הטיפולים שיעניקו לכם שיניים לבנות

(0)
לדרג
תוכן מקודם

כיום קיים מגוון טיפולי אסתטיקה לשיניים, ביניהם גם ציפויים והלבנת שיניים. אילו טיפולים מומלצים ולמי הם יכולים להתאים? ד"ר שמעון וייס, בעל קליניקה פרטית במעלות, עם כל התשובות

רופא שיניים
077-2313285 (מספר מקשר)

את לימודי רפואת השיניים ברומניה סיים ד"ר שמעון וייס כבר ב-1992 ולאחר שנת הכנה באוניברסיטה העברית בירושלים, פתח את מרפאת השיניים הפרטית במעלות, שמאז ועד היום משרתת אלפי לקוחות מכיל הגילאים. בנוסף, הוא עובד במרפאה ציבורית במועצה האזורית מטה אשר. במרפאה ניתן מענה למגוון רחב של טיפולים: רפואת שיניים לילדים, טיפולים משמרים, שיקום, כתרים וכירורגיה לפי הצורך.

בשנים האחרונות הפכה אסתטיקת השיניים והפה ממותרות כמעט לצורך. בין אם זו המודעות ליופי שעלתה או הנראות שלנו ברשתות החברתיות - ליותר ויותר אנשים חשוב להיראות טוב, ומה טוב ממראה שיניים בריאות ולבנות? עולמות הרפואה נתנו מענה לצורך וכך ניתן למצוא היום שפע של טיפולים אסתטיים לשיניים: מיישור שיניים ועד ציפויים ומגוון של טיפולים להלבנת השיניים.

"טיפולים אסתטיים להלבנת שיניים הפכו ללהיט בכל גיל", אומר ד"ר וייס, "ואין ספק שלמדיה יש השפעה על כך - הרבה אנשים מעוניינים כיום בשיניים לבנות יותר ובאסתטיקה של החיוך והפה".

מדוע נגרמים שינויים בצבע השיניים?

"יש מספר סיבות לשינויי צבע", אומר ד"ר וייס, "ביניהם שינויים פיזיולוגיים שמתרחשים במהלך השנים, שינויים באימייל של השן שנוצרים כתוצאה מאכילה של מזונות שצובעים את השיניים כמו כורכום, עמבה או צבעי מאכל שונים, סוגי שתייה כמו קפה, תה וקולה – שתייה חומצית, תרופות שונות או מצב מולד, גנטי, שבו יש נטייה לשיניים להצהיב. שינויי הצבע יכולים להיות מינוריים, משיניים לא ממש לבנות ועד שיניים צהובות או חומות".

אילו טיפולים קיימים להלבנת שיניים?

"יש הלבנה בעזרת חומר חומצי ששמים אותו בסדים מיוחדים. טיפול זה ניתן לעשות בבית למשך עשרה ימים ויש לחזור עליו מספר פעמים. החסרונות הם שהצבע חוזר לקדמותו וצריך לעשות זאת שוב, וכן שהחומר מוריד שכבה מהאמייל ופוגע באיכות השן כך שהוא חושף אותה לסכנה של עששת וחורים בשיניים".

ציפוי שיניים

בנוסף, אומר ד"ר וייס, יש שני סוגי ציפויים: הראשון - ציפוי קומפוזיט, חומר סתימה זול, והשני – ציפוי מחרסינה או מאימקס –סוגי חרסינה שמודבקים על השיניים, נחשבים ליקרים יותר אבל מעניקים שינויי צבע משמעותיים, עד למצב של שיניים לבנות. "בניגוד לטיפולים הקודמים הזמניים יותר, טיפול זה אמור להחזיק שנים רבות, כמובן כל עוד החרסינה לא נשברת או נופלת", אומר ד"ר וייס.

עוד הוא מציין כי בכל טיפול אסתטי לשן יש פגיעה באמייל ושינוי בעוביה - בין חצי מ"מ למ"מ.  "בנוסף", הוא מדגיש, "טיפולים אסתטיים מתאימים למגוון רחב של בעיות, לא רק לשינויי צבע בשיניים אלא גם במקרים שבהם יש חוסר אחידות בין השיניים. לדוגמה, אם יש שתי שיניים קדמיות גדולות והשיניים הצדדיות קטנות יותר, ניתן באמצעות ציפוי חרסינה לייצר חלוקה שונה.

"גם שיניים מסובבות אפשר לתקן על ידי ציפוי וכן שיניים בולטות, רווחים בין השיניים הקדמיות, שבר בשן ועוד. כיום, ישנן הדבקות ללא צורך בשינוי שכבת אמייל, אך טיפול זה אינו מתאים לכל אחד", מסכם ד"ר וייס.

שורה תחתונה: אם חשקה נפשכם בחיוך יפה ואסתטי, שישדרג כל תמונה שתעלו לאינסטגרם ובכלל את המראה שלכם, ד"ר וייס ממליץ בחום על ציפויים להלבנת שיניים שמעניקים תוצאות טובות ולאורך זמן.

  • צור קשר
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום