אורתודנטים, כדאי מאוד להכיר: הקשתיות השקופות של Solutions 3d

(1)
לדרג
תוכן מקודם

תכנית עבודה מסודרת ומדויקת, איכות חסרת פשרות וזמינות גבוהה של אנשי מקצוע - אם אתם אורתודונטים העוסקים ביישור שיניים בשיטה השקופה, כדאי שתכירו את הקשתיות מבית Solutions 3d שיענו על כל הדרישות החשובות והרבה מעבר לכך

משווקי מכשור וציוד רפואי
053-2411193 (מספר מקשר)

ד"ר צ'רנה דיאמנט היא רופאת שיניים העוסקת באורתודונטיה כבר 40 שנה. בדומה למומחים רבים העוסקים בתחום, גם היא בחרה בשיטת הקשתיות השקופות, המאפשרת למטופלים רבים ליהנות מיישור שיניים אסתטי ובלתי נראה.

"לאחרונה יש גל גדול של צעירים וצעירות שמעוניינים ליישר את השיניים, בלי שיראו שהם הולכים עם 'ברזלים'. יתרונה הגדולה של הקשתית השקופה נובע מכך שהיא אסתטית ובלתי נראית", מספרת ד"ר דיאמנט. לדבריה, "כשהתחלתי לעבוד עם הקשתיות של חברת Solutions 3d הופתעתי מאוד מאיכות הקשתיות. הבנתי שהיא שונה לחלוטין מקשתיות אחרות – הן חלקות, נעימות וגם המטופלים מרוצים. החברה מאפשרת תכנון ותכנות של המקרה הרלוונטי, ייעוץ וכן הדמיה שנשלחת בתוך כמה ימים לרופא".

בעקבות המלצתה, ביקשנו מד"ר דיאמנט לפרט את כל היתרונות שביישור שיניים שקוף מבית Solutions 3d. הנה הם:

שיתוף פעולה הדוק עם מומחי החברה

"צוות הרופאים, הממוקם בחו"ל, בודק כל מקרה לגופו ומתכנן היטב את הדגם. שיתוף הפעולה איתם מצוין. כבר בתוך מספר ימים מקבל האורתודונט המטפל את ההדמיה לנייד, ואם היא מאושרת מבחינתו, היא מיד נשלחת למטופל. כך למעשה האחרון יכול לראות כיצד תיראה התוצאה הסופית, מה שמעניק ביטחון גם לרופא המטפל שיודע מראש שהמטופל יהיה מרוצה".

שירות מצוין

"החברה מעמידה לרשות הלקוחות סוכן שזמין עבור הרופא המטפל בכל שעה ועונה תמיד באדיבות רבה לכל שאלה ולכל טלפון או מסרון".

תכנית עבודה מסודרת

"יתרון נוסף בעבודה מול חברת Solutions 3d נובע מכך שהחברה שולחת תכנית עבודה מדויקת הכוללת דף הסבר מפורט, מפתח מדידה למילימטרים, יהלומים מיוחדים לסטריפינג ועוד. גם המטופל מקבל קופסה יפה ששומרת היטב על הפלטות, הכוללת גם את כל האבזור הנדרש".

קופסאות לאחסון פלטות שקופות

קופסאות לאחסון פלטות שקופות. צילום: שאטראסטוק

שמירה אולטימטיבית על היגיינת הפה

"הקשתית השקופה נשלפת בקלות. פשוט שוטפים אותה ומכניסים לתוך חלל הפה. ההיגיינה המרבית שמתאפשרת בזכותה מצמצמת את סיכוי המטופל לסבול מדלקות חניכיים או מבעיות אחרות".

ד"ר דיאמנט מסכמת: "אני ממליצה מאוד לפנות לחברת Solutions 3d. זוהי למעשה החברה היחידה המאפשרת תמיכה רחבה של כל הרופאים העומדים מאחורי התכנון, וגם של סוכן חביב הזמין עבור הלקוחות בכל רגע. הסוכן יגיע אליכם למרפאה, יסביר בסבלנות על פרוטוקול החברה ויפרט אודות התהליך".

היא מוסיפה כי "מובן שחשוב שלרופא השיניים יהיה ידע בסיסי באורתודונטיה, הכולל ראיית תלת מימד ודיאגנוזה טובה. כאמור, יישור שיניים שקוף הוא תהליך פופולרי מאוד הצובר תאוצה בקרב צעירים. הענקת האופציה הזאת עבורם מהווה גם יתרון מקצועי, ובאופן טבעי, גם עשויה להגדיל את המחזור העסקי".

לפגישת ייעוץ חייגו: 055-6888986

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום