Vectus: הסרת שיער מדויקת בהתאמה אישית לכל אזור בגוף

(7)
לדרג
תוכן מקודם

שימוש מיומן של קוסמטיקאית ב-Vectus, מכשיר שמודד ומחשב את נתוני השיער והעור שלכם, מאפשר הסרת שיער בהתאמה אישית ומדויקת לכל אזור בגוף, גם לפנים. כך תיפרדו לצמיתות מהשיער המיותר, בתוך 20 דקות וללא כאבים

מכוני יופי
053-5248339 (מספר מקשר)

מכשיר ה-Vectus מאפשר להגיע ל-100% דיוק בהסרת שיער. המכשיר החדשני מבוסס על טכנולוגיית לייזר מסוג דיודה ומצויד בתוכנה ייחודית שמודדת במדויק את כל מה שמשפיע על הסרת שיער. לאחר חישוב מהיר של הנתונים, המכשיר בוחר בתכנית המתאימה ביותר לכל אחד ואחת.

קיימים מספר גורמים שמשפיעים על הסרת שיער כגון עובי, צפיפות, עומק וגוון השערה, הגנטיקה של כל אחד, סוג העור, מחזור הצמיחה ואזור הטיפול.

בעבר' האבחון והטיפול היו מתבצעים על ידי קוסמטיקאית, אך מאז שה-Vectus נכנס לשימוש, כל ההליך הוא ממוחשב ומוביל לתוצאות מושלמות. עם זאת חשוב לציין שמומלץ לבחור בקוסמטיקאית מנוסה ומיומנת בהפעלת המכשיר כדי שתוכל להתאים את הטיפול הנכון למטופל.

איך מתבצע הטיפול?

למכשיר יש תכניות מובנות לכל אזור בגוף, כאשר לכל אזור בגוף מתאימה תכנית אחרת. אם למשל מעוניינים להסיר שיער בבית שחי, מערכת ההפעלה של המכשיר תפיק את התכנית המתאימה לאזור.

לאחר בחירת האזור, הסקינטיל (מודד המלנין) מודד את כמות המלנין בעור ומדרג אותה. דירוג 1 מורה על כך שאין כלל מלנין ואילו 99 הוא הריכוז הגבוה ביותר של המלנין. הנתונים מועברים מיד למסך לייזר Vectus בעזרת טכנולוגיה אלחוטית. בנוסף, מודדים את צבע השיער, עוביו ורמת הריכוז שלו באזור הטיפול. בהתאם לנתונים הללו, מתחילים בטיפול בעזרת לייזר ששולח גלים בכמה אורכים, מחמם את השערה ואת המבנה שלה וכך הורס אותה.

שילובי תכניות בהתאם לתכונות השיער

ה-Vectus גם מאפשר לבחור בטיפול שונה לאותו אזור. לדוגמה, בחלק העליון של הירך יש לפעמים שיער פלומתי, וניתן לבחור בתכנית המתאימה לשיער פלומתי ברגליים. ההליך אמנם יהיה ארוך יותר אבל התוצאות יהיו מדהימות.

הסרת שיער בלייזר

הטיפול מצריך אבחון ראשוני וחתימה על הצהרת בריאות. האבחון המקדים חשוב מאוד ואף קריטי. אם לדוגמה מאבחנים במטופל/ת עור רגיש, הבחירה תהיה בתכנית לעור רגיש. גם צמיחה הפוכה או שיער חזק משפיעים על בחירת התכנית.

יתרונות נוספים ל-Vectus

ל-Vectus יש שלוש מערכות קירור, וכתוצאה מכך הטיפול אינו כואב כלל ואין צורך להשתמש בג'ל. המכשיר עוצמתי עם משטח עבודה רחב במיוחד ולכן הטיפולים קצרים מאוד ובתוך ארבעה עד שישה טיפולים אפשר לסיימם.

הטיפול מתאים לכל סוגי העור, כי כאמור גלי הלייזר מותאמים אישית ואפשר לטפל גם בעור כהה. בנוסף, הטיפול בטוח כי הסריקה המוקדמת של הסקינטייל מבטיחה פריסה אחידה של קרינת לייזר בהתאם לנתוני המטופל ומונעת כוויות. ה-Vectus הוא למעשה טיפול הלייזר היעיל ביותר בין כל סוגי לייזר דיודה אחרים והוא מתאפיין בבטיחות ובניקיון והסרת שיער מהירה.

כמה זמן אורך הטיפול?

הסרת שיער עם Vectus מהירה במיוחד. טיפול לייזר לכל הגוף נמשך בין שעה לשעה וחצי. אם מדובר בחלק מסוים בגוף, הטיפול יימשך עד 20 דקות.

לאחר כל טיפול השיער נושר במהלך שלושה שבועות עד חודש ימים, צמיחת השיער הופכת להיות דלילה ופלומתית ואז אפשר לעבור לתכנית אחרת המותאמת למצב הקיים בעזרת הסקינטל. פרק הזמן בין טיפול לטיפול להסרת שיער באזורי הגוף הוא עד שישה שבועות ואילו לשיער הפנים עד חודש ימים.

מתי מומלץ להתחיל בטיפול?

אפשר להתחיל טיפול בכל זמן ובכל עונה. אחרי הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש וממגע עם מים חמים וכן לא להשתמש בתכשירים פעילים במשך 48 שעות.

רוצים להסיר שיער עם Vectus? צרו קשר עם Magic Cure Laser

    רוצה לדרג?
    זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום

    עוד בתחום