כל מה שרציתם לדעת על השתלות שיניים - ד"ר אריאל הירשהורן עונה

(3)
לדרג
תוכן מקודם

המומחה לכירורגיית פה ולסת, ד"ר אריאל הירשהורן, מנפץ את הדעות הקדומות בנוגע לטיפולי שיניים ומציג שילוב של מקצוענות ואנושיות בטיפולי שיניים מורכבים

טיפולי שיניים
077-8044982 (מספר מקשר)

תחום רפואת השיניים בכלל וכירורגיית הפה והלסת בפרט הוא תחום שמעורר רתיעה רבה אצל מטופלים רבים. בעיניהם, את הביקורים אצל רופא שיניים יש לצמצם למינימום ההכרחי, ועצם המחשבה על טיפול שיניים מוארת אצלם באור שלילי ביותר.

לעתים, כתוצאה מהתפיסה השלילית הזו, אנשים מזניחים את בריאותם, מתעלמים מהבעיות ומחמירים בכך את מצבם. גם סיכויי ההצלחה של הטיפול נפגעים כשמגיעים אל הרופא באיחור ניכר. מה עושים? מוצאים את רופא השיניים הנכון!

הצלחה מובטחת עם תכנית טיפול אישית

ד"ר אריאל הירשהורן הוא כירורג פה ולסת, ובשורות הבאות הוא מנפץ את כל המיתוסים והדעות הקדומות בנוגע לטיפולי שיניים. הוא בוגר האוניברסיטה העברית ברפואת שיניים, את ההתמחות בכירורגיית פה ולסתות עשה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר והתמחות-על בבאזל בשווייץ. הוא עובד כרופא בכיר במחלקה לכירורגיית פה ולסתות ב"שיבא" ובעל ניסיון רב בביצוע אלפי השתלות דנטליות וניתוחים מורכבים ומתקדמים מסוגים שונים.

מדובר ברופא מן השורה הראשונה, שיחד עם היותו רופא בכיר ב"שיבא", הוא עובד כחלק מהצוות הרפואי האיכותי של מרפאת השיניים של ד"ר איממלייב באשדוד. "במרפאת השיניים המשפחתית של ד"ר איממלייב אני מבצע את הטיפולים הכירורגיים ואת ההשתלות הדנטליות", מספר הירשהורן. "יחד עם צוות הרופאים המעולה במרפאה, אנחנו בונים תכניות טיפול מתאימות אישית לכל מטופל, שנותנות פתרונות לבעיות דנטליות מורכבות".

בין יתר הטיפולים, "השתלות שיניים לשיקום הפה. אם יש שיניים חסרות, או שהשיניים אינן ברות שיקום, אנחנו מחדירים שתלים ועליהם משקמים עם כתרים או תותבות במקום השיניים. אנחנו מבצעים עקירות שיניים מורכבות, תוך מזעור סכנה לפגיעה עצבית במקרים של שיניים כלואות, שיני בינה או שיניים שהן צמודות לעצב", הוא מפרט.

"כמה מהטיפולים כוללים הרמות סינוס והשתלות עצם לצורך התקנת שתלים. במקרים של חוסר עצם מתקדם, ניתן לבצע שתלים זיגומטיים או פטריגואידיים בלסת העליונה, ושתלי בייקון שהם קצרים במיוחד ללסת התחתונה. בנוסף, אנחנו עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת של שתלים מותאמים אישית, המודפסים בתלת מימד למטופל הסובל מחוסר עצם, כך אפשר לתת בעצם מגוון פתרונות רחב לכל מטופל הסובל מאובדן עצם ברמות שונות.

שתלים דנטליים

תכניות טיפול מותאמות אישית לכל מטופל מהוות פתרונות לבעיות דנטליות מורכבות. אילוסטרציה: שאטרסטוק

"אנחנו מבצעים במרפאה גם השתלה ממוחשבת. אנחנו משתמשים בסד מונחה מבוסס סיטי, שמודפס בתלת מימד בדיוק גבוה מאוד, שדרכו מותקנים השתלים", מסביר ד"ר הירשהורן. טיפולים אלה, אגב, נחשבים לקשים ולמרתיעים ביותר בעיני מי שסובל מחרדה דנטלית, אך במרפאה של ד"ר איממלייב באשדוד, הטיפולים נעשים בצורה כה רגישה ועדינה, אחראית ומקצועית, כך שהמטופלים יוצאים שמחים ומרוצים מכל טיפול, מורכב ומסובך ככל שיהיה.

עקרונות מנחים: ראשית, המטופל במרכז

שאלנו את ד"ר הירשהורן על עקרונות הטיפול שמנחים אותו ואת חבריו הרופאים. "העיקרון החשוב ביותר מבחינתנו", פותח הרופא, "הוא שהמטופל הוא במרכז. אנחנו רוצים לתת פתרון מלא לבעיה, תוך שיתוך פעולה בין הרופאים המטפלים לטובת השגת פתרון אופטימלי וארוך טווח".

עיקרון זה - שילוב של מקצוענות ואנושיות - מאפשר לתת פתרון גם למטופלים עם מחלות רקע ולמטופלים שחרדים מטיפולי שיניים. "חוויית הטיפול פה רגועה, והטיפול מתבצע בצורה עדינה, באווירה נינוחה ומשפחתית", הוא מוסיף.

"העיקרון השני המנחה אותנו הוא שמירה על סטנדרט טיפולי גבוה ביותר. אנחנו שואפים לבצע את העבודות המדויקות ביותר, עם שימוש בחומרים המתקדמים ביותר ושימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר. אנחנו עושים במרפאה שימוש בחומרי העצם והשתלים המתקדמים והטובים בעולם, בסטנדרט הטיפולי הגבוה ביותר".

עיקרון חשוב נוסף הוא "שמירה על סטריליות ברמה מקסימלית בזמן הניתוח, לפניו ולאחריו", מציין ד"ר הירשהורן ומוסיף עוד ערך חשוב לטיפול: "במרפאה שלנו מבוצע מעקב ארוך טווח אחרי תוצאות הטיפול, וזה נדבך נוסף שתורם להצלחתו".

  • צור קשר
מרפאת שיניים ד"ר איממלייב
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום