בדיקות אולטרסאונד באופן פרטי – גם בשביל השקט הנפשי

(0)
לדרג
תוכן מקודם

סובלים מכאבים לא מוסברים או שהבעיה הרפואית שלכם עדיין לא אובחנה? גשו כבר עכשיו לבדיקת אולטרסאונד מקצועית פרטית, ללא צורך לחכות בתורים ארוכים, וקבלו את תוצאת הבדיקה שתסייע לרופא המטפל להתאים עבורכם את הטיפול הנכון. הרדיולוג המומחה ד"ר סקוט פילדס מסביר

רופא רנטגנולוג ,מומחה לרדיולוגיה אבחנתית
077-2310138 (מספר מקשר)

בדיקת אולטרסאונד (על-קולי) היא בדיקת הדמיה לא פולשנית, שמציגה את מבנה האיברים הפנימיים ומספקת תמונה במקרים שבהם עולה חשש לפתולוגיה. הבדיקה נחשבת לבטוחה מאוד, משום שהיא נטולת קרינה ומבוססת על גלי קול בתדר גבוה אשר לא נשמע על ידי האוזן האנושית. אולטרסאונד שמבוצע באופן מקצועי מאוד, על ידי רופא רדיולוג מומחה עם ניסיון רב, מסייע לאבחון בעיות רפואיות ולהתאמת הטיפול. ד"ר סקוט פילדס, רדיולוג מומחה, מרחיב על יתרונותיה של בדיקת אולטרסאונד פרטית:

סוגי בדיקות אולטרסאונד במסגרת הפרטית

בדיקת אולטרסאונד פרטית נעשית לאחר קבלת הפניה רפואית מטעם הרופא המטפל. בדרך כלל מדובר על בדיקות שונות כמו אולטרסאונד בטן, שלד-שריר (כתף, ברך, קרסול ופרקי ירכיים – גם בתינוקות), דרכי שתן וכן בדיקות אשכים, שד, מוח ועוד. כמו כן ניתן לבצע בדיקות אולטרסאונד פולשניות כמו הזרקת סטרואידים למפרק הכתף לדוגמה, טיפול לדורבנים בכף רגל וכן ביופסיות. פעולות אלו מבוצעות בעיקר בבתי החולים אך גם במסגרת הרפואה הפרטית.

אולטרסאונד ברך

אבחון מדוקדק במקרה של כאבי שרירים

חולה שסובל מכאבי שרירים נדרש לאבחון מדוקדק לצורך התאמת הטיפול הנכון. לא פעם אני נוהג לשלב במסגרת תהליך האבחון באמצעות מתמר האולטרסאונד גם הזרקה של סטרואידים במחלות שהמקור שלהן דלקתי. לדוגמה: אם מגיע למרפאתי חולה שסובל מכאבים בכתף שמקורם דלקתי - ממצא שניתן לאיתור באמצעות בדיקת אולטרסאונד - אוכל להחדיר את המחט המכילה סטרואידים למקום הכאוב באופן מדויק ופעולה זו עשויה להפחית ואף להעלים את הכאב. במקרה זה האבחנה משולבת גם בטיפול. הטיפול מתאים למקרי שריר-שלד.

שלבי ההכנה ואופן ביצוע בדיקת אולטר סאונד פרטית

בדיקת אולטרסאונד פרטית במרפאתי נמשכת ללא הגבלת זמן. הנבדק מקבל את כל תשומת הלב הנדרשת ואני עונה על כל שאלותיו בנושא הבדיקה. אנשים המעוניינים לבצע בדיקת אולטרסאונד באופן פרטי יכולים לפנות אלי ישירות, ללא תיווך, כדי לקבוע תור. בשלב הראשוני אני מברר מולם את סוג הבדיקה ומנחה אותם אם נדרש לבצע הכנות כלשהן, לדוגמה: האם יש צורך בצום לפני הבדיקה, האם למלא את שלפוחית השתן וכן הלאה בהתאם למקרה הרפואי ולסוג הבדיקה הנחוצה. הבדיקה היא יסודית מאוד ונסמכת על ניסיון של 40 שנים בתחום.

המקרים שבהם מומלץ לגשת לבדיקת אולטרסאונד פרטית

אל תקלו ראש - אם אתם סובלים ממצבים של אי-בהירות אבחנתית, ובפרט ממצבים שלא ידוע מה מקור הכאב. הסבל שלכם עולה לכם בבריאות ובאיכות החיים, ואיתור מקור הבעיה והתאמת הטיפול הנכון יקדמו את תהליך הריפוי. לכן, גשו לבדיקת אולטרסאונד מקצועית  אשר אינה תלויה בזמני המתנה ארוכים, שתאפשר לכם להציג לרופא המטפל תוצאות שיכוונו אותו להתאים עבורכם את הטיפול הנכון.

אבחון רדיולוגי

הכירו את המומחה: ד"ר סקוט פילדס, רופא מומחה ברדיולוגיה, בעל תואר ראשון בביו-פיזיקה, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת שיקגו, מציע שירותי הדמיית אולטרסאונד ושירותי הדמיה אבחנתית במרפאתו בירושלים. במקביל, ד"ר פילדס מציע שירותי הדמיה בבית החולים הדסה הר הצופים. בעברו שימש כמרצה בכיר לרדיולוגיה באוניברסיטה העברית.

לקביעת תור לבדיקת אולטרסאונד באופן פרטי, בגמישות מרבית ולקבלת פיענוח מיידי, ניתן לפנות לטל': 052-2870653. כתובת המרפאה: מרכז רפואי ירושלים, דיסקין 9 א' ירושלים, קומה 3. חניה חינם

  • צור קשר
שדות שמסומנים בכוכבית הם חובה
חשוב לדעת: לאחר מילוי הטופס פרטיך יועברו למרכז השירות של Zap Doctors ומשם לרופאים. לעיתים רחוקות לא נוכל להעביר את הבקשה, או שהיא תועבר באיחור. לכן, בכל מקרה של בעיה דחופה אנו ממליצים להתייעץ עם רופאים בקופ"ח או בבי"ח ולהימנע ממילוי פרטים אישיים, רגישים או חסויים בטופס.
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום