נמצאים במשבר בזוגיות? נסו את הטיפול הבא

(0)
לדרג
תוכן מקודם

יפעת מרקוביץ אומרת שבאמצעות תטא-הילינג, שיטת מדיטציה, אפשר לטפל בכל דבר, וכשמשלבים אותה עם טיפול במים, אפשר אפילו להצליח לטפל במשברים בזוגיות. האזינו לפודקאסט

הידרותרפיסטית
053-9386314 (מספר מקשר)

"תטא-הילינג היא שיטת מדיטציה שעובדת דרך אנרגיות, ואפשר באמצעותה לטפל בכל דבר, גם בזוגיות", אומרת יפעת מרקוביץ בפודקאסט התכנית "דוקטורס" ברדיו תל אביב. הייחודיות בטיפול של מרקוביץ היא שילוב בין תטא-הילינג למים.

"עוצמת וטמפרטורת המים, כמו חום הגוף, מסייעות להרגעה ולשחרור. זה קצת מחזיר אותנו לתקופת הרחם", אומרת מרקוביץ. "המים עוטפים ומחזירים אותנו לבסיס שלנו, ליסודות".

אז איך זה קורה? "מתחילים במדיטציה, בזיכרון מתחילת הזוגיות שמעלה פרפרים, עוד כמה תרגילים ונכנסים בכוונה הנכונה לטיפול. מפה מתחילים כל פעם, כל אחד מבני הזוג בתורו, לעשות זה לזה טיפול במים, בהנחיה: תנועות חיבוק, נדנוד, תנועות בסיסיות, והמגע האינטימי עושה את שלו", משוכנעת מרקוביץ.

הטיפול לדבריה עשוי לחבר מחדש גם זוגות שעומדים בפני גירושים. "לכל זוג היו ימים מאושרים בהתחלה, עם פרפרים בבטן. הטיפול מחזיר את הזוגות לאותם ימים מרגשים. רוב הזמן, התקשורת בינינו היא לא מילולית אלא של אנרגיות - מבט, תזוזה והרבה אלמנטים אחרים סביב. בטיפול אנחנו שמים את המילים בצד ונזכרים באותה אנרגיה ובאהבה שהיתה בינינו בעבר". לדבריה, זוג שנמצא ממש לפני גירושים יזדקק לטיפולים וסדנאות ביבשה בשילוב הטיפול במים".

התכנית מותאמת אישית לכל זוג: "יש זוגות שבאים לחוויה חד פעמית, כמו לבוא לצימר בצפון, או זוגות שבאים כי הם רוצים לרענן את היחסים ביניהם כי אין בהם כבר שום רומנטיקה. הם מתעסקים רק בילדים ובמשכנתא".

מרקוביץ מעידה כי היא עצמה נחשפה לשיטת הטיפול כמטופלת אחרי גירושים שעברה, "וזה פשוט שינה את חיי, בהינף יד, כמו קסם. זה שינה בי המון אמונות. השיטה הזו יורדת לחקר האמונה. אנחנו חיים במוח שלנו שממחזר שוב ושוב את מה שהוא יודע, ואנחנו צריכים להבין מה זה ולעשות שם שינוי", היא מסכמת.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום