Smiles with style: מרפאת שיניים חדשה ומבטיחה באור עקיבא

(0)
לדרג
תוכן מקודם

וותד ג'מיל הוא רופא שיניים צעיר ואנרגטי, שלאחר כמה שנות עבודה במרפאות שיניים ברחבי הארץ, הקים מרפאת שיניים בניהולו באור עקיבא. בראיון מיוחד איתו הוא מספר על תחומי ההתמחות והעיסוקים העיקריים שלו ועל תכניות הטיפול האישיות שהוא בונה לכל מטופל ומטופל

רופא שיניים ,מומחה לרפואת הפה
053-6829613 (מספר מקשר)

טיפולי שיניים מעוררים לא פעם רתיעה מצד מטופלים, שרואים את הביקור התקופתי אצל רופא השיניים באור שלילי במיוחד. אך בשונה מהגישה הרווחת בציבור הכללי, התחושה שאותה מעביר ד"ר וותד ג'מיל, רופא שיניים שמרפאתו החדשה פועלת באור עקיבא, היא תחושה של נינוחות, שלווה וביטחון.

בראיון עימו מספר ד"ר ג'מיל על תחומי ההתמחות ועל הטיפולים העיקריים שניתנים במרפאתו, לצד הערכים המניעים אותו כרופא שיניים. "אני רופא שיניים משנת 2017, עבדתי כרופא אחראי במרפאות שיניים מאזור באר שבע בדרום ועד הצפון", הוא מספר, "עד שהחלטתי להקים את המרפאה שלי באור עקיבא".

במרפאתו, מרפאת Elite smile, מבצעים סוגים רבים של טיפולי שיניים על כל גווניהם. "הטיפולים אצלנו במרפאה כוללים השתלות ממוחשבות, יישור שיניים שקוף, ציפויים, הלבנות שיניים, עקירות כירורגיות, שיקום הפה, ועוד". המרפאה עצמה חדשה לגמרי וגם הציוד בה חדשני ביותר.

יישור שיניים – הדור הבא

מבין שלל הטיפולים הללו, בוחר הרופא להתעכב ולפרט על שיטת יישור השיניים השקוף. טיפול זה, לדבריו, פותח פתח בפני המוני בני אדם שנמנעו עד כה מביצוע יישור שיניים משיקולים אסתטיים, וכעת יש ביכולתם להשתמש ביישור שקוף, שלא יפגע בחזותם החיצונית. "אנחנו משתמשים ביישור השקוף עם השיטות הכי מתקדמות ועם החברות הכי מובילות בעולם, כמו D3 solution", מספר הרופא ומסביר כי מעבר למקצועיות הרופא וכישוריו, הצלחת הטיפולים תלויה גם בטיב ובאיכות החומרים שבהם הוא משתמש.

ד"ר ג'מיל מציג את יתרונותיו של היישור השקוף ומתייחס לחומר השקוף אותו מלבישים על השיניים. "כדי שתוכל לראות את זה, צריך להתקרב כמעט לפה של הבן אדם. זה מאוד אסתטי, לא רואים ברזלים, זה מאוד בריא לחניכיים וזמן הטיפול הוא קצר מאוד".

בעולם שבו נראות חיצונית משחקת תפקיד משמעותי יותר מאי פעם, אין ספק שיישור שיניים שקוף שמחד מיישר ומייפה את השיניים, ומאידך לא מביך את המטופל בתקופת הטיפול, הוא יישור השיניים האולטימטיבי.

עקרונות הטיפול במרפאה

ד"ר ג'מיל מדבר בפתיחות על הערכים שעומדים בראש מעייניו ומסייעים למתן טיפול מיטבי. "הערכים במרפאה הם אמינות, מקצועיות ואתיקה, ולפיהם אנחנו מטפלים בכל אחת ואחד. כולם מקבלים טיפול בצורה שקטה, בטוחה ומקצועית, המטופלים זוכים לליווי אישי מתחילת הטיפול ועד סופו וגם לאחריו בפגישות מעקב. אנו דואגים לברר ולבדוק מה שלומם".

מטופליו של ד"ר ג'מיל הם מכל הגילאים - "ילדים, בני נוער ומבוגרים גם כן. אצלנו הטיפולים הם לא רק 'לעשות את הטיפול', אלא שהם משרתים את המטופלים לטווח ארוך. המטרה היא להשיג עבורם את החיוך המושלם באמצעות השיטות הטובות והנוחות ביותר", הוא אומר.

ד"ר ג'מיל מסיים בהסבר על התאמת הטיפול: "אנחנו בוחרים תכניות טיפול שישרתו את המטופל לטווח ארוך מאוד ומביאים בחשבון את רצון המטופל, מעבדים את כלל הנתונים והשיקולים ושואפים ליצור עבורו את החיוך המשודרג הכי מושלם שיש".

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום