כך תשלבו ארבעה טיפולי יופי ביום אחד

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אורח החיים המודרני אינו מותיר לרבים מאיתנו זמן לטיפוח עצמי ולהעצמת היופי הטבעי. ד״ר אנז׳לה ברגובסקי, מנהלת מרכז וולפסון לאסתטיקה, הדוגלת בגישה טיפולית הוליסטית, מרחיבה על תכנית טיפולים ייחודית שתאפשר להבטיח שגרת טיפוח נאותה ויעילה בהתאם לסגנון החיים

מומחה רפואה משלימה
072-3291488 (מספר מקשר)

"שגרת טיפולים נאותה, לפחות על פי תפישת מרכז וולפסון, תשלב בין טיפולים הוליסטיים שמטרתם לסייע לגוף להגיע לאיזון פנימי, כמו דיקור סיני וטיפול בתאי לחץ, לבין טיפולי יופי רווחים כמו הזרקת בוטוקס (בוטוליניום טוקסין), הזרקת חומצה היאלורונית, טיפולי הרמת פנים באמצעות חוטים, הסרת שיער בלייזר וכן טיפולי יופי להשבחת מראה העור כמו טיפולי פלזמה", פותחת ומסבירה ד״ר אנז׳לה ברגובסקי, מנהלת מרכז וולפסון לאסתטיקה.

אילו טיפולים ניתן לבצע ביום אחד כדי לשמור על שגרת טיפוח?

"באופן עקרוני, תכנית הטיפולים נבנית על פי צורכי המטופל ומטרותיו. במרכז בנינו תכנית מקיפה, לאחר שלמדנו את מאפייני קהל לקוחותינו ואת העדפותיו. התכנית כוללת הזרקות בוטוקס, טיפולים בחומצה היאלורונית, טיפול בדיקור סיני והסרת שיער בלייזר. כלל הטיפולים מבוצעים על ידי אנשי מקצוע מנוסים מאוד, שנבחרו בקפידה וגם ההזרקות במרכז נעשות על ידי רופאה מנוסה בתחום".

הסרת שיער

למי מומלצות הזרקות בוטוקס?

"טיפולי בוטוקס נעשים בשליש העליון של הפנים כדי לשפר את מראה המצח, בדרך כלל כדי לטשטש את קמט הזעף בין הגבות וכן לטשטש קמטי הבעה. ההזרקה עמידה עד לפרק זמן של כשלושה עד ארבעה חודשים. לאחר מכן ניתן לשוב על ההזרקה בתום התקופה. כפי שציינתי, ההזרקות האסתטיות מבוצעות על ידי רופאה מוסמכת בלבד, לאחר תהליך אבחון מדוקדק. ההזרקות מומלצות לכל מי שמוטרד ממראה הקמטים בשליש העליון של הפנים, הן בשל קמטים והן בשל צניחת הגבות, ומחפש פתרון איכותי ומהיר לבעיה".

בשונה מבוטוקס, החומצה ההיאלורונית ידועה כטיפול עמיד יותר. אילו טיפולים מוצעים אצלכם במרכז האסתטי?

"חומצה היאלורונית היא חומר מילוי שהגוף מכיר ומגיב אליו היטב, שכן בגופנו יש חומצה היאלורונית אך בריכוז נמוך יותר מאשר זה הקיים בחומר המוזרק. כאשר מזריקים חומצה היאלורונית אל מתחת לעור רוצים להשיג שלוש מטרות: מילוי החללים ששקעו כתוצאה מתהליכי ההזדקנות, השבחת מראה העור על ידי ליחוח שכבותיו התחתונות וחיטוב ופיסול מראה הפנים. אנחנו מטפלים בחומצה היאלורונית בשלושת שלישי הפנים, הן לצורך מילוי אזור שקעי העיניים כדי להפחית את המראה העייף, הן כדי לפסל את הלחיים ואת קו הלסת, הן כדי לטפל בקמטים בצדי הפה (מראה ה"בולדוג") והן לשם פיסול השפתיים, גם כאשר מדובר בשפתיים דקות מאוד", מתארת ד״ר ׳לה ברגובסקי.

"כמו כן, אנחנו מציעים במרכז טיפול מתיחה והרמת פנים ללא סכין מנתחים שנעשה באמצעות חוטים אשר מוחדרים מתחת לפני העור. החוטים מאפשרים לפסל ולהרים את הפנים שנפלו עקב תהליכי ההזדקנות ומעודדים את ייצור חומרי הבנייה - קולגן ואלסטין. החוטים נמסים לאחר פרק זמן של כשנה עד שנה וחצי וניתנים לשילוב יחד עם הזרקות חומצה היאלורונית".

מהו הטיפול החדשני בפלזמה?

"שיטת הפלזמה, הידועה גם בשם PRF, נפוצה בעולם האסתטיקה זה מספר שנים ומשמשת להשבחת מרקם עור הפנים. טיפולי פלזמה נחשבים לבטוחים וליעילים מאוד, 100% טבעיים וללא תופעות לוואי. הפלזמה מופקת מדם המטופל בתהליך פשוט, לא כואב  ומהיר, מועברת למכונה המפרידה בין מרכיבי הדם ומוזרקת שוב לאזור הפנים של המטופל כדי להשביח וללחח את מראה העור מבפנים. כיוון שהפלזמה נוצרת מרכיבים אורגניים, הסיכוי שהגוף ידחה אותה לא קיים. הטיפול זוכה להצלחה רבה וידועניות רבות, כדוגמת המעצבת ויקטוריה בקהאם, שציינה לאחרונה 45 שנים ונמנית על אלו שדוגלות במראה טבעי, מצהירות שזהו טיפול הפנים המועדף עליהן".

במרכזי אסתטיקה רבים כמעט ולא נתקלים בדיקור סיני. מדוע בחרתם לשלב שיטת טיפול זו במרכז וולפסון?

"לתפישתנו, יופי אמיתי מתחיל מאיזון פנימי, כאשר מרכזי האנרגיה מאוזנים, כאשר בעיות בזרימת הדם מטופלות משורשן וכאשר מתקיים תהליך של חילוף חומרים תקין. מסיבות אלו מצאנו לנכון לשלב את הטיפול בדיקור סיני, שנעשה כחלק מתכנית הטיפולים המותאמת ביום אחד, על ידי מטפלת מוסמכת המוכשרת לנושא - גם כדי להבטיח תוצאות מושלמות וגם כדי לדאוג לרווחת לקוחותינו".

דיקור סיני

בתכנית המוצעת יש "דקירות" רבות - טיפולי הזרקות, דיקור סיני והסרת שיער בלייזר. האם הטיפולים כואבים?

"אף שהטיפולים כוללים שימוש במחטים הם אינם כואבים, שכן הם נעשים בליווי חומרי אלחוש, כך שהמטופל לכל היותר ירגיש דקירה קלה. אנחנו יצרנו תכנית שמאפשרת לטפל בבעיות משורשן, שכן רק עור רווי בלחות ומאוזן ייראה מטופח מבחוץ. בדומה לכך, גם אם מנסים לשפר את מראה הקמט – לעתים אין מנוס מביצוע הזרקת בוטוקס כדי להעלים אותו, בפרט כאשר הקמט כבר עמוק. אנחנו יודעים שזרימת דם איכותית תורמת למראה עור תקין ולבריאות הכללית, ולכן אנחנו ממליצים ללקוחותינו להגיע לטיפולי דיקור וכמובן מציעים להם על טיפולי הסרת שיער בלייזר באמצעות מכשור מתקדם וללא כאבים".

לסיכום מציינת ד"ר ברגובסקי כי "יופי אמיתי מתחיל מאיזון פנימי". מרכז האסתטיקה "וולפסון" נקרא כך על שם פרופסור וולפסון שייסד אותו. מאז ועד היום צוות המרכז ממשיך להפעיל את המרכז על פי דרכו הטיפולית ומעניק שירותי יופי לכל החפץ בכך גם כאשר היד אינה משגת.

"חשוב לנו עד מאוד שלקוחותינו יהיו מרוצים מאיכות הטיפול. זוהי שאיפתנו העיקרית, ולכן לא פעם, כאשר עולה צורך רפואי ממשי שיש ביכולתנו לטפל בו, נוכל להתחשב בלקוחותינו ולהציע להם טיפולים איכותיים לצד מחירים הוגנים ושווים לכל נפש, וזאת משום שבריאות לקוחותינו חשובה לנו. אנחנו מאמינים בטיב הטיפולים שאנחנו מציעים, בין אם מדובר על טיפולי היופי והאסתטיקה ובין אם מדובר על טיפולים בתאי לחץ וטיפולים בדיקור סיני. ואכן, איכות חיי לקוחותינו משתפרת לאין שיעור כאשר הם מתמידים בטיפולים הללו".

 סייעה בהכנת הכתבה: הילה צור-שינזי

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום