רוצים חיוך מושלם ושיניים ישרות? כך תקבלו את מבוקשכם

(1)
לדרג
תוכן מקודם

יישור שיניים ניתן לעשות בכל גיל. כיום, בזכות טכניקות המסייעות לנראות האסתטית של התהליך, כגון יישור שיניים שקוף, התהליך הפך לפופולרי ונפוץ. רופא השיניים ד"ר יגאל חיים מסביר על השיטות הקיימות ועל הטכנולוגיה המתפתחת בתחום

טיפולי שיניים
077-8047654 (מספר מקשר)

ד"ר יגאל חיים הוא רופא שיניים מנוסה אשר למד רפואת שיניים באוקראינה והשתלם אצל טובי המומחים בתחום האורתודנטיה. כיום הוא הבעלים של מרפאת שיניים פרטית בבאר שבע העוסקת ביישור שיניים לילדים ולמבוגרים ומעניקה מגוון של טיפולים אסתטיים.

איך נוכל לדעת האם אנו זקוקים ליישור שיניים?

ד"ר חיים: "נדיר למצוא אנשים שאינם זקוקים כלל ליישור שיניים. רוב האנשים זקוקים לטיפול זה. ככלל, מומלץ שילדים בגילאי 12 ומעלה ייבדקו אצל אורתודנט מהסיבה הפשוטה שיש בעיות שניתן לפתור בגיל זה ובשלב מאוחר יותר יהיה קשה לטפל. חשוב לציין כי הבדיקות במרפאתנו ניתנות ללא עלות, הזמינות שלנו גבוהה מאוד כך שהשירות שהלקוח מקבל הוא כמעט מיידי".

אילו שיטות ליישור שיניים קיימות כיום?

"ישנם הרבה פתרונות, משיטות שכלל לא רואים כמו פלטות שקופות ועד סמכים (קוביות) ממתכת או סמכים שקופים. בנוסף, יש סמכים חדשים שננעלים - שיטה זו מאפשרת פתרון של יישור שיניים ללא עקירה, והיא גם יותר היגיינית ומתאימה לילדים שאינם מתמידים בצחצוח השיניים. פלטות שקופות מתאימות למקרים קשים וקלים וכן לאנשים יותר מבוגרים משום שנדרש כאן שיתוף פעולה של המטופל והתמדה שלו בלבישת הפלטה כדי להגיע לתוצאות. אחד היתרונות בשיטה זו הוא שניתן להוריד את הפלטה בקלות. זהו הפתרון הכי פופולרי למבוגרים, והפלטות שלנו הן ברנד בלעדי ובאיכות גבוהה ומדויקת".

ד"ר חיים מסביר כי כיום עולה המודעות לאסתטיקה ואיתה הרצון של אנשים רבים, גברים ונשים, בחיוך מושלם ולכן הם פונים לטיפולים אסתטיים וליישור שיניים. "יש גם לקוחות בגילאי 50 פלוס שמגיעים ליישור שיניים", הוא מעיד

מה מאפיין את המרפאה שלכם?

"אנו עובדים במרפאה עם ציוד מתקדם כמו סורקים, שלא תמיד קיימים במרפאות אחרות. לאחר הסריקה, צילומי ההדמיה נשלחים ישירות למעבדה שאיתה אנו עובדים, כך שהתוצאות מדויקות. בנוסף, יש לנו את האפשרות להראות למטופל תמונה עתידית של מראה הפה או השיניים בעוד כשנתיים לדוגמה, וכך יש תיאום ציפיות והוא יודע לקראת מה הוא הולך. בשל העובדה שאנו נמצאים בבניין עם מכון צילום, אנו מעניקים כחלק מהטיפול ללקוחות שלנו צילומים בחינם, גם הסריקות במרפאה כלולות בטיפול, ומהלקוחות נחסכת התרוצצות לקבלת צילומי הדמיה והוצאה של כספים מיותרים".

מרפאת שיניים

מרפאת שיניים חדשנית ומתקדמת. צילום: שאטרסטוק

מהם אחוזי ההצלחה של טיפולים ליישור שיניים?

"אחוזי ההצלחה הם גבוהים מאוד. חשוב לציין כי השמירה והתחזוק גם לאחר סיום הטיפול חשובים, אחרת המצב יכול להשתנות לרעה. לקראת סוף הטיפול אנו עושים קיבוע פלטות כדי שהמצב האידיאלי יישמר, ובנוסף, אנו סורקים את הפה ושומרים את הנתונים כך שאם יקרה משהו למטופל נוכל לייצר לו פלטה הקרובה למצב הקיים".

מעבר לטיפולי יישור שיניים, במרפאה ניתנים טיפולים אסתטיים כמו הלבנת שיניים. הלבנת שיניים הינו טיפול שהופך להיות יותר ויותר פופולרי בעשור האחרון. "מחקרים מצביעים על כך שהלבנה לא פוגעת בשיניים, אך עדיין יש רגישות מספר ימים לאחר הטיפול וחשוב לציין כי יש לחזור על הטיפול כל שישה חודשים עד שנה", אומר ד"ר חיים.

טיפול אסתטי נוסף הקיים במרפאה הוא ציפוי לשן שמטפל בעקמומיות, בשיניים שבורות או ברווחים בין השיניים. בציפוי מודבקת שכבה קדמית על השן, ולכן נדרש להוריד שכבה מסוימת מהשן. "בניגוד להלבנה שיש לעשותה באופן תכוף, ציפוי חרסינה אמור להחזיק הרבה זמן. כאשר הוא נעשה בצורה מקצועית ומחומר איכותי, זה נשמר להרבה שנים.

מרפאת השיניים של ד"ר יגאל חיים מציעה טיפולי אסתטיקה דנטלית מתקדמים במקצועיות, איכות ורמת שירות בלתי מתפשרת

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום