ד"ר מנאר גנטוס – טיפול עם הקשבה וחיוך

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אך כאשר מדובר על רופאת השיניים ד"ר מנאר גנטוס, שביעות הרצון של מטופליה מדברת בעד עצמה. שני מטופלים מרוצים מעידים על הטיפול במרפאתה משלב ההגעה ועד התוצאה המושלמת

רופא שיניים
054-7488802

סוזן ניקולה, מטופלת ותיקה שביצעה מספר רב של טיפולי שיניים אצל ד"ר מנאר גנטוס, מספרת על תחילת הקשר בינה לבין הרופאה. "הגעתי למנאר לפני שנה וחצי כמעט כי סבלתי מהשיניים וגם החניכיים דיממו אחרי לידת תאומים", אומרת סוזן. "שמעתי על מנאר מחברות שטופלו אצלה ובעצם ככה הגעתי לטיפול הראשון".

סוזן מעידה כי "פחדתי מאוד מרופאי שיניים ודחיתי את הקץ עד שהגעתי למצב בלתי נסבל למנאר". סוזן אינה היחידה: דחיית טיפולי שיניים בשל חרדה דנטלית היא תופעה שכיחה, שכן טיפולי שיניים נתפסים כהליך פולשני, מכאיב, לא רגיש ובלתי נסבל. כתוצאה מכך, אנשים רבים מזניחים באופן מתמשך את מצב השיניים שלהם, ולעתים מביאים אותן למצב בלתי הפיך.

עם זאת וכפי שמעידה סוזן, בטיפול אצל רופאים מסוימים, כמו ד"ר גנטוס, חששות אלה דועכים מהר מאוד, וזאת הודות לאינטליגנציה רגשית גבוהה, עדינות והתאמת טיפול למטופל באופן מדויק.

"חוויה מתקנת אצל ד"ר גנטוס"

"קודם כל בחרתי בד"ר גנטוס כי היא אישה - יותר קל לתקשר איתה  וגם ידוע שנשים רגישות יותר ועדינות בטיפול", ממשיכה סוזן ומעידה כי הטיפול אצל ד"ר גנטוס היה עבורה "חוויה מתקנת –הייתי אצל רופאים גברים לפניה והיה לי קשה לדבר על החששות ועל הרגשות שלי", היא מעידה. מעבר לזאת, מוסיפה סוזן, הבחנתי שד"ר גנטוס יסודית ועמוקה גם בנושאים אחרים, ולכן בחרתי להיות מטופלת שלה".

"דוקטור גנטוס סבלנית ועונה על כל שאלה"

כמו סוזן, גם כאמל פארס הוא לקוח מרוצה של ד"ר גנטוס. הוא מספר על סיבת הגעתו אליה ועל הטיפולים שעבר אצלה: "הסיבה שהגעתי לד"ר גנטוס היתה יישור שיניים שרציתי לעשות. שאלתי כמה חברה וכולם המליצו עליה, והם צדקו".

מעבר לתוצאות הסופיות המצוינות, חוויית הטיפול היא בהחלט עדות לכישוריה יוצאי הדופן של ד"ר גנטוס. הלקוחות שלה מעידים על תקשורת מצוינת, על תחושת ביטחון שהיא מעניקה ולא פחות חשוב על שקיפות ואווירה נעימה ונינוחה – כל אלה הם כלים מרכזיים וחשובים ביותר בדרך לטיפול מוצלח.

"אני אוהבת להיות בעניינים", מספרת סוזן, "לדעת מה קורה, מה עושים לי בכל רגע ובאילו חומרים משתמשים, כי אני גם באה מתחום הרפואה". ד"ר גנטוס, לדבריה, נותנת את כל התשובות לשאלותיה. גם פארס לא מתבייש לשאול את הרופאה האדיבה כל שאלה שעולה על רוחו ונענה בחיוך לכל שאלה ושאלה.

"אני בן אדם מאוד סקרן, אוהב לשאול הרבה שאלות", הוא מעיד, "וד"ר גנטוס מאוד סבלנית ונענית בחיוך עם כל שאלה. רציתי לקצר את זמן הטיפול, והיא אכן עשתה את כל המאמצים להגיע אל התוצאה הרצויה". מאמצים אלה, שמגיעים לצד הקשבה אמיתית, מוכיחים למטופל שהוא עומד בראש סדר העדיפויות ובהחלט מפחיתים את מפלס החרדה. "עם ד"ר גנטוס אתה לא מרגיש שום דיסטנס בין הרופאה למטופל", מסכם פארס.

על השקיפות בהתנהלותה של ד"ר מנאר גנטוס מספרת גם סוזן: "הגעתי אליה בעקבות דימום בחניכיים שממנו סבלתי שנים וגם בשל הצטברות אבנית, שהסרתה היה הטיפול הראשון שעשיתי. אחרי שבדקה אותי, היא הסבירה לי מה יותר דחוף לעשות עכשיו. משם המשכנו לטיפולי שורש, לעקירת שן בינה, ועוד", מסיימת סוזן את דבריה ובהחלט ממליצה על ד"ר גנטוס כרופאת שיניים לחיים.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום