סקירת טיפולים אסתטיים לעור הפנים מידיו של רופא

(24)
לדרג
תוכן מקודם

השפעות האקלים והחשיפה לשמש, כמו גם תהליכי הזדקנות וסטרס משפיעים על מראה העור שלנו. הסגידה ליופי ברשתות החברתיות והמודעות למראה החיצוני רק מוסיפות לצורך שלנו בטיפולים אסתטיים. ד"ר אבי דוחנו, רדיולוג בבית חולים השרון ובעל קליניקה לטיפולי אסתטיקה, מסביר אילו טיפולים אסתטיים יכולים לשפר ולהצעיר את העור

שירותי אסתטיקה רפואית
077-2310664 (מספר מקשר)

ד״ר אבי דוחנו הוא רדיולוג במרכז הרפואי רבין, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון. הוא סיים סטאז' בבית החולים איכילוב בתל אביב ברפואה כללית, בעל תואר A.B מ-Collage McDaniel בארה״ב ומצטיין דיקן בלימודי Med-Pre מאוניברסיטת  LaSalle בארה״ב. בשנים האחרונות ד״ר דוחנו נכנס לעולם הרפואה האסתטית וברשותו מרפאת בוטיק לרפואה אסתטית בגני תקווה, בה הוא שם דגש הן על שימוש בחומרים אסתטיים ובטיחותיים מהמעלה הראשונה והן על יחס אישי וחם ללקוחותיו, תוך שקיפות ותיאום ציפיות עם המטופלים.

טיפול בבוטוקס – למניעת התחרצות הקמטים

אחד הטיפולים הפופולריים בקליניקה הוא טיפול בבוטוקס. יעילות הטיפול גבוהה באזורים בפנים שבהם הקמטים הם יחסית עדינים - בין הגבות ובצידי העיניים, כאשר המטרה היא להעלים, לשפר ולמנוע העמקת הקמטים באזורים אלה.

"כדי להימנע מלהגיע למצב של 'התחרצות' הקמטים, המלצתי היא להתחיל בטיפולי בוטוקס עם הופעת הקמטים והקמטוטים העדינים", אומר ד"ר דוחנו.

הוא מפרט שימושים נפוצים נוספים של השימוש בבוטוקס: טיפול בהזעת יתר בבית השחי - "בוטוקס מפחית 70%-90% מכמות הזיעה";  טיפול בנעילת לסתות וחריקת שיניים, המונע שחיקת שיניים; טיפול בחיוך חושף חניכיים וטיפול במיתרי הצוואר האורכיים לשיפור מראה הצוואר.

טיפול בחומצה היאלורונית באישור ה-FDA

ד"ר דוחנו עושה שימוש בטיפול בחומצה היאלורונית המיוצרת בחברה אשר קיבלה את אישור ה-FDA האמריקאי. לדבריו, חומצה היאלורונית מחזירה לחות לעור, מטפלת בקמטוטים עדינים, משפרת את מראה העור ושומרת על מראה עור צעיר.

טיפול בחומצה היאלורונית

"יש מגוון טיפולים שיכולים להתאים הן לנשים צעירות מתחת לגיל 40 לשיפור מראה העור, להעלמת קמטים עדינים ולשימור עור פנים צעיר, והן לנשים מעל גיל 40 על מנת להחזיר את הלחות לעור יבש, לשחזר גמישות, טון וצבע לעור, להחיות ולהצעיר את העור תוך הענקת מראה רענן וטבעי", אומר ד"ר דוחנו. הוא מוסיף כי שימושים נוספים לחומצה היאלורונית יהיו טיפול בצלקות אקנה וטיפול בקמטים עדינים עמידים לבוטוקס - באזור המצח וצידי העיניים.

טיפול בחומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית מוצלבת

טיפול נוסף אותו הוא מציע הוא טיפול בחומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית מוצלבת. "יש שני יתרונות לשימוש בחומצה היאלורונית על פני שימוש בחומרי מילוי אחרים", אומר ד"ר דוחנו. "הראשון הוא העובדה כי החומצה היאלורונית קיימת בעור באופן טבעי ולכן אינה מהווה אלרגן לגופנו, השני הוא העובדה שהיא הפיכה על יד הזרקה של היאלז, הממיס את החומצה. אנו משתמשים בקליניקה בליין המוצרים של שתיים מהחברות הוותיקות והמוכרות בתחום, בעלות אישור ה-FDA האמריקאי".

ד"ר דוחנו מוסיף כי אזורי הטיפול הנפוצים כוללים הדגשה או עיבוי שפתיים, מילוי הקפל שבין האף לזווית הפה, מילוי הקווים שבין צידי הפה לסנטר, פיסול ועיצוב עצם הלחי, הדגשה ופיסול קו הסנטר וכן מילוי קמטים העמידים לבוטוקס וטיפול בצלקות אקנה.

טיפול חדשני בפילינג רפואי בינוני

טיפול חדשני בפילינג רפואי בינוני נעשה על ידי רופא ועמיד לשנה. טיפול זה מתאים לאקנה, להעלמת כתמי פיגמנטציה, לכתמי גיל וכתמי שמש ולטיפול בנקבוביות מורחבות ועור שומני.

פילינג לאקנה

"הטיפול מעודד את התחדשות עור הפנים על ידי עידוד יצירת חומרים האחראיים לגמישות העור ומיצוקו  מדובר בטיפול מהיר במיוחד, אך לעתים נדרשים מספר מפגשים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה", מסכם ד"ר דוחנו.

ד״ר אבי דוחנו, No Filter Clinic, דרך הבשמים 7 גני תקווה. טל': 0547-277-137.

לדף האינסטגרם שלNo Filter Clinic  - ליחצו כאן. לדף הפייסבוק – ליחצו כאן

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום