שאלת השאלות: איך מחזירים את החיוך לפנים כשחסרות שיניים בפה?

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אם בעבר שימוש בתותבות היה האופציה היחידה שסייעה למחוסרי שיניים עם שיניים מלאכותיות, כיום ישנן מגוון אופציות מתקדמות, יעילות ונוחות יותר. מה כוללים הפתרונות הדנטליים ולמי מומלץ לבצע שיקום שיניים ביום אחד? מדריך

טיפולי שיניים ,מומחה לשיקום הפה
053-7933216 (מספר מקשר)

בעבר, אנשים שסבלו מאיבוד שיניים נאלצו להסתפק בהרכבת שיניים תותבות. אולם, האופציות העומדות כיום לרשות המטופלים רבות ומגוונות יותר. רפואת השיניים המודרנית מספקת מגוון פתרונות שיקום נוחים וזמינים. הנה כמה עיקריים:

שיקום פה נשלף (תותבות) - שיניים אלו ניתנות להרכבה ולשליפה בהתאם לצורך. מדובר בפתרון  זול, מהיר, נקי וכן אסתטי, המאפשר לנקותן באופן יסודי. החיסרון העיקרי בשיטה זו טמון בעובדה שמדובר בגוף זר הנמצא בפה.

שיקום פה נשלף הנתמך בשתלים דנטליים - השתלים הדנטליים מאפשרים לשפר את יציבות התותבות, שנתפסות ונאחזות בעצם.

שיקום פה קבוע היברידי (תותבת מתברגת) - אופציה זו כרוכה בהשתלת שישה כתרים שעליהם מורכבת תותבת היברידית. מדובר בתותבת המיוצרת מחומר אקרילי שנקרא PPMA.

שיקום פה קבוע מזרקוניה הנתמך בשתלים - לצורך ביצוע תהליך זה, ניתן להיעזר בטכנולוגיה של סד דיגיטלי. זוהי מעין מערכת ניווט דיגיטלית המכוונת למיקום האידאלי של השתלים. מערכת זו יכולה לסייע בחלק מסוים של המקרים ובין היתר היא מסייעת לעקוף כלי עצב וסינוסים.

האם מומלץ לבצע שיקום שיניים ביום אחד?

בחלק מהמקרים בהחלט ניתן לבצע את השיקום ביום אחד, אולם לא בכל מקרה הדבר אפשרי. למשל, חולה סוכרת בלתי מאוזן מחוסר עצם, שנוהג לעשן, אינו מתאים לטיפול ובמקרה כזה, לא ניתן לבצע עקירות, שתלים והרכבת שיניים ביום אחד.

חשוב להבין: שתל הוא תהליך כירורגי הדורש הכוונה, ייעוץ והתאמת תכנית המתאימה לצורכי המטופל.

לפגישת ייעוץ, צרו קשר: ד"ר דן פיינגולד, רופא שיניים, מנהל מרפאת CITY DENT

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין 

  • צור קשר
סיטי דנט
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום