טיפולי אסתטיקה – לא לנשים בלבד

(1)
לדרג
תוכן מקודם

אינה סטיוארט, מנהלת המרפאה של ד"ר אביחי חפיזוב המתמחה בשירותי אסתטיקה רפואית, מסבירה אילו טיפולים הפכו פופולריים אצל גברים ומה הם הטרנדים החמים בקרב נשים

שירותי אסתטיקה רפואית
055-9600033

טיפולי האסתטיקה הפכו בשנים האחרונות לשגרה עבור נשים רבות, צעירות ובוגרות. חלקן מבקשות לשמר את עורן הצעיר, אחרות מעוניינות בתיקון הפגמים שנוצרו עם הגיל ויש המעוניינות לשנות את שהטבע נתן. כך או כך, חומצה היאלורונית, הזרקות בוטוקס וגם טרנדים שונים כמו טיפולי ערפד, הפכו למושגים מוכרים כמעט בכל בית.

אולם, אם חשבנו ששגרת הטיפוח הזו נוגעת רק לנשים, ובעיקר לנשים בוגרות, הרי שמתברר שהפופולריות של הטיפולים הללו היא לא נחלתן בלבד ויותר ויותר גברים מבקשים לבצע טיפולי אסתטיקה ופיסול פנים.

"אנחנו מטפלים במרפאה שלנו בגברים רבים", אומרת אינה סטיוארט, מנהלת המרפאה של ד"ר אביחי חפיזוב, המתמחה בשירותי אסתטיקה רפואית. "אנחנו רואים היום שהמודעות של גברים לכל עניין האסתטיקה עלתה והיא צפויה להמשיך ולצבור תאוצה".

אילו טיפולים מעניינים את הגברים המטופלים אצלכם במרפאה?

"המגוון הוא רחב. ישנם גברים רבים שאינם מרוצים מאיבר כזה או אחר ומבקשים לתקן אותו, כמו אף, קו לסת או הסנטר. במרפאה שלנו אנחנו מתמחים בפיסולי אף, קו לסת או סנטר ואנחנו מתעדכנים כל הזמן בשיטות החדשות בשוק ועל כן יכולים לענות על הצרכים.

"מעבר לכך, מטופלים גברים רבים גם משתמשים בבוטוקס, גם הם מבקשים ליצור מראה צעיר של העור שלהם. אנחנו מתמחים בכל תחום הצערת העור ומציעים במרפאה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, תוך שיטות וטכנולוגיות חדשות ומתקדמות ביותר בשוק".

אילו טיפולים מעניינים את הנשים המגיעות למרפאה?

"זה תלוי בגיל. המרפאה שלנו פונה למגוון רחב של גילאים, גם לנשים מבוגרות יותר שמבקשות להשיג מראה צעיר, מראה מתוח ומורם של העור. כיום, ניתן לבצע את ההליכים הללו ללא ניתוח והסיכון בהליך קטן.

"לנשים שמבקשות להצעיר את עורן יש כיום מגוון רחב של טיפולים: טיפול בקמטים וקמטוטים, בוטוקס, טיפולי ערפד, טיפולי 'סקין בוסטר' למיצוק העור, ויטמינים לעור, מיצוק הצוואר, טיפול סקולפטרה, שמחזיר 66% של קולגן לעור הפנים, ממצק את העור, מחדש את התאים ויוצר מראה מורם וחד של תווי הפנים".

הטיפולים גם מוצעים לצעירות יותר?

"מגיעות אלינו גם לבחורות צעירות יותר שמעוניינות בפיסול פנים, לעצב את תווי הפנים בצורה שונה. חלקן גם מבקשות לתקן א-סימטריות, להגדיל חלקים מסוימים ועוד. טיפול שהפך פופולרי אצלנו הוא שיטת הפפיון, שמאפשרת לרופא להזריק חומר לשפתיים בצורה ייחודית המעניקה להן נפח תוך הקפדה על סימטריה והתאמה לפנים. יש גם ביקוש רב להרמת עצמות הלחיים, פיסול אף וקו לסת ועוד".

המרפאה של ד"ר חפיזוב הוקמה לפני כשנתיים וכל הטיפולים בה מבוצעים באופן בלעדי על ידי ד"ר חפיזוב עצמו. "מאוד חשוב לנו", אומרת סטיוארט, "לשמור על אווירה משפחתית ולטפל במסירות בכל לקוח ולקוחה שמגיעים אלינו. אנחנו מתמחים בכל מה שקשור לפנים, כולל הצוואר".

צילום: שאטרסטוק

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום