כל מה שרציתן לדעת על עיצוב שפתיים נכון

(0)
לדרג
תוכן מקודם

ד"ר איריס מוסקוביץ, רופאת שיניים ומתמחה ברפואת הפה והפנים, מספרת בראיון כיצד היא מיישמת את הידע מרפואת השיניים בעולם האסתטיקה הרפואית

שירותי אסתטיקה רפואית
053-6324703 (מספר מקשר)

ד"ר איריס מוסקוביץ, רופאת שיניים ומתמחה ברפואת הפה והפנים, בעלת ניסיון רב ברפואה אסתטית, מספרת כיצד היא שואבת את הידע מרפואת השיניים ומיישמת אותו בעולם האסתטיקה הרפואית, בין היתר בעיצוב שפתיים.

איך מעצבים שפתיים כך שיהפכו לבולטות יותר?

"כרופאת שיניים, אני קודם כל מרדימה את הפה, כך שהטיפול עצמו בכלל לא כואב", פותחת ד"ר מוסקוביץ. "תוצאת הטיפול המתקבלת היא מאוד טבעית, לפי רצון המטופלת ולפי הידע הרפואי שלי".

טיפולי עיבוי שפתיים מבוצעים על ידי חומצה היאלורונית המיועדת לשפתיים. חומצה היאלורונית היא חומר טבעי שנמצא בגופנו, ולכן השימוש בה מונע תגובות אלרגניות, שמתקבלות כאשר הגוף מזהה עצם זר, כמו סיליקון למשל. שימוש בחומצה היאלורונית נחשב לבטוח במיוחד ולהליך טבעי ביותר.

"אני בדרך כלל לא מזריקה את כל החומר בבת אחת", מסבירה ד"ר מוסקוביץ, "כשלושת רבעי ממנו אני מזריקה בסשן הראשון וכרבע ממנו לאחר שבועיים. לאחר הטיפול הראשון, יש להמתין כדי לראות את העיצוב המדויק של השפתיים. אם יש איזה חוסר סימטריה או רצון מסוים של המטופלת, אני מנסה להגשים לה את החלום באמצעות תיקון העיצוב, בפעם השנייה".

כרופאת שיניים, אילו יתרונות יש לטיפול שלך?

"ראשית, יש המון בנות שיש להן את החיוך החניכי ((gummy smile כאשר בעת החיוך נחשף חלק ניכר מהחניכיים. מצב זה קורה כאשר השפתיים דקות מדי, ועם שתי הזרקות נקודתיות אני מורידה את החיוך החניכי לחיוך השפתי - חיוך רגיל שבו רואים בעיקר את השפתיים. בנוסף, לצערי חלק מהבנות נולדות עם שפה שסועה, ואני מנסה לאזן את חוסר הסימטריה על ידי סימטריה מינימלית באמצעות החומצה ההיאלורונית", מסבירה ד"ר מוסקוביץ. "זאת, כדי להגיע לשפה שתיראה טבעית עד כמה שניתן ממצב נתון של שפה שסועה".

מה מרגישים לאחר הטיפול?

"לאחר הטיפול מרגישים כשעתיים את תחושת ההרדמה כמו לאחר טיפול שיניים. לאחר מכן, יכולים להרגיש כאב מזערי. לעתים יש גם שטפי דם שנרפאים לחלוטין בתוך ארבעה-חמישה ימים".

איך הופכים את הצוואר למוצק יותר?

"בעיית הצוואר היא בעיה כללית לכל הבנות. את ההזדקנות רואים בעיקר בצוואר, באזור הדקולטה ובגב כף היד. איני משתמשת במכשור, אלא מזריקה חומצה שמייצרת קולגן ואלסטין – אלה חומרים שמעודדים את התחדשות העור ומביאים לכדי הידוק ומיצוק של הצוואר. הטיפול לא נעשה בפעם אחת, הוא נעשה לפחות בשלוש פעמים בטווח של חודש בין טיפול לטיפול. הטיפול מתחיל להיראות אחרי השבוע השלישי או הרביעי, כשכל הטיפול כולו – כלומר, המיצוק שאנחנו רוצים להגיע אליו, מגיע אחרי שלושה חודשים בערך".

חשוב לציין שגם לאחר שעברו שלושה חודשים, ייתכן שעדיין לא תגיע התוצאה הסופית הממוצקת. במקרה כזה, מוסיפים עוד חומר. "החומר הוא חומצה היאלורונית, כך שהוא לא עושה נזקים – נהפוך הוא, ככל שמזריקים יותר, כך מייצרים יותר קולגן ואלסטין, שאותם אנחנו צריכים להידוק", מפרטת ד"ר איריס מוסקוביץ.

מה הם שלבי הטיפול?

"בשלב הראשון אני מורחת משחה שמאלחשת את אזור הצוואר לכמה דקות. אחר מכן, אני מזריקה את החומר שמיועד למיצוק הצוואר בנקודות אנטומיות על פי מצב הצוואר. לאחר ההזרקה אני מעסה את הצוואר ומפזרת את החומר, וגם מבקשת מהמטופלת בבית לעסות את הצוואר למשך כמה ימים עם משחה מסוימת. מטרת העיסויים היא לפזר את החומר שהוזרק בגוף באופן שווה, כך שהצוואר יוכל להתמצק בהמשך.

הטיפול נעשה בכמה שלבים, חוזרת ומדגישה ד"ר מוסקוביץ. "למעשה הוא אורך כשלושה חודשים, שבכל חודש מזריקים את החומר למיצוק. התוצאה נראית בבירור אחרי תקופה זו".

 

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום