החיוך המושלם מתחיל ביחס אישי

(2)
לדרג
תוכן מקודם

במרפאת "ד"ר קסוס מישל" מאמינים ששירות לבבי, יחס אישי ותחושת משפחתיות הם הנוסחה להצלחה. את המרפאה מנהלות שתי רופאות שיניים – אם ובתה, שחולקות את אהבתן למקצוע ודואגות להתעדכן בחידושים ובטכנולוגיות המתקדמות בתחום רפואת השיניים ואסתטיקת הפה

רופאת שיניים
077-2312983 (מספר מקשר)

במרפאה של ד"ר קסוס מישל פיצחו את הנוסחה להצלחה: המומחים שעובדים בה פשוט אוהבים את מה שהם עושים. מנהלת המרפאה, ד"ר מישל קסוס, הורישה את אהבתה למקצוע לבתה, ד"ר נתנאלה שחר, שכבר שנים צופה באמה מהצד בגאווה, וכיום עובדת איתה בצוותא.

ד"ר מישל קסוס סיימה דוקטורט בשיקום הפה בעיר ליון שבצרפת. לאחר שעבדה שם מספר שנים בתחום, היא החליטה לעלות ארצה וב-1987 הקימה את המרפאה בישראל. במקום פועלים מספר מומחים: ד"ר קסוס, העוסקת בשיקום, באסתטיקה ובשיקום על גבי שתלים; ד"ר דני שניידר, פריודונט העוסק בשתלים; וד"ר נתנאלה שחר העוסקת באסתטיקת הפנים ובטיפולי שיניים.

הקשר המשפחתי-מקצועי

ד"ר שחר, בתה של ד"ר קסוס, מספרת שזוהי זכות גדולה לעבוד עם אמה, שהיוותה עבורה השראה לבחירה במקצוע וממנה כאמור גם ירשה את האהבה לתחום. שתי המומחיות פועלות יחדיו על מנת להעניק למטופל את התוצאה המיטבית. ד"ר שחר מסבירה שכפי שניתן לצפות מעסק משפחתי, האווירה במרפאה היא משפחתית וחמה.

שתלים – השיטה המיידית

במרפאה פועלים בשיטת "העמסה מיידית" לצורך השתלת שתלים: מיד לאחר תהליך עקירת השיניים, מניחים את השתלים וגם גשר זמני. לאחר מכן ממתינים כדי שהשתל ייקלט בתוך העצם. כאשר מדובר במטופל שאין לו מספיק עצם, מתחילים בתהליך של הרמת סינוס, המאפשר למצוא מקום מתאים לשתל.

טיפולי אסתטיקה

בנוסף לטיפולי שיניים מתקדמים, המרפאה מציעה שירותי אסתטיקה הכוללים שימוש בציפויי למינייט המאפשרים לשפר את נראות השיניים הכללית – לסגור רווחים ולהבהיר את גוון השיניים.

ד"ר קסוס מסבירה כי המטרה היא להשתמש בחומרים המאפשרים להעניק למטופל מראה אסתטי ולבן של השיניים – סתימות לבנות, ציפויי קומפוזיט וכתרים ללא מתכת. במרפאה עושים שימוש בזירקוניה מלאה או משולבת עם חרסינה, המתאימות לחלק האחורי של הפה. לעומת זאת, לחלק הקדמי של הפה מתאימים כתר זירקוניה מצופה חרסינה, שמאפשר להשיג מראה טבעי וחיוך מושלם.

טיפולי שיניים

ציוד מתקדם וחדשנות

המרפאה מתחדשת באופן תדיר וכוללת ציוד מתקדם המאפשר להעניק למטופלים את הטיפול המיטבי. מומחי המרפאה עוברים השתלמויות ומתעדכנים בכל החידושים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

"כיף לי לראות בעל מקצוע שעובד בתחום מעל 40 שנה ובכל יום מרוצה ממה שהוא עושה", אומרת ד"ר שחר על אמה, ד"ר קסוס. "אני מאוד אוהבת את העבודה שלי, ובאופן טבעי אני מעניקה את כל האהבה למטופל", מסכימה ד"ר קסוס.

  • קבע פגישה
  • שאל אותי
רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

עוד בתחום