דיוק ואסתטיקה בטיפולים משקמים לשיניים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אם צמד המילים ''רופא שיניים'' גורם לגוף לרעוד, אתם לא לבד. אבל, חשוב שתדעו כי פגיעות בשיניים, גם אם קשות מאוד, ניתנות כיום לשיקום מלא. ד''ר סמירה עליאן, רופאת שיניים, מסבירה על הפתרונות וגם מפרטת על תחום השתלות השיניים שבו היא מתמחה

רופאת שיניים ,מומחית לרפואת שיניים לילדים
050-5425830

תחום רפואת השיניים כולל קשת רחבה של סוגי טיפולים יסודיים לשיניים שנפגעו, משיקום השיניים ועד לקבלת מראה טבעי. הטיפולים המשקמים הם מגוונים מאוד: החל מתיקון חלקי שיניים ועד להוספת שתלים או חלופות אחרות של שיניים שלמות וכמובן גם הטמעת חלופות של מספר שיניים. סוגי שיקום השיניים משתנים מאדם לאדם, זאת בהתאם להעדפותיו ולתקציב שהמטופל בחר להשקיע בטיפול.

רופאת השיניים ד''ר סמירה עליאן מסבירה כי "בזכות אבחון נכון, טיפול ושיקום מדויק ניתן לחזור לשגרת חיים מלאה ולחיוך מושלם ללא חששות. שיקום שיניים כולל קשת רחבה של סוגי טיפולים יסודיים לשיניים שנפגעו, עד לקבלת מראה טבעי ופונקציה מירבית המתבטאת במדדים רבים של איכות חיים כמו דיבור, יכולת לעיסה, אסתטיקה וכדומה".

אילו טיפולי משקמים קיימים?

"הטיפולים המשקמים הם ממגוונים מאוד, החל משיקומים בודדים על גבי שיניים ועד להוספת שתלים או חלופות אחרות של שיניים שלמות וכמובן גם הטמעת חלופות של מספר שיניים. עם זאת, יש לציין כי סוגי שיקום השיניים משתנים מאדם לאדם בתלות במקרה האינדיבידואלי ובמצב הסיסטמי הרפואי של אותו מטופל, ובהתחשב בהעדפותיו ולתקציב שהמטופל בחר להשקיע בטיפול''.

הזכרת את נושא ההשתלות. באיזו שיטה הן נעשות?

"ההשתלות נעשות בלייזר, למקרים המתאימים. כלומר, אנו מתכננים את ההשתלה באופן מדויק ולכן לא נדרשת כירורגיה נרחבת. בעקבות זאת, זמן ההחלמה קצר ויש סיכוי לפחות זיהומים ונפיחויות. זה יותר נוח למטופל, רובם גם אינם נדרשים להפסיד ימי עבודה או לשכב בבית. גם הביצוע הוא קצר מהרגיל, לאור העובדה שהכל מתוכנן מראש, תוך הבאה בחשבון את מדדי העצם של המטופל מבחינת עובי, גובה ומרחק ממבנים אנטומיים".

שתלי שיניים בלייזר

כיצד את פועלת מול מטופל שחשש מהטיפול?

"קיימת אפשרות לבצע את התהליך באמצעות טשטוש ובמקרים מסוימים אפילו תחת הרדמה מלאה. חשוב להבין כי ביצוע שתלים הוא תהליך המתאים למי ששיניו נהרסו מסיבות שונות והן אינן מתפקדות. התהליך מתאים למרבית האוכלוסיה, למעט אנשים הסובלים ממחלות רקע שאינן מאוזנות, או למי שמעשן באופן מסיבי. 20% מכלל המטופלים יוכלו לעבור השתלת שתלים מזורזת ביום אחד בלבד וזה מה שחשוב".

אם אתם מחפשים רופאת שיניים בירושלים, ד"ר עליאן תעניק לכם ולילדיכם טיפול שיניים מקצועי, יסודי ואיכותי. סוגי הטיפולים הניתנים במרפאה הם מגוונים וכוללים טיפולי שיניים לילדים, השתלות שיניים בלייזר והשתלות עצם (עם שתלים תוצרת גרמניה), הרכבת תותבות קבועות, עקירת שיני בינה, הלבנת שיניים, יישור שיניים פנימי ועוד.

ניתן ליצור קשר עם מרפאתה של ד"ר עליאן לתיאום בדיקה, כולל צילום וייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות. טל' 050-5425830. רח' דב יוסף - ירושלים

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום