איירוקס – רפואה משלימה וטיפול בתאי לחץ

(5)
לדרג
תוכן מקודם

על חברה ייחודית המשלבת שני סוגי טיפולים שנועדו לייעל ולמקסם תהליכים רפואיים ובריאותיים. תריסר מטפלים ומטפלות מתחום הרפואה המשלימה מציעים לכם באיירוקס מרפא משולב עם טיפולים בתא לחץ ובהתאמה אישית

משווקי מכשור וציוד רפואי
053-6207164 (מספר מקשר)

בשונה מהרפואה הקונבנציונלית, המטפלת בכל בעיה באופן נקודתי במערכות הגוף שבהן היא נוגעת, הרפואה המשלימה רואה בכל בעיה מקומית ליקוי מסוים של הגוף כולו. הטיפול מתייחס לגוף ולנפש מתוך הבנה ששתי מערכות אלו שלובות זו בזו וזקוקות לריפוי ולתמיכה.

גבע איתן רוזוב, רפלקסולוג בכיר בחברת איירוקס, מספר על 12 המטפלים והמטפלות המעניקים באיירקוס טיפולים בשיטות אלטרנטיביות מגוונות, "החל ברפלקסולוגיה הוליסטית ורפלקסולוגיה קלאסית, לצד דיקור, רפואה סינית, שיאצו, נשימה מעגלית, אייפק, נטרופתיה, הומאופתיה, אימון רגשי (קאוצ'ינג) ועוד".

הטיפול בתאי לחץ

כאמור, לצד שיטות הרפואה המשלימה, החברה מציעה טיפול באמצעות תאי לחץ. רוזוב מסביר מהו הטיפול בתא הלחץ ומה בדיוק מתרחש בתוכו: "המטופל עוטה מסיכה שמקושרת למחולל חמצן ומגדילה את כמות החמצן בגוף. כך, החמצן מגיע לפריפריות – מקומות בגוף שלא הגיע אליהם לפני כן. החמצן עובר גבולות ובעצם מתמוסס לתוך הדם והפלזמה ומרפא כמעט הכל".

שיטה זו מאפשרת לחמצן למצוא אזורים נידחים בגוף ולהעצימם בחמצן. כך, האדם היוצא מתא הלחץ עשוי להרגיש את ההשפעה הגופנית בתוך זמן די קצר ולמצות מתקופת הטיפול את המקסימום האפשרי.

אלית כץ, מטפלת ברפואה סינית העובדת גם היא בחברת איירוקס, מונה את רשימת המחלות והתופעות ששיטת תאי הלחץ עשויה להיטיב עם החולים בהן: "סוכרת, פצעים סוכרתיים, בעיות שינה, בעיות זיכרון, דמנציה ואלצהיימר, בעיות ומחלות כאב כמו פיברומיאלגיה. עבור הספורטאים שבינינו", היא ממשיכה, "גם פציעות ספורט יכולות לקבל מענה ומרפא בשיטות הטיפול המוצעות".

אך לא רק במקרים לא נעימים כמו מחלות כרוניות או פציעות וכאבים למיניהם. תאי לחץ יכולים לסייע גם בתחום הביוטי, כיוון שהם משפרים את מראה העור. "החלק הגדול ביותר בגוף הוא העור", מסביר רוזוב. "החמצן מעורר את הקולגן בגוף שמקדם את בריאות העור". בריאות העור היא תחום שהפך לנפוץ ביותר בשנים האחרונות, והחמצן העובר בכל אזורי הגוף מסוגל לסייע לתחום זה באופן טבעי ובריא, ללא פגיעה בגוף בטווח הארוך".

טובים השניים מן האחד

הייחודיות של איירוקס היא הטיפול שלה במקביל גם בשיטות הרפואה המשלימה וגם בתאי לחץ. השילוב של חמצן מועשר בהליך הטיפול מחזק ומעצים באופן דרסטי את מה שהמטפלים עמלים עליו ברפואה המשלימה. שני סוגי הטיפול עובדים יחד בהרמוניה נפלאה, שמייצרת תוצאות שאין להן תחליף.

כך אומר לנו בפירוש רוזוב: "הרפואה המשלימה יחד עם תאי הלחץ יוצרים מצב של יכולת לרפא במהירות רבה. תא הלחץ נותן לנו פלטפורמה לריפוי, ובמקביל לזה אנחנו מייצרים דיוק דרך הריפוי עצמו. זמן הריפוי מהיר יותר והתוצאה מדהימה".

רפואה משלימה

"אם מטופל מגיע לחצי שנה של טיפולים", מוסיפה כץ, "השילוב יכול לקצר את התהליך אפילו לחודש-חודשיים בסדרה של 12 טיפולים גם בתא לחץ וגם ברפואה המשלימה".

הכל עם חיוך

באיירוקס דואגים המטפלים לשלומם המטופלים בכל עת. לכל אורך הטיפול נראים הלקוחות מחויכים ושמחים, בידיעה שהם בידיים טובות. במהלך שהות המטופל בתאי הלחץ, המטפלים המסורים יוצרים עימו קשר עין ומוודאים ששלום המטופל תקין ושניתן להמשיך בטיפול ללא עיכובים. המטופלים יוצאים מהטיפול עם חיוך רחב שלא משתמע לשתי פנים. הידיעה שהמחלה או הפציעה המלווה אותם משתפרת בצעדי ענק לא מותירה להם ספקות בנוגע לטיפול והם שמחים לקראת הטיפולים הבאים.

למידע נוסף, צרו קשר איירוקס עוד היום והמטפלים המסורים והמקצועיים ישיבו לכל שאלה או ספק שיתעורר וייתנו לכם את ההמלצה הטובה ביותר עבורכם

  • צור קשר
איירוקס רפואה משלימה וטיפול בתאי לחץ
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום