בלי גשר ובלי ברזלים: כל היתרונות ביישור שיניים שקוף

(9)
לדרג
תוכן מקודם

נזכרתם לבצע יישור שיניים בגיל מאוחר אבל אינכם מעוניינים להרכיב גשר? הסירו דאגה מליבכם: יישור שיניים שקוף יאפשר לכם ליהנות מחיוך יפה ומשיניים ישרות בלי לוותר על המראה האסתטי בתקופת הטיפול. רופאת שיניים מומחית מסבירה על הטיפול הידידותי

משווקי מכשור וציוד רפואי
053-2411193 (מספר מקשר)

אם בעבר יישור שיניים היה נחלתם של ילדים ובני נוער בלבד ולרוב דרש שימוש בגשר המורכב מברזלים שפגעו במראה השיניים, כיום ישנן מגוון שיטות מתקדמות וידידותיות יותר, המתאימות לכל גיל.

נא להכיר: יישור שיניים שקוף

אם חשבתם שכדי לזכות בשיניים ישרות עליכם להרכיב מתכות שונות על השיניים לאורך זמן רב, מתברר שכיום כבר אין צורך להתפשר על המראה האסתטי כדי לשפר אותו. שיטת יישור שיניים שקופה ומתקדמת מאפשרת כיום להשיג את מבוקשכם מבלי לפגוע במראה שלכם במהלך תקופת הטיפול.

רופאת השיניים ד"ר צ'רנה דיאמנט מסבירה כי תהליך יישור שיניים שקוף מתבצע על ידי שימוש בפלטות שקופות נשלפות, ללא צורך בהרכבת גשר. "סדרת הפלטות הייחודיות מיוצרות בטכנולוגיה דיגיטלית של הדמיית מחשב בשיטת 3D SOLUTIONS".

פלטה שקופה

תהליך היישור

ד"ר דיאמנט מסבירה כיצד זה עובד: "בשלב הראשון, מתבצעים צילומי שיניים, הנסרקים ונשלחים לחברה שמייצרת את הפלטות. לאחר מכן, מתבצעת הדמיית מחשב שמדגימה את התוצאה. תכנית הטיפול נשלחת לרופא השיניים, ולאחר שהוא מאשר אותה, מתחילים בתהליך היישור".

שבועיים מרגע אישור התכנית, המטופל מקבל לידיו את הפלטות עצמן וגם מאשר את ההדמיה. "בשלב זה", אומרת ד"ר דיאמנט, "הרופא מתקין על פני שטח השיניים כפתורים קטנים, שעליהם מורכבות הפלטות. הטיפול כולו אורך בין שנה לשנה וחצי".

ד"ר דיאמנט מסבירה כי חשוב לבחור במרפאת שיניים המציעה טיפול מקצועי, שעושה שימוש בפלטות חדשניות ואיכותיות. במרפאתה תמצאו בעלי ניסיון רב ביישור שיניים שקוף וגם תיהנו מכלל השירותים תחת קורת גג אחת: תכנון דיגיטלי מדויק, אפשרות לראות תוצאה סופית לפני תחילת התהליך ושימוש בקשתיות איכותיות וכמעט בלתי נראות של חברת 3D SOLUTIONS.

מה מותר ומה אסור לעשות במהלך הטיפול?

"במהלך הטיפול יש להימנע משתיית משקאות רותחים כמו תה וקפה. ניתן להסיר את הפלטות בעת האכילה ולהחזירן לאחר מכן. יש לדאוג לנקות את הפלטות בהתאם להוראות היצרן", מסבירה ד"ר דיאמנט.

יישור שיניים שקוף

האם התהליך כואב?

"תיתכן אי נוחות מסוימת בתחילת התהליך, אך היא נעלמת ככל שמתרגלים לשימוש בפלטות".

לסיכום, יישור שיניים בשיטה השקופה מתאים לנשים וגברים הסובלים משיניים עקומות, אשר מעוניינים לשפר את מראה הפה מבלי לפגוע באסתטיקת השיניים במהלך תקופת הטיפול. התהליך אורך בין שנה לשנה וחצי והוא מצריך ביקורת אחת למספר חודשים אצל רופא השיניים.

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום