טכנולוגיות מתקדמות לטובת רפואת השיניים

(0)
לדרג
תוכן מקודם

כתרים בסריקה דיגיטלית, טורבינות מהירות בטיפולי סתימות בשיניים, הדמיות דיגיטליות – טכנולוגיות מתקדמות הגיעו זה מכבר לרפואת השיניים. ד"ר שמעון וייס, רופא שיניים ממעלות, מסביר כיצד טכנולוגיות מתקדמות ברפואת שיניים הופכות את חוויית הטיפול לקלה, מהירה וידידותית

רופא שיניים
077-2313285 (מספר מקשר)

"קיימים היום חידושים טכנולוגיים מתקדמים בענף הדנטלי שנמצאים בשלבי פיתוח אדירים. הודות לטכנולוגיות החדישות, אני יכול להגיע לדיוק רב יותר ולשפר באופן דרמטי את איכות הטיפול. בהתאמה, הטיפול נעשה באופן מהיר יותר וחוויית הריפוי של המטופל הופכת להיות הרבה יותר נעימה", אומר רופא השיניים ד"ר שמעון וייס ומעיד: "אני נשאר כל הזמן מעודכן בחידושים הקיימים ברפואה ובטכנולוגיה הרפואית".

ד"ר וייס רכש את השכלתו האקדמית ברומניה ולאחר שובו ארצה פתח את מרפאת שיניים פרטית במעלות, שמשרתת כבר עשרות שנים אלפי לקוחות בגילאים שונים. בנוסף, ד"ר וייס עובד במרפאה ציבורית במועצה האזורית מטה אשר. במרפאתו קיים מגוון רחב של טיפולים: רפואת שיניים לילדים, שיקום, טיפולים משמרים, כתרים וכירורגיה לפי הצורך.

אחד התחומים שבהם באה לידי ביטוי השפעתה החיובית של הרפואה הדיגיטלית הוא תחום הרכבת כתרים. אם בעבר הרכבת כתרים היתה תהליך ארוך ומסובך, כיום תכנון כתרים באמצעות סורק דיגיטלי מאפשר לסרוק ולמדוד את מידת הכתר ולייצר כתר בהתאמה אישית מדויקת למערכת השיניים של כל מטופל, וזאת במסגרת ביקור בודד במרפאה.

טכנולוגיות ברפואת שיניים

"גם בשחזור שיניים או סתימות שיניים יש אפקט חיובי לטיפול הודות לטכנולוגיה. הטורבינות כיום הרבה יותר מהירות וחזקות, אך עם זאת פעולת המכשירים שקטה וכך שביעות הרצון מחוויית הטיפול ומהירות הטיפול גבוהות יותר גם בתחום טיפולי השורש", מסביר ד"ר וייס.

לדבריו, גם הזריקות שנועדות לאלחש את האזור המטופל הן יעילות, המחטים עדינות יותר ואי הנעימות של המטופל קטנה בהתאם. "הטכנולוגיה מובילה לטיפול ממוקד ומדויק בהרבה, המכשירים שבנויים כיום מחומרים מתקדמים הם גמישים ורגישים יותר מזו של היד האנושית".

ראיית העתיד בתחום הטיפולים האסתטיים

תחום הטיפולים האסתטיים ברפואת השיניים הופך להיות יותר ויותר משמעותי. המראה שלנו - לא רק ברחוב אלא גם ברשתות החברתיות – הוא עניין משמעותי וכולם רוצים חיוך מושלם. "הצילומים הרנטגניים הם דיגיטליים וכיום הם נותנים לנו אבחון מדויק ברזולוזציה גבוהה יותר, וכך לא רק שנעשות פחות טעויות באבחון אלא ניתן להגיע בהדמיה למצב של ראיית העתיד. אם ניקח כדוגמה הדמיית צבע, אפשר לבחור את הצבע המדויק להלבנת שיניים", מסביר ד"ר וייס, "זה מצריך תוכנה מיוחדת וכלים מיוחדים, שאמנם לא קיימים בכל מרפאה ודורשים ידע והכשרה להפעלתם, אך שימוש בכלים אלה עושה את ההבדל בטיפול".

ד"ר וייס מוסיף כי בשל העובדה שכל חוויית הטיפול מבוססת כיום על רפואה דנטלית ממוחשבת ודיגיטלית, סף החרדה של המטופל יורד. "המטופלים יודעים לקראת מה הם הולכים ואילו לרופא יש קשת רחבה של פתרונות עבורם. כאשר אני כרופא מגשים את החזון האסתטי של המטופל, הקשר עימו מעמיק והאמון שלו בי גדל וכך כל חוויית הטיפול נעשית הרבה יותר נעימה".

  • צור קשר
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום