השתלת שיער בישראל או בטורקיה? העיקר ביד מקצועית

(4)
לדרג
תוכן מקודם

אחוזי ההצלחה בהשתלת שיער איכותית הם גבוהים ביותר. למעשה, ברוב מוחלט של סוגי ההשתלות, שיעור ההצלחה קרוב מאוד ל-100%, אומר ד"ר פיראס ארמלי, רופא משתיל שיער שרואה בעבודתו שליחות של ממש

שירותי אסתטיקה רפואית
054-2254343

תחום האסתטיקה הרפואית הוא אחד התחומים המבוקשים והנדרשים בקרב הציבור הישראלי, ובעולם בכלל. מאז ומתמיד, בני האדם שאפו לשפר את מראם החיצוני ולהיות מרוצים מהגוף שלהם. בעבר, הרצון הזה נותר בגדר חלום רחוק ובלתי ניתן לפתרון, אך כיום המצב שונה לגמרי.

תחום האסתטיקה הרפואית מציע טיפולים רבים ומגוונים שמטרתם למלא פגמים וחוסרים מסוימים בגוף ולשפר את תחושת הדימוי העצמי. בין שלל הטיפולים האסתטיים הקיימים ובין הפופולריים ביותר נמצא תחום השתלות השיער.

ד"ר פיראס ארמלי הוא רופא המבצע השתלות שיער, בעל ניסיון במספר תחומים ברפואה ובתחום ההשתלות בפרט. הוא רופא משתיל במכללה הלאומית לאסתטיקה בתל אביב וכן רופא מלווה להשתלות שיער בטורקיה, עבור אלה המעדיפים לבצע השתלות מעבר לים.

"אני בתחום כבר מעל שלוש שנים", פותח ד"ר ארמלי. "אני רופא מרדים בתחומי, עובד במהלך היום בהרדמה בבית חולים המשפחה הקדושה בנצרת, ובהמשך היום אני עובד כרופא משתיל בהשתלות שיער וכן בתחום של האסתטיקה הרפואית".

שיטות הטיפול

השתלת שיער עלול להרתיע רבים. גם מי שמבקשים לעצמם את הטיפול פוחדים ממנו בפועל. אולם, שיטות הטיפול וההשתלה שמתבצעות במרפאתו של ד"ר ארמלי, הן שיטות מצוינות ובטוחות, לדבריו, ובעלות אחוזי הצלחה גבוהים ביותר ואפקטיביות של ממש.

"השיטות שאנחנו משתמשים בהן", מסביר ארמלי, "הן DHI ו-FUE. שיטת FUE – follicular unit extraction, היא השיטה להוצאת הזקיק, שבה אנחנו מוציאים כל זקיק בנפרד. שיטת ההחזרה של השערות היא DHI – direct hire impact, שבה אנחנו לוקחים את הזקיק ומחזירים אותו ישירות לאזור הנתרם".

עבור מי שעדיין חושש מעט וטוען שאין ודאות שהטיפול יצליח, מסביר הרופא המשתיל שאחוזי ההצלחה להשתלת שיער איכותית הם גבוהים ביותר. למעשה, ברוב מוחלט של סוגי ההשתלות, שיעור ההצלחה קרוב מאוד ל-100%, בעוד שרק במקרים בודדים הטיפול לא מצליח או מצליח באופן חלקי.

"אחוזי ההצלחה בהשתלות מגיעים עד 98%", מעיד ד"ר ארמלי. "אמנם אזור הקוקו הוא אזור בעייתי מבחינת אספקת הדם, שם אחוזי ההצלחה יכולים לרדת ל-76%, אך רוב ההשתלות שאנחנו עושים הם באזורים הקדמיים של הקרקפת, ועל כן, אנחנו מגיעים לכמעט מקסימום הצלחה".

השתלת שיער

אילוסטרציה: שאטרסטוק

ליווי גם מעבר לים

"המרפאה שלנו משרתת את הלקוח מא' ועד ת', הוא מקבל יחס אישי וצמוד לאורך כל הדרך, מתחילת הטיפול ועד סופו" אומר ד"ר ארמלי ומוסיף: "הייחודיות של המרפאה שלנו היא בעובדה שאנחנו עובדים גם בארץ וגם בטורקיה, דרך המכללה הלאומית לאסתטיקה. כך, אם הלקוח מבקש שההשתלה תבוצע בארץ, אני זה שעושה אותה, ואם הוא מעוניין לעבור את ההשתלה בחו"ל, אני נוסע איתו כרופא מלווה להשתלה".

מרפאת iconic - צוות רפואי לכל דבר

בנוסף ליחס האישי החם שמעניק הרופא למטופליו, לטיפולים ברמה גבוהה ואחוזי ההצלחה המירביים, במרפאה של ארמלי ישנם עוד שני אלמנטים ייחודיים שמבדלים אותה לטובה. הראשון, הוא הרצון  של ד"ר ארמלי להוסיף ולתת מעצמו לצורך קבלת תוצאה מיטבית, דבר שבא לידי ביטוי בהוספת מרכיבים מסוימים במהלך הטיפול. בכך הוא מבטא את המשנה שלו: לא מדובר רק בהשתלת שיער אלא בשליחות וברצון אמיתי להיטיב עם מטופליו.

היתרון הנוסף טמון בצוות של iconic clinic – "צוות רפואי לכל דבר", מסכם ד"ר ארמלי, "הכולל אחים ואחיות עם התמקצעות ברפואה דחופה, טיפול נמרץ וחדרי ניתוח. לפי דעתי, זה הפלוס הכי בולט בקליניקה שלי - קבלת טיפול מקצועי מידיים מקצועיות".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום