מיישור שיניים ועד בוטוקס: הכירו את המרפאה שתאפשר לכם חיוך רחב

(0)
לדרג
תוכן מקודם

חולמים על שיניים ישרות אבל לא מעוניינים בפלטות מגושמות? מעוניינים לזכות במראה פנים צעיר יותר אבל בדרך המתאימה לכם? במרפאת השיניים של ד"ר בן גיא תמצאו מגוון שירותים התורמים למראה פנים ושיניים יפה יותר, לצד טיפולי שיניים מורכבים

רופא שיניים
03-9347914

המטופלים והמטופלות במרפאת ד"ר בן גיא – רפואת שיניים ואסתטיקת פנים מרגישים בנוח. הם יודעים שהם בידיים טובות ואכפתיות שמטפלות בלקוחות כבר למעלה מ-30 שנה. במרפאה שמים דגש על מקצועיות, פדנטיות ויסודיות, קידמה וחדשנות טכנולוגית, לצד איכות טיפול, יחס אישי וחוויה עוטפת עבור כל מטופל.

המרפאה מצוידת במכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, כמו למשל מכשיר לצילום פנורמי המונע את הצורך בצילום במכון חיצוני, וסורק דיגיטלי אינטרה אורלי, המאפשר סריקות שיניים בדיוק מירבי ומוביל לתוצאות שיקום מצוינות. כל מוצר נבחר בקפידה. במקום מתבצעים כלל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת וכל רופא פועל בתחום ההתמקצעות הייחודי לו:

טיפולי שיניים לילדים - טיפולים אלה מבוצעים ע"י ד"ר גילה בן גיא, בעלת גישה ייחודית לילדים.

טיפולי שיקום פה מורכבים - טיפולים אלה מבוצעים ע"י ד"ר פולאט בן גיא, והם כוללים הרמות סינוס, השתלות ועוד.

טיפולי אסתטיקה דנטלית ואסתטיקת הפנים - מבוצעים ע"י ד"ר לואיזה בן גיא, דור שלישי למשפחה של רופאי שיניים.

טיפולי האסתטיקה כוללים מגוון שיטות חדשניות בהתאם לצורכי המטופל, ביניהן:

קשתיות שקופות - במרפאה ניתן ליהנות מטיפולי יישור שיניים ברמה המתקדמת והאסתטית ביותר, בשיטת הקשתיות השקופות – אחת השיטות האורתודונטיות החדשניות ביותר. לשיטה זו יתרונות רבים. הקשתיות מונחות על גבי השיניים והן בלתי נראות. הטיפול מאפשר להשיג דיוק מירבי בזמן קצר ביותר. כמו כן, הודות לסריקות ממוחשבות המתבצעות במרפאה בעת תכנון הקשתיות, ובזכות האופציה להסירן בזמן האכילה, ניתן לשמור על היגיינה מקסימלית לכל אורך הטיפול.

ציפויי חרסינה וזרקוניה - רבים מהמטופלים שמגיעים למרפאה מבקשים להשיג "חיוך הוליוודי". לאחר שיחה עם המטופלים והבנת הרצון המדויק שלהם, ולאחר בדיקות קליניות ורדיוגרפיות מקיפות, לעתים ניתן להמליץ על שימוש בציפויי חרסינה או זירקוניה דקים לשיניים. במהלך טיפול זה מסירים מעט מחומר השן החיצוני ומבצעים הכנה שלאחריה מודבק הציפוי הרצוי. התוצאה נשמרת לזמן רב ומבטיחה מראה אסתטי.

חדר הביוטי - במרפאה תמצאו פתרונות משלימים נוספים למראה פנים אסתטי וצעיר. הטיפולים מבוצעים כאמור על ידי ד"ר לואיזה בן גיא והם כוללים: עיצוב ועיבוי שפתיים, מילוי קמטים והזרקות חומצה היאלרונית/ בוטוקס למראה צעיר יותר.

בניגוד למרפאות הפועלות בהתאם לטרנדים שונים ומשתנים, במרפאת ד"ר בן גיא יציעו לכם את הטיפול המתאים ביותר עבורכם, בהתאם לצרכים ולרצונות האישיים שלכם. הפתרון שיינתן הוא הרלוונטי, המתקדם והמתאים ביותר למצב השיניים האישי.

לאחרונה התרחבה המרפאה ועברה לאזור אם המושבות. היא תוכננה בקפידה על מנת לייצר חוויית טיפול מהנה לצד אווירה מרגיעה. אתם מוזמנים להגיע לייעוץ ולהכוונה רפואית ברמה הטובה ביותר ולקבל חוות דעת מרופאים מקצועיים, אכפתיים, בעלי ניסיון וותק של יותר מ-30 שנה. החיוך שעליו אתם חולמים נמצא ממש במרחק נגיעה.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום