טיפולי שיניים בחוויה אחרת לגמרי

(0)
לדרג
תוכן מקודם

כולנו יודעים שחשוב להקפיד על שגרת בדיקות וטיפולי שיניים ולבקר במרפאת שיניים גם כדי למנוע בעיות עתידיות. אך גם אם איחרתם את המועד ואתם זקוקים לטיפול מתקדם יותר, במרפאת סיטי דנט ימצאו עבורכם את הפתרון, תוך צעדים משמעותיים להפחתת החרדה

טיפולי שיניים ,מומחה לשיקום הפה
053-7933216 (מספר מקשר)

"מרפאת סיטי דנט הוקמה בשנת 2005, והמוטו שלה הוא לבצע אך ורק טיפולים הכרחיים, לא לבצע טיפולים שאינם לצורך", פותח ד"ר דן פיינגולד, רופא שיניים ומנהל המרפאה. "אנחנו מתמחים בהתאמת הטיפול ההכרחי למטופל".

היחס של צוות המרפאה למטופלים הינו יסודי ומעמיק. "אנחנו מתייחסים לרפואת שיניים כאל רפואה לכל דבר, שיש לה גם מרכיב אסתטי" מסביר ד"ר פיינגולד. "אנחנו מתייחסים לבריאות של המטופל, למחלות שיש לו, לרקע שלו, מה הן הדרישות שלו, מה הן הציפיות שלו – וכך אנו מגיעים למקסימום שביעות רצון מצד המטופלים".

מרפאת סיטי דנט פועלת בשיתוף עם פרופ' אלי רביב. "פרופ' רביב הוא מומחה לשיקום הפה, וביחד אנו מבצעים טיפולים מהפשוטים ביותר עד למורכבים ביותר, שכוללים שיקום פה מלא ובניות של עצם", מסביר ד"ר פיינגולד.

יתרונותיה של מרפאת סיטי דנט

מרפאת סיטי דנט מציעה, בין יתר יתרונותיה, מיקום מנצח. כאשר המרפאה הוקמה בשנת 2005 היתה מחשבה היכן להקים אותה. לבסוף, עלתה מחשבה לשלב טיפול דנטלי יחד עם חוויה בקניון. לכן, מרפאת סיטי דנט שוכנת בלב קניון חולון. מדובר ביתרון נגישות מרכזי עבור קהלים שונים, כגון גישה מלאה ונוחה לנכים ולאנשים מבוגרים.

יתרון עיקרי נוסף שיש למיקומה של מרפאת סיטי דנט בתוך קניון הוא האופן שבו היא מושכת אליה גם ילדים. "במרפאה עובד גם מומחה לטיפולי שיניים לילדים", מספר ד"ר פיינגולד, "והילדים נהנים לבוא, ליהנות בקניון וגם לעשות טיפולי שיניים. יש פה את השילוב האופטימלי לבצע טיפול שיניים".

פיקוח מלא, שקיפות, אמינות ומקצועיות

"סיטי דנט היא בין המרפאות היחידות באזור עם רישיון ופיקוח של משרד הבריאות", מציין ד"ר פיינגולד. עובדה זו מבטיחה לקהל המטופלים טיפול בחומרים המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי, החומרים האיכותיים ביותר. כמו כן, המרפאה עוברת ביקורות של ניקיון וביקורות של מניעת זיהומים, והיא פועלת לפי הנהלים וההנחיות שמתווה משרד הבריאות.

אילו טיפולים מתבצעים במרפאת סיטי דנט?

מרפאת סיטי דנט מציעה מגוון רחב של טיפולים עבור הפציינטים שלה. למעשה, במרפאה מבוצעים כל טיפולי השיניים, החל בשיננית, דרך טיפולים משמרים כמו סתימות וטיפולי שורש ועד טיפולים משקמים. "בחמש השנים האחרונות אנחנו מבצעים במרפאה סריקות בשיטה דיגיטלית", אומר ד"ר פיינגולד, "כאשר המידות המדויקות מאפשרות להגיע לאסתטיקה מושלמת ולהתאמה מושלמת של הכתר והשן".

במרפאה משתמשים אך ורק כתרים העשויים מזירקוניה. "ממחקרים אחרונים עולה שהזירקוניה הרבה יותר בריאה לחניכיים במקביל לכך שהכתר הרבה יותר אסתטי לאורך זמן, ובשיטה שאנחנו עובדים בה עם הסורק הדיגיטלי, הכתר יוצא הרבה יותר מדויק", אומר פיינגולד. הטיפולים מתבצעים תחת טשטוש עמוק, ובנוסף, במקרים רבים המתאימים לכך משתדלים לבצע טיפול ביום אחד.

"הדבר הכי מיוחד במרפאה שלנו הוא ההתמודדות עם מטופל חרדתי. במטופלים שפוחדים מרופאי שיניים, אנחנו פשוט שוברים את המיתוס שטיפול שיניים זה עניין מפחיד", אומר ד"ר  פיינגולד. "טיפול שיניים יכול בהחלט להיות מפגש רגוע ואפילו נפלא".

  • צור קשר
סיטי דנט
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום