כך תתאימו לעצמכם מכשיר שמיעה

(0)
לדרג
תוכן מקודם

כיצד תדעו לבחור מכשיר שמיעה שיענה לצרכים שלכם? איך מתבצע הליך של התאמת המכשיר? חברי צוות רשת "אופקים איכות השמיעה" מסבירים

ספקי מכשירי שמיעה ואביזרים
077-8039228 (מספר מקשר)

לפי ארגון הבריאות העולמי, כ-360 מיליון איש ברחבי העולם סובלים מאובדן שמיעה ברמה כזו או אחרת. אף שאובדן השמיעה עלול להיות מתסכל, כיום קיימים פתרונות טכנולוגיים רבים שיאפשרו למטופל לשפר את איכות השמיעה כמו גם את איכות חייו.

למעשה, ההבנה כי אנחנו זקוקים לעזרה היא כבר צעד משמעותי לשיפור חיינו. לדברי סימון הריס, אודיולוג בכיר ומומחה בשיקום שמיעה ברשת אופקים איכות השמיעה, ההכרה של מטופל בצורך שלו בעזרה היא מכרעת. "ברגע", כך הוא אומר, "שמטופל מודה שהוא זקוק לעזרה, אנחנו, במכון השמיעה, יכולים לעזור לו מתוך כל הידע והניסיון הרב שרכשנו. התפקיד שלנו, כמומחים בשיקום השמיעה, הוא לדאוג שהתהליך של התאמת המכשיר תצליח. אנחנו יודעים לבחון איזה מכשיר יתאים לצרכים שלו בדיוק וכמובן מלווים אותו בכל התהליך. הרבה לקוחות שטיפלתי בהם לאורך השנים חוזרים אלי ואומרים, 'חבל שלא עשינו את זה כבר לפני שנים'".

איך יודעים איזה מכשיר שמיעה לבחור?

הריס: "בתהליך ההתאמה צריך להביא כמה דברים בחשבון. אנחנו, כמומחים בתחום, קודם כל מסתכלים על תוצאות בדיקת השמיעה שביצענו למטופל, אחר כך אנחנו מסתכלים עליו, מבקשים להבין את הצרכים שלו, איפה חסרה לו השמיעה וכיצד אנחנו יכולים לעזור לו".

ברשת אופקים איכות השמיעה מספקים מכשירי שמיעה לצעירים ולמבוגרים הסובלים מירידת שמיעה. ברשת מציעים מעטפת שלמה של פתרונות שמיעה ומאפשרים לבצע את ההליך הן במכון עצמו והן בביתו של המטופל. במידה שהמטופל מבקש לבצע את ההליך בביתו, מגיע לביתו קלינאי תקשורת, מבצע בדיקת שמיעה ומתאים את המכשיר.

"בסופו של דבר", אומר אביעד שלמון, מנהל רשת אופקים, "אנחנו רוצים להחזיר למטופלים את התפקוד השמיעתי לרמה אופטימלית. אנחנו מספקים מכשירים של חברות שונות, כולן אירופאיות ואמריקאיות, החברות המובילות בעולם עם הטכנולוגיות הטובות ביותר".

במה מתאפיין השירות שלכם?

שלמון: "אנחנו למעשה הרשת היחידה בארץ המתחייבת לקלינאים עם למעלה מעשר שנות ניסיון. אנחנו מאמינים שכדי להצליח בהתאמה של מכשירי שמיעה צריך הן מכשירים טובים, מכשירים ברמות טכנולוגיות טובות והן אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שיבינו בצורה הטובה ביותר את הצורך של המטופל וגם יידעו איך למצות את היכולות ממכשיר השמיעה".

מהו התהליך לרכישת מכשירי שמיעה?

שלמון: "היום קיימים למעשה שני מסלולים להתאמת מכשירי שמיעה: המסלול דרך קופות החולים והמסלול הפרטי. ההבדל העיקרי בין השניים הוא זמן ומחיר. כדי לבצע התאמת מכשירי שמיעה דרך הקופה, יש צורך בהמתנה של מספר חודשים. במסלול הפרטי, אין צורך בהמתנה, הכל קורה כאן ועכשיו והתורים הם מהיום למחר".

לדברי שלמון, "אנחנו מספקים את כל ההדרכה והליווי, ואת כל ההתייעצויות אנחנו מבצעים יחד עם המטופל. המסלול הפרטי הוא יקר יותר אך הוא מספק פתרון מעולה למי שחייב מכשיר במהירות או שאינו מעוניין בהמתנה. בסוף, המטרה היא לבחור מכשיר שיסנן רעשים וייתן בעצם את הבנת הדיבור הטובה ביותר ובזה אנחנו מתמחים".

צילום: שאטרסטוק

  • צור קשר
אופקים איכות השמיעה
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום