אילו טיפולים יסייעו לנו להיראות צעירים?

(3)
לדרג
תוכן מקודם

כולנו רוצים להיראות יפים וצעירים יותר. למזלנו, בעידן הנוכחי הצערה של מראה הפנים היא קלה להשגה. ד"ר אור בקשי, בעלת קליניקה לרפואה אסתטית, מסבירה על מגוון האפשרויות שיסייעו לנו להיראות צעירים ורעננים ברגע

שירותי אסתטיקה רפואית
053-5262633 (מספר מקשר)

ד"ר אור בקשי סיימה את לימודי הרפואה שלה בשנת 2012 באוניברסיטת Debrecen והיא בעלת הסמכה לרפואה אסתטית מהמרכז לרפואה אסתטית של אירנה לוין. הקליניקה שפתחה בבאר שבע מציעה מגוון טיפולים אסתטיים, תוך שימוש בחומרים בטוחים המיוצרים על ידי  החברות המובילות בשוק, והמטרה: להחיות את העור ולשפר את המראה החיצוני.

טיפולים חדשניים בטכניקות מתקדמות, ללא כאב

"מאז ומת מיד אהבתי את תחום האסתטיקה", אומרת ד"ר בקשי, "זהו תחום שיכול לשפר את איכות החיים של אנשים. אנשים מתעוררים בבוקר, מסתכלים במראה ולא מרוצים ממה שהם רואים, והתחושה הזאת מלווה אותם לאורך היום. עבורם יש כיום מגוון אמצעים לשיפור המראה וכפועל יוצא מזה את ההרגשה. לי יש תחושת סיפוק אדירה לראות לקוחות יוצאים עם חיוך מהקליניקה לאחר שגילו את השינויים שהתחוללו במראה שלהם".

טיפול פנים

על מנת להעניק את התוצאה הטבעית המיטבית, ד”ר בקשי מעניקה ייעוץ ואבחון אישי לכל מטופל טרם הטיפול. הניסיון שצברה מאפשר לה להעניק טיפולים חדשניים בטכניקות מתקדמות, ללא כאבים.

אחד הטיפולים בקליניקה של ד"ר בקשי הוא סקולפטרה – חומר המעודד יצירת קולגן בעור ויצירת מראה עור חלק, בריא וזוהר יותר. "טיפול בסקולפטרה מיועד לטווח ארוך ומשמר את האפקט למשך שנתיים-שלוש. אחד היתרונות בו הוא שהוא אינו מנפח או משנה את הפנים אלא עובד על המרקם של העור. עם השנים פוחת ייצור הקולגן בעור ובסביבות גיל 60 זה נפסק לגמרי. סקולפטרה מעודד יצירה של קולגן חדש, הוא נקשר גם למולקולות הישנות שלא תפקדו וגורם לעור להיות חלק ובריא".

שמירה על המראה הטבעי

לקליניקה של ד"ר בקשי מגיעים גברים ונשים במגוון גילאים, צעירים וצעירות בשנות העשרים לחייהם ועד בני הגיל השלישי. "אחת המטופלות שלי היא אישה בת 80 שעשתה טיפול בסקולפטרה והיתה מאוד מרוצה", אומרת ד"ר בקשי. "אני דוגלת מאוד בשמירה על המראה טבעי, תואם גיל, ולא במראה שמשנה את תווי הפנים וההבעות".

סוג נוסף של טיפולים אסתטיים הוא טיפולי בוטוקס להשטחת קמטי הבעה, וטיפולים בחומצה היאלורונית לצורך השבה של נפחים. "יש לנו כריות שומן מתחת לעור שגורמות להרמה ולמילוי של הפנים. עם הגיל השומן נוחת למטה ולכן אנו משתמשים בחומצה לייצר את הכריות מחדש, לתת תמיכה לשרירים ולרקמות שתומכות בפנים. שימוש נוסף בחומצה היאלורונית נעשה לפיסול ולעיצוב השפתיים".

מילוי שפתיים

סקין בוסטר הוא חומר חדשני בעל מרקם ייחודי של חומצה היאלורונית. החומר מוזרק לתת העור וביכולתו להעלים את הקמטוטים העדינים בפנים וליצור מראה מתוח וצעיר יותר ובעל ברק. זהו תהליך שדורש זמן והתוצאה הסופית מושגת, לרוב, אחרי שני טיפולים לפחות.

מזוטרפיה היא טיפול בחומר המשלב חומצה היאלורונית ואשכול של חומצות אמינו, המסייע בחידוש ובהצערת העור ומעניק מראה רענן, קורן וחיוני. גם כאן מדובר בתהליך שדורש זמן וטיפולים חוזרים.

בקליניקה של ד"ר בקשי בבאר שבע נעשה שימוש בחומרים של החברות המתקדמות ביותר בשוק, כל החומרים מאושרים על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקאי, ה-FDA. בקליניקה מושם דגש על יחס אישי וקשר חם למטופלים והאווירה בהתאם - נעימה ואינטימית.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום