מרפאת השיניים של ד"ר דני איסטראתה: מקצועיות שפוגשת השקעה מכל הלב

(1)
לדרג
תוכן מקודם

ד"ר דני איסטראתה מוכר בקרב מטופליו כרופא שיניים מנוסה, סבלני ואכפתי. ביררנו איתו כיצד הוא מצליח להעניק יחס אישי לכל מטופל ומהי ייחודיות המרפאה שלו

רופא שיניים
077-2313355 (מספר מקשר)

ד"ר דני איסטראתה הוא רופא שיניים עם ניסיון של מעל ל-31 שנה בתחום. "סיימתי את הלימודים ב-1991 ומאז אני עובד גם במרפאה פרטית וגם במרפאה ציבורית. המרפאה הפרטית שלי הוקמה לפני חמש שנים", הוא מספר. "יש לנו צוות מקצועי שמטפל בכל תחומי רפואת השיניים: רפואת שיניים משמרת, משקמת, כירורגיה וטיפולי יישור שיניים".

אילו מטופלים מגיעים אליך?

"המטופלים שלנו מגוונים. מגיעים אלינו ילדים ומבוגרים כאחד ואנחנו נותנים שירות מאוד מהיר גם לאנשים שמגיעים מחוץ לארץ כדי שיוכלו לחזור לביתם לאחר שקיבלו מענה לבעייתם".

מה מיוחד בשירות המרפאה?

"אנחנו מכירים את כל האנשים, נותנים שירות לכל המשפחה ומעניקים יחס אישי לכל מטופל. יש למטופלים את הטלפון הנייד שלי כדי ליצור קשר עם כל שאלה או בעיה. מטופל לא נשאר ללא מענה, וגם אם זה שישי-שבת או מעבר לשעות העבודה.

לדבריו, "גם אם יש צורך בטיפול כירורגי שמחייב המתנה בזמן בניית השתלים ודברים שלוקח להם זמן להיקלט, המטופל נשאר איתנו בקשר ואנחנו נותנים לו מענה. במרפאה שלנו אנשים לא נשכחים בדרך. אנחנו כל הזמן בקשר עם המטופלים".

כיצד אתם בונים תכנית טיפול?

"ברגע שמטופל נכנס למרפאה, אנחנו עורכים לו צילומים (אם יש בכך צורך) ומגבשים יחדיו תכנית טיפול. רק לאחר שהמטופל מסכים לתכנית הטיפול וחותם עליה, אנחנו יוצאים לדרך".

אילו סוגי טיפולים אתם מעניקים?

"המרפאה נותנת את כל סוגי הטיפולים: מטיפול משמר, דרך טיפול משקם וטיפול כירורגי – לפי הצורך. אנו מעניקים טיפולים של סתימות לבנות, שחזורים לבנים וציפויים כמו קומפוזיט או למינייט לשיניים אסתטיות וכמובן שטיפולי שורש שנעשים באמצעות מיקרוסקופ עם משקפיים מגדילים. המשקפיים הללו, שהרופא מרכיב, מגדילים פי ארבעה את האובייקט המטופל.

"אנחנו גם עושים מעקב על טיפולים ומבקשים מהמטופל להגיע כל חצי שנה לבדיקה ולניקוי אבנית - הכל עם שירות ואחריות על המתבצע".

טיפול שיניים

 "יש למטופלים את הטלפון הנייד שלי כדי ליצור קשר עם כל שאלה או בעיה" צילום: שאטרסטוק

באילו אמצעים מתקדמים אתם משתמשים?

"הייחודיות בטיפולים היא שהם נעשים עם החומרים הכי טובים, הציוד המתקדם ביותר ובסיוע המעבדות החדשניות ובצורה דיגיטלית. אנחנו לוקחים מידות עם סריקה ממוחשבת, המעבדה עובדת בצורה ממוחשבת ואנחנו מקבלים עבודות מעבדה באיכות הגבוהה ביותר".

בהתאם לטיפולים המתקדמים, מרפאתו של ד"ר איסטראתה משדרת תחושה יוקרתית אך גם נינוחה ומזמינה. הרבה בזכות רופא השיניים החברותי, שמטופליו מעידים עליו שהוא עובד מכל הלב ומשקיע בכל מטופל. כל מה שנותר הוא לתת לחוות הדעת של המטופלים לדבר בעד עצמן: "הוא כל כך סבלני אלי...", "תמיד מתעניין בי, מעודד ומחייך", "הוא נלחם עלי שלא אוותר לעצמי", "רופא מאוד חכם, מקצועי וסבלני". ומי צריך יותר מזה?

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום