מסיכות פנים ביתיות – איך תעשו את זה נכון?

(29)
לדרג

הקיץ כבר כאן והעור היבש שלנו זועק ללחות בעקבות שינויי מזג האוויר הקיצוניים. בדיוק בגלל זה הכנו לכם מתכונים למסיכות פנים מצוינות מתוצרת בית

מאת: סתיו קורן

עיקרי הכתבה:

  • מסיכת בננה לעור שנוטה לאקנה - אם יש לכן עור שנוטה לאקנה ופצעונים, כדאי שתשלבו את המסיכה הזו בשגרת הטיפוח שלכם. הבננה עמוסה בויטמין A, שמקדם את תחלופת תאי העור ועוזר לנקבוביות להישאר נקיות.
  • מסיכת דלורית לעור עם פיגמנטציה - המסיכה הזו מושלמת עבור עור עם פגמים או פיגמנטציה. היא מורכבת מדלורית שמגבירה את הקולגן, שמן עץ התה שמשפר את פגמי העור ודבש שמבהיר את העור.
  • מסיכת אבוקדו לעור יבש - המסיכה מוסיפה לחות מדהימה לפנים ועובדת נפלא על עור יבש. היא מורכבת מאבוקדו ומשמן זית, שעוזרים לאטום סדקים בין תאי העור, וכן מדבש ויוגורט להרגעת העור.
    ____________________________

אם נמאס לכן וגם לכם להוציא מאות עד אלפי שקלים אצל הקוסמטיקאית עבור טיפול פנים, תמיד תוכלו להכין מסיכות פנים ביתיות, שעשויות ממוצרים מזינים ובריאים שכבר קיימים בבית – החל ממסיכת בננה ועד מסיכת לימון. מסיכות הפנים הביתיות עושות את העבודה בצורה מושלמת ומחזירות את הגמישות והזוהר לעור הפנים. היתרון הבולט שלהן: אפשר להכין אותן לבד ובקלות. אז הנה חמש מסיכות פנים ביתיות שיעשו לפנים שלכם פלאים!

מסיכת בננה לעור שנוטה לאקנה ופצעונים

רכיבים והוראות שימוש: בננה אחת מעוכה, חצי כפית סודה לשתייה וחצי כפית אבקת כורכום – ערבבו הכל, מירחו על הפנים באופן אחיד. לאחר עשר דקות, שיטפו היטב והסירו את המסיכה מהפנים.

אם יש לכם עור שנוטה לאקנה ולפצעונים, כדאי שתשלבו את המסיכה הזו בשגרת הטיפוח. הבננה עמוסה בויטמין A, שמקדם את התחלופה של תאי עור ועוזר לנקבוביות להישאר נקיות. אבקת הכורכום מצידה מרחיקה חיידקים הגורמים לאקנה, וסודה לשתייה סופגת את עודפי השמן בעור.

מסיכת דלורית לבעלי עור עם פיגמנטציה

רכיבים והוראות שימוש: דלורית, כף דבש ושתי טיפות שמן עץ התה – זה כל מה שצריך. ערבבו הכל במעבד מזון עד לקבלת מרקם אחיד ומירחו את הפנים. שיטפו לאחר שבע דקות.

מסיכת הזנה

מסיכת דלורית. אילוסטרציה: שאטרסטוק

המסיכה הזו מושלמת עבור עור עם פגמים או פיגמנטציה. הדלורית מגבירה את הקולגן, שמן עץ התה משפר את פגמי העור, הדבש מבהיר אותו. יש למרוח את המסיכה פעם בשבוע לקבלת גוון זוהר ואחיד יותר.

מסיכת אבוקדו עבור עור יבש

רכיבים והוראות שימוש: אבוקדו אחד, שתי כפות יוגורט רגיל, כף שמן זית, כף דבש. ערבבו הכל יחד, עד יצירת עיסה אחידה, מירחו על הפנים ושיטפו לאחר 20 דקות. הקפידו לשטוף את המסיכה היטב סביב קו השיער.

המסיכה הזאת מוסיפה לחות לפנים ועובדת נפלא על עור יבש. חומצות השומן באבוקדו ובשמן זית עוזרות לאטום סדקים בין תאי העור, ובזכות מרכיבים מרגיעים, כמו דבש ויוגורט, העור שלכם יחזור להרגיש רך ושמנמן להפליא.

מסיכת אבוקדו

מסיכת אבוקדו. קלה להכנה. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מסיכת פפאיה עבור עור מוזנח

רכיבים והוראות שימוש: חצי כוס פפאיה, כפית דבש וחלבון ביצה מוקצף. ערבבו הכל ומירחו על הפנים לעשר דקות. לאחר מכן שיטפו היטב.

אם הרבה זמן לא טיפלתם בעור הפנים ונראה שהוא זקוק לזוהר ולניקיון לפנים, זו בדיוק המסיכה עבורכם. האנזימים בפפאיה הם פילינג טבעי, ולכן הם מושלמים עבור הורדה של תאי עור מתים, בעוד הדבש וחלבון הביצה מאחדים יחד את מרכיבי המסיכה.

מסיכת מלפפון עבור עור מחוספס

רכיבים והוראות שימוש: חצי מלפפון טחון במעבד מזון, רבע כוס חלב, כף דבש, כף סוכר חום. מירחו את המסיכה על הפנים באחידות, השאירו אותה למשך רבע שעה על הפנים ושיטפו היטב.

המסיכה מקררת את עור הפנים, מפחיתה אדמומיות ומריחה כל כך טוב, שכשתמרחו אותה כנראה שתרגישו בספא. מסיכה זו מתקלפת בעדינות ומותירה את העור רך באופן משמעותי לאחר שימוש אחד בלבד.

מסיכת לימון עבור עור עייף

רכיבים והוראות שימוש: מיץ מלימון אחד, שתי כפות סוכר וכף שמן זית. ערבבו את כל המרכיבים היטב, מירחו את המסיכה על הפנים בצורה אחידה ושיטפו אחרי שבע דקות.

מדובר במסיכה שמרעננת ומרגיעה את העור. הסוכר והלימון פועלים יחד כדי לקלף תאי עור מתים, בעוד ששמן הזית מעניק לחות ומעניק חיוניות וזוהר לעורכם.

מסיכת לימון

מסיכת לימון/יוגורט. אילוסטרציה: שאטרסטוק

מסיכת יוגורט עבור עור רגיש

רכיבים והוראות שימוש: כף יוגורט, כפית דבש, כפית אבקת קקאו. ערבבו היטב את המרכיבים, מירחו על הפנים היטב ושיטפו את המסיכה כעבור עשר דקות.

המסיכה מיועדת לאור רגיש ונוטה לאדמומיות, כאשר יוגורט הוא הבסיס האופטימלי: הוא עשיר בפרוביוטיקה וחלבונים שמרגיעים את העור. אבקת הקקאו מצידה מרגיעה את העור, בעוד הדבש מהדק אותו.

מה למדנו? אין צורך בהשקעה כספית גדולה כדי לקבל עור פנים נקי, זוהר ויפה. אפשר להכין מסיכות לעור הפנים בבית ולקבל תוצאות נפלאות. בהצלחה וקיץ נעים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום