הזווית הידידותית במרפאת שיניים מקצועית

(2)
לדרג
תוכן מקודם

לא משנה איזה טיפול שיניים אתם צריכים לעבור, ד"ר אנסטסיה איממלייב, רופאת שיניים בעלת ניסיון רב באסתטיקה דנטלית וטיפולי שיניים שונים, עושה כל שביכולתה כדי למנוע מצבים של חרדה דנטלית, בדגש מיוחד למטופל ולצרכיו ובהתאמת טיפול מירבית

טיפולי שיניים
077-8044982 (מספר מקשר)

למראה השיניים שלנו יש תפקיד חשוב בחזות החיצונית. חיוך בפה מלא שיניים בריאות ולבנות עושה את ההבדל פעמים רבות ומוביל לדימוי עצמי גבוה ולביטחון עצמי רב. למרות זאת, רבים מאיתנו חוששים ונמנעים מטיפולי שיניים ויש מי שמזניחים את בריאות הפה במשך תקופה ארוכה כל כך, עד שהם גורמים לעצמם נזק שעלול להיות בלתי הפיך.

ד"ר אנסטסיה איממלייב היא רופאת שיניים בעלת ניסיון רב באסתטיקה דנטלית וטיפולי שיניים שונים, שעושה כל שביכולתה כדי למנוע מצבים כאלה על ידי טיפולי שיניים ייחודיים. במרפאת השיניים שלה ניתן דגש מיוחד למטופל ולצרכיו, בהתאמה מירבית. "למדתי באוניברסיטה לרפואת שיניים בקייב", פותחת ד"ר איממלייב ומספרת. "לאחר מכן עברתי השתלמויות וקורסים רבים בנושאי שתלים ואסתטיקה דנטלית".

"אנחנו מרפאה משפחתית"

"מה שמיוחד אצלנו", אומרת ד"ר איממלייב, "הוא שאנחנו מרפאה משפחתית. יש לנו יחס אישי וחם לכל מטופל, אכפת לנו מהמטופלים ואנחנו דואגים להם, כך שגם מטופלים שחוששים ומפחדים מטיפולי שיניים יוצאים מהטיפול עם חיוך".

לדבריה, "אנחנו מלווים את המטופל לפני תחילת הטיפול ועד סופו. צוות רופאים מיומן מתייעץ ובונה יחד תכנית טיפול מיטבית בהתאם לכל מקרה ומקרה".

אדם שעומד לעבור טיפול שיניים מורכב זקוק מאוד לתמיכה הזו. ההבדל בין רופא שיניים קר ותכליתי שמגיע לבצע את עבודתו, לבין רופא שמשדר חמימות, מסביר בכל שלב על התהליך המתבצע, נמצא לצד המטופל בכל עת וקשוב לצרכיו ולתחושותיו, הוא הבדל של שמיים וארץ.

כאשר רופאים מקצועיים מתאספים יחדיו וחולקים את הידע המקצועי שלהם בניסיון להתאים טיפול מקצועי ואופטימלי עבור כל מטופל, אין ספק שהוא בידיים טובות ובטוחות. הידיעה של המטופל שלא מתייחסים אליו כאל עוד משימה אלא כאל בן אדם עם רגשות וצרכים, מסייעת לו בהפחתת החרדה הדנטלית.

צוות רפואי מנצח

במרפאה של ד"ר איממלייב חברים כאמור כמה רופאים, כאשר כל אחד אמון על סוג אחר של טיפולים. "אנחנו עובדים עם טכנאי מעבדה שהוא בדרגת אומן", מעידה הרופאה, "העבודות שמתקבלות יוצאות אסתטיות ויפות במיוחד".

בצוות, ד"ר איממלייב גסן, רופא שיניים משקם ואורתודנט. "הוא מבצע את כל השיקום על השתלים, טיפול בתותבות שיניים ושיקומי פה מורכבים. כל זאת, הוא עושה בשיתוף פעולה מלא עם הכירורג המומחה שלנו, ד"ר אריאל הירשהורן, האחראי במרפאה על ההשתלות הדנטליות, הרמות סינוס, השתלות עצם וכל מה שדורש טיפול כירורגי על ידי מומחה".

טיפולי שיניים

 "התוצאות שמתקבלות הן אסתטיות ויפות במיוחד". אילוסטרציה: שאטרסטוק

בנוסף, במרפאה ניתנים גם שירותי רופא אורתודנט. הוא מבצע את טיפולי יישור השיניים בשיטות שונות. "אנחנו מבצעים טיפולים אורתודנטיים לילדים ולמבוגרים, יישור שיניים בשיטות חדשות שלא דורשות טיפול בפלטות פנימיות, סמכים ננעלים, שיטת דיימון, שיטת הסדים השקופים, הרחבות לסת ועוד", אומרת ד"ר איממלייב.

"אנחנו מבצעים את היישור בשיטה מיוחדת שנותנת תוצאות יפות יותר בזמן יחסית מהיר, עם פחות ביקורים במרפאה. החיוך שמתקבל הוא חיוך רחב וישר, מה שנותן מראה מאוד בריא ואסתטי", ממשיכה הרופאה.

לסיכום, מדובר במרפאה שתחת קורת גג אחת מעניקה סוגים רבים של טיפולי שיניים, עם אנשי צוות רפואי מסורים. השילוב בין מקצועיות ואיכות, למשפחתיות ורגישות, מהווה ללא ספק יתרון למטופלים המרוצים. "אני מזמינה אתכם למרפאת השיניים של שלנו כדי ליהנות בסופו של דבר מחיוך יפה ובריא", מסכמת בלבביות ד"ר איממלייב.

  • צור קשר
מרפאת שיניים ד"ר איממלייב
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום