גד מדיקל: הדרך הנעימה ביותר להסרת שיער בלייזר

(0)
לדרג
תוכן מקודם

בלי המתנה בתור, ללא תשלום מראש על סדרות טיפולים ועם המכשור המתקדם בעולם. כך הופכים הסרת שיער בלייזר במכון גד מדיקל לחוויה חמה, אינטימית ואפקטיבית

שירותי הסרת שיער
053-4872456 (מספר מקשר)

לקוחות רבים ניגשים למכונים הגדולים להסרת שיער בלייזר מתוך מחשבה שרק שם קיים מכשור מתקדם ו"חזק" להסרת שיער מהגוף. הקוסמטיקאית הפרא-רפואית, ענבר גד, בעלת מכון גד מדיקל, מוכיחה שאפשר לעשות את כל זאת גם אחרת.

לא רוצים להתחייב לסדרות טיפולי לייזר

כל מי שביקר במכונים הגדולים להסרת שיער בלייזר מכיר את התופעה: מגיעים למכון, עוברים אבחון של העור, מקבלים הצעת מחיר ומתחילים לשלם על סדרות של טיפולים, מבלי שהמטופל או המטופלת יודעים מראש לכמה טיפולים יזדקקו ואיזה סוג של התחייבות הם צריכים.

השלב הבא לאחר ההוצאה הגדולה הוא הגעה לתורים לטיפולים המתמשכים בלייזר להסרת שיער. התור, שלרוב כרוך בהמתנה ארוכה לטיפול, לעתים אף ארוכה יותר מהטיפול עצמו, כולל ישיבה בחדר המתנה שפועל כמו סרט-נע של לקוחות שנכנסים ויוצאים מטיפולים.

למי שזקוק לשירות אישי ואינטימי יש לאן לפנות. הכירו את מכון גד מדיקל בראשון לציון. מדובר במכון קוסמטי בניהולה של ענבר גד, קוסמטיקאית פרא-רפואית בעלת הכשרה מקצועית בהסרת שיער. ענבר היא מטפלת יחידה במכון, כלומר אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות אישי מאותה מטפלת ולא פחות חשוב מכך, שלא תיאלצו להמתין לתורכם בקליניקה.

צפו בענבר גד ובמכון גד מדיקל במהלך טיפולי הסרת שיער בלייזר >>

המכשור המתקדם ביתור להסרת שיער בלייזר

במכון גד מדיקל נעשה שימוש במכשיר לייזר מתקדם להסרת שיער שמשתווה באיכותו למכשירים של המכונים הגדולים. הטיפולים מבוצעים באמצעות טכנולוגיית הלייזר קר מתקדמת ללא כאב, המותאמת למטופלים מגיל 14 ולכל גווני השיער, מלבד שיער לבן.

בגד מדיקל יציעו לכם טיפול הסרת שיער בלייזר ללא התחייבות לסדרות של טיפולים, מתוך הבנה שלקוחות מתקשים לעמוד בהתחייבות גדולה. במקום זאת, במכון תשלמו פר טיפול.

האם המחיר יהיה גבוה יותר ללא התחייבות לסדרות טיפולים? ממש לא. גד מקפידה להציע מחירים תחרותיים כדי להנגיש את שירותיה לכלל האוכלוסיה. הקליניקה מציעה תכנית טיפולים בהתאמה אישית וכאמור, ללא התחייבות.

הסרת שיער בלייזר

עוד יתרון של מכון גד מדיקל הוא קבלת הצעת מחיר טלפונית, ללא צורך בהגעה לפגישת ייעוץ או מכירה, והכל בגישה חיובית וחייכנית.

הקליניקה של גד מדיקל מציעה טיפולי לייזר לגברים ולנשים בכל חלקי הגוף, באווירה אישית, חמה ודיסקרטית, בדיוק כפי שרובנו רוצים לעבור טיפול הסרת שיער.

  • צור קשר
גד מדיקל
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום