רוצים שתלים להרבה שנים? ביחרו בשיטה המסורתית

(0)
לדרג
תוכן מקודם

אחרי יותר מ-20 שנות ניסיון בהשתלות שיניים, ד"ר לודמילה וונצובסקי משוכנעת שהשיטה הטובה ביותר להשתלות שיניים היא השיטה המסורתית - "הטיפול אמנם לוקח יותר זמן, אבל השתלים מחזיקים מעמד למשך שנים רבות"

רופא שיניים ,מומחה לרפואת הפה
077-2313091 (מספר מקשר)

השיטות החדשות להשתלת שיניים מבטיחות לנו שניכנס למרפאת השיניים וכבר באותו היום נצא עם שיניים חדשות. האפשרות הזו נשמעת מאוד אטרקטיבית, אבל לדברי ד"ר לודמילה וונצובסקי, בעלת מרפאת השיניים מילדנט, היא מתאימה רק לחלק קטן מהמטופלים. "השיטה של השתלות ביום אחד מתאימה רק ל-17% באוכלוסיה, ואחוז הכשלונות של הטיפול גבוה", היא אומרת. "השיטה המהירה יכולה להתאים למי שלא סובלים ממחסור עצם, ובהערכה גסה אפשר להגיד שרק לשלושה מתוך 20 מטופלים אין מחסור עצם, ולכן עבור כל השאר השיטה המסורתית היא המתאימה ביותר".

חושבים לטווח ארוך

יתרון נוסף שיש בשיטה המסורתית הוא עמידות השתלים. כאשר השתלה מבוצעת בצורה מקצועית וקפדנית, השתלים אמורים להחזיק מעמד למשך שנים רבות, אבל אם ההשתלה בוצעה בשיטה לא מתאימה, השתלים לא יחזיקו מעמד.

שתלי שיניים

לשתלים יש יתרון ברור על פני שיניים תותבות, והיום כמעט כל אחד יכול להשתיל שיניים. צילום: שאטרסטוק

"יש הבדל עצום בין השיטות החדשות לשיטה השמרנית גם מבחינת אורך החיים של השתלים", מסבירה ד"ר וונצובסקי. "לפי הספרות המקצועית, בשיטה השמרנית שתל אמור להחזיק שמונה שנים, אבל יש במרפאה שלי מטופלים עם שתלים בני יותר מ-15 שנים. אני פוגשת מטופלים שעשו השתלה מהירה והשתלים לא מחזיקים אפילו שלוש שנים כי הטיפול לא מתאים להם. צריך לחשוב לטווח ארוך, לא רק אם ההשתלה תיקח יום אחד או שבועיים, אלא כמה זמן אהנה מהשתל הזה".

תהליך מדויק וקפדני מביא לתוצאות מוצלחות לטווח הארוך

מה שמייחד את מרפאת השיניים מילדנט הוא הדרך המובנית והמדויקת של התהליך כולו, שמתחילה בבניית תכנית טיפול מדויקת מאוד. תכנית הטיפול נבנית בשיתוף פעולה של כירורגית מומחית של פה, לסת ופנים עם רופא משקם. בזכות היסודות המדויקים, ב"מילדנט" מצליחים להגיע לתוצאות מעולות ולאחוזי הצלחה גבוהים מאוד כבר יותר מ-20 שנה.

המטופלים מקבלים הסבר מעמיק על אופי הטיפול וליווי צמוד גם לאחר סוף הטיפול, הכולל גם הסברים על תחזוקה נכונה של השתלים. "הרבה מטופלים לא מודעים לכך, אבל טיפול נכון בשתלים מאריך מאוד את חייהם", אומרת ד"ר וונצובסקי. "אנחנו מסבירים למטופלים שלנו איך לטפל בשתלים, לשמור על ההיגיינה של השתל וכך להעלות את הסיכוי שיחזיקו מעמד שנים רבות ויחסכו להם טיפולים מיותרים והוצאות מיותרות".

אם ההשתלה כוללת עקירת שיניים והשתלת עצם, ב"מילדנט" מקפידים על זמן החלמה של כמה חודשים, עד שהעצם מתקשה היטב ומתקבלת יציבות מלאה של השתלים. שלב זה חשוב במיוחד כי העצם שהושתלה מהווה אחיזה לשתלים, ואם העצם לא נקלטת היטב, גם השתלים לא יחזיקו מעמד לאורך זמן.

השתלת שיניים

שתלים אמורים להחזיק מעמד לאורך זמן, אבל רק אם ההשתלה בוצעה בשיטה המתאימה. צילום: שאטרסטוק

"אנחנו עובדים עם עצמות ממקור של בקר ואדם ולא עם חומרים סינתטיים, כי אחוזי ההצלחה שלהם גבוהים והם הוכיחו את עצמם לאורך שנים לעומת העצמות ממקורות סינתטיים", אומרת ד"ר וונצובסקי. רק אחרי שבטוחים שהעצם נקלטה בהצלחה, יבוצע תהליך השיקום לאחר כמה חודשים של החלמה, איחוי ובדיקה שהשתלים נקלטו בהצלחה  "אנחנו לא מחפשים קיצורי דרך ועושים את כל מה שצריך כדי שהתוצאה תהיה הטובה ביותר מבחינה אסתטית וכאמור, תישמר לאורך שנים".

שתלים או תותבות

לשתלים יש יתרון ברור על פני שיניים תותבות, והיום כמעט כל אחד יכול להשתיל שיניים. השתלים שומרים על מראה טבעי ואסתטי של השיניים והפנים, אין צורך להסיר אותם בלילה ואפשר לאכול כרגיל, בלי תזוזה של השיניים כמו שקורה עם תותבות. "שתלים דנטליים הם הדבר הקרוב ביותר לשיניים טבעיות", אומרת ד"ר וונצובסקי. "אני ממליצה לאנשים מחוסרי שיניים, גם כאלה שיש להם מחסור חמור בעצם, לפנות למרפאה - יש היום הרבה פתרונות רבים שלא היו קיימים בעבר".

צרו קשר עם מרפאת מילדנט, טל': 08-6782318 או בווטסאפ 050-8274040

  • צור קשר
מרפאת מילדנט
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום