פתרונות הרפואה האסתטית תחת קורת גג אחת

(0)
לדרג
תוכן מקודם

כיום, גברים ונשים בגילאי 40 פלוס כבר מתחילים להתעניין בפתרונות שעולם האסתטיקה הרפואית מציע להופעת קמטים ולדלדול של העור. כאשר מדובר בסממני התבגרות והזדקנות מובהקים, כדאי לדעת שיש לכך פתרון

שירותי אסתטיקה רפואית
053-6324703 (מספר מקשר)

עולם האסתטיקה הרפואית הוא עולם שמתפתח בקצב מהיר. הטכניקות מתפתחות, הטכנולוגיות מתקדמות, המכשור הופך למדויק יותר ולחדשני יותר – וכל אלה מצריכים גם אנשי מקצוע מיומנים ובעלי ידע, ניסיון ויכולות גבוהות. ד"ר איריס מוסקוביץ היא רופאה כבר 30 שנה, ואוחזת בכמה תארים: מרדימה כללית, רופאה אסתטית זה 17 שנה ורופאת שיניים המתמחה ברפואת הפה והפנים. במשך כל חייה, ד"ר מוסקוביץ טיפלה בילדים, אך בשנים האחרונות החליטה לעסוק ברפואה אסתטית.

"הערכים שמובילים אותי בעבודה הם נאמנות, יושר, אהבת הלקוח, אהבת האדם והגשמת החלומות של הלקוחות שלי", פותחת ומספרת ד"ר מוסקוביץ. "המטופלות שלי זוכות לליווי מקצועי מהרגע שאני מזריקה ועד הרגע שהן מגיעות הביתה. לכל שאלה אני עונה גם בחצות הליל, תמיד אני שם בשבילן", היא מעידה.

מרפאתה של ד"ר מוסקוביץ נפתחה לפני כשנה וחצי באזור נווה שאנן. "במרפאה אני עוסקת רק ברפואה אסתטית, שזה אומר בעצם הזרקות למיניהן: הזרקות בוטוקס, הזרקות של חומצה היאלורונית, עיצוב לחיים, עיצוב שפתיים, עיצוב לסת, עיצוב ופיסול אף". בנוסף היא מטפלת בהזעת יתר בבית השחי, בעיצוב ומיצוק צוואר ובמזותרפיה רפואית, וכל זה למען נראות טובה של עור הפנים לאחר ההזרקות.

מהי חומצה היאלורונית ומה יתרונות השימוש בה?

"חומצה היאלורונית היא חומר ביולוגי שנמצא ומיוצר בגופנו באופן טבעי. תפקיד החומצה ההיאלורונית הוא לשמור על איכות העור שלנו, על הלחות והברק שלו. ככל שאנו מתבגרים, הימצאות החומצה ההיאלורונית בגופנו פוחתת, וכתוצאה מכך, עורנו נראה יבש יותר וחסר ברק.

"היתרון בשימוש בחומצה היאלורונית טמון בעצם העובדה שהיא מיוצרת באופן טבעי בגופנו. על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית, לא תתקבל תגובה אלרגנית של הגוף, משום שהוא רגיל להימצאות של חומר זה. שימוש בסיליקון למשל, עלול לעורר תגובות אלרגניות חריפות, משום שמדובר בעצם זר לחלוטין שמוחדר לגוף, ובשלב מוקדם או מאוחר, הגוף יזהה זאת, וידחה את העצם הזר על ידי תגובה אלרגנית.

"חומצה היאלורונית אינה מוגבלת להזרקה רק באזור הפנים, ונוהגים להזריק אותה גם באזור הצוואר, הדקולטה ובגב כף היד – אלה מהווים אזורים שסימני הגיל ניכרים בהם יחסית בהתחלה. כמו כן, יתרון מרכזי בשימוש בחומצה היאלורונית הוא היכולת לשלוט בכמות החומר המוזרק, ולמנן אותו כך שהתוצאה תהיה טבעית ויפה. ההזרקה נעשית על ידי מזרק מיוחד, וניתן להזריק רק חלק מהחומר ולהמתין מספר ימים או שבועות לפני שתתקבל החלטה אם להזריק עוד, או שהתוצאה מספיק טובה עבור הלקוחה".

מה ייחודיות המרפאה שלך?

"הייחודיות במרפאה שלי היא טיפול אישי לכל מטופלת, ולא טיפול כמו במפעל", מסבירה ד"ר מוסקוביץ. "בעיצוב השפתיים למשל, אני מרדימה את אזור הפה כמו רופאת שיניים, ולכן אין שום כאב כשאני מזריקה לשפתיים. הטיפול עובר בנועם והמון בנות אומרות שבעבר עיצוב השפתיים מאוד כאב להן כאשר אצלי הן לא חשו דבר.

"ייחודיות נוספת שיש לי כרופאת שיניים, היא שאני מטפלת ב-gummy smile, החיוך שבעצם חושף את החניכיים", מסבירה ד"ר מוסקוביץ, "טיפול בשתי נקודות מסוימות באזור, ותוך כמה ימים החיוך החניכי הופך לחיות שפתי, יפה ואסתטי", היא מסכמת.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום