", הוא מספר. "צוות ההנהלה העריך את העבודה המסורה והחריצות שלי, הבינו שאין לי לאן להתקדם משם והחליטו לפרגן לי – מכרו לי שני אמבולנסים ומשם התחלתי את הדרך העצמאית שלי".

ביוני שירותי אמבולנס פרטי בע"מ תוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים: העברת חולים עם דיאליזה מבתי אבות לבתי חולים; שירותי הסעה פרטית מבתי חולים לבית ולהפך, לצורך בדיקות; העברות נפטרים מהבית או מבתי חולים לבתי עלמין; העברת חולים ישירות ממטוסים לבתי חולים ולהפך, וכן אבטחות בבתי ספר, בחוות סוסים או באירועים שונים שבהם נדרש צוות אמבולנס בכוננות.

יוני שירותי אמבולנס פרטי בע"מ ניתנים בכל אזור גוש דן והשפלה, כאשר הבסיס נמצא בתל השומר. "יש לנו חמישה אמבולנסים, בכל אחד מהם יש נהג וחובש, ובמקרים שמשפחות דורשות פרמדיק או רופא – מצוותים בהתאם את אנשי הצוות".

העברות חולים לבדיקות וטיפולים בבתי חולים

יוני מספר כי בצד העבודה יש סיפוק רב, בעיקר כאשר יש לו את הזכות להעניק שירותים לאוכלוסיות שזקוקות להושטת יד. "אני שואב סיפוק רב מהסעות של חולים ונזקקים", הוא מעיד. "לא פעם כאשר אני נתקל בתאונות דרכים במהלך נסיעותיי בכבישים, אני עוצר ומתחיל לטפל בהם, עושה החייאות אם צריך ומעביר את הפצועים לבית החולים. "לעתים, יש גם צורך בהעברות נפטרים לאבו כביר. אנחנו עובדים עם עמותה למען ניצולי שואה וגובים מהם חצי מחיר על העברות של ניצולי שואה. כשאני יכול להציל מישהו או להושיט עזרה מסוימת, יש בזה, כאמור, לא מעט סיפוק", מציין יוני.

שירותי אמבולנס – לא רק בעת חירום

שירותי אמבולנס של מד"א או של נט"ן מיועדים להעברות חולים במקרי חירום. לעומת זאת, יוני שירותי אמבולנס פרטי מסייע להעברות חולים או נפטרים כאשר לא מדובר במקרי חירום: העברות של חולי דיאליזה, העברות חולים מבניינים ללא מעליות ועוד.

אמבולנס

"בצי שלנו יש רכבים בדיוק כמו של מד"א, עם ציוד זהה אחד לאחד". צילום: שאטרסטוק

"יש לנו כיסא חשמלי שמאפשר להוריד או להעלות חולים המתגוררים בבניינים ללא מעלית ואינם יכולים לעלות או לרדת במדרגות". לדבריו, 85% מהמקרים אינם דחופים, אך עם זאת הוא מציין כי "בצי שלנו יש רכבים בדיוק כמו של מד"א, עם ציוד זהה אחד לאחד. כאשר מבקשים את הסיוע שלי במקרים דחופים, אני שולח צוות מתאים והם מבצעים את העבודה. תמיד יש כאן צוות בכוננות ועל אף שמרבית השירותים שלנו ניתנים במרכז, אנו נותנים שירות בכל הארץ – אני מסיע לעתים לאילת או לצפון, ובחזרה משם למרכז".

שירות יעיל, יחס חם והחזר כספי מקופות החולים

 יונו מספר כי מרגע יצירת הקשר הם מתחייבים להגיע בתוך 45 דקות. "השירות שלנו יעיל, ולא פחות חשוב – היחס חם ואנושי ולא פעם נוצרים יחסים חבריים בין אנשי הצוות ללקוחות".

אחד הלקוחות של יוני שירותי אמבולנס פרטי הוא חולה הנזקק לטיפולי דיאליזה, כבן 60, קטוע רגליים, המתגורר בבני ברק בבניין ללא מעלית. "במשך שש שנים היינו מסיעים אותו פעמיים בשבוע לבית החולים, ומדובר באדם השוקל כ-100 קילו. המשכנו להסיע אותו עד שמצא תורם כליה לפני שנה וחצי. מאז, הוא המשיך להיות איתנו בקשר, משתמש בשירותים שלנו להסעות לבדיקות שונות ואף הזמין אותנו לאירועים חשובים ושמחות. הוא ממליץ עלינו בחום לכל מי שצריך. הקשר שיצרנו איתו באמת מחמם את הלב".

את שירותי ההסעה של יוני שירותי אמבולנס פרטי בע"מ ניתן להזמין מעכשיו לעכשיו וגם מראש. "חולים חדשים מקבלים בסוף הנסיעה חשבונית. לעומת זאת, נוסע קבוע משלם פעם בחודש וכך גם מוסדות".

חשוב לציין כי צוות האמבולנס של יוני שירותי אמבולנס פרטי בע"מ עוברים ריענון כל שנה, הן הנהג והן הפרמדיק והחובש הבכיר, הרכבים חדשים וכך גם הציוד. "אנו עובדים בכפוף למשרד הבריאות ומשרד התחבורה ויש לנו רשיונות בהתאם. עבור הלקוחות מאוד חשוב שחברת אמבולנס תפעל עם רשיונות של משרד הבריאות ומשרד התחבורה כי כך הלקוחות יכולים לקבל מקופת החולים החזרים על ההסעות – הלקוח מציג את החשבונית ומקבל 50% החזר על התשלום", מסכם יוני.

  • צור קשר
יוני שירותי אמבולנס פרטי בע"מ
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום